آموزش بدنسازی و زیبایی اندام بانوان (تصویری)

دانلود رایگان 5 فیلم آموزش ایروبیک حرفه ای زنان در خانه

gold

در این مطلب 7 درس آموزش رایگان ولی کاربردی آموزش ایروبیک حرفه ای زنان در خانه را جهت دانلود رایگان از سرتاسر اینترنت گلچین کرده ایم.

مقدمه:

ایروبیک ورزش ساده ای ست و هم اینکه بسیار لذت بخش است. بخصوص زمانی که از حالت مبتدی خارج شوید و به یک حرفه ای تمام عیار تبدیل شوید.

این نکته جالب را هم از دست ندهید: 10 نکته بسیار مهم برای داشتن زیبایی اندام برای خانم هایی که مشغله زیاد دارند!

در گلچین کردن این ویدیوها سعی کرده ایم فقط بهترین آموزش های موجود فارسی در سطح اینترنت را گرد هم بیاوریم. این 7 درس شامل موارد زیر هستند:

 


ایروبیک بانوان

توی این پک فوق العاده، ایروبیک بانوان رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! ایروبیک بانوان رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار! یا با یه آرایش لایت، توی هر جمعی بدرخش!


 

 


ایروبیک پیلاتس

توی این پک فوق العاده، ایروبیک رو بدون نیاز به هیچ کلاسی، با بهترین مربی در کمترین زمان یاد بگیر. شادابی و یک بدن بی نقص رو به خودت هدیه کن!


 

 


ایروبیک بانوان

توی این پک فوق العاده، با حرکات ساده خیلی سریع به بدن زیبا میرسی طوری که تو هیچ باشگاهی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان به ایده آل ترین بدن برس، بدون نقص باش و همه رو انگشت به دهان کن!


 

 


ایروبیکایروبیک بانوان

توی این پک های فوق العاده، ایروبیک رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! ایروبیک خانم ها و آقایون، بدن منعطف، اندام زیبا، تمرکز، انرژی نشاط و …


 

  • انجام حرکات گرم کننده اولیه در ایروبیک
  • انجام حرکات مناسب برای پا
  • آموزش حرکات کششی برای افزایش انعطاف پذیری بدن
  • تقویت قدرت هوازی بدن با انجام حرکات سرعتی تر
  • و … .

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید و قبل از آن حتما می دانید که 12 نکته مهم جهت کاهش وزن اصولی در کمتر از 12 هفته! (جدیدترین تحقیقات) کدامند. (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

 

لینک دانلود این ویدئو

و تصاویری از این ویدیوها که در زیر می بینید:

لینک های دانلود همه ویدیوها

download-min  دانلود بخش اول

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

download-min  دانلود بخش دوم

نکته مهم: دقت کنید که هیچ ویدیوی رایگانی در هیچ کجای اینترنت، ایروبیک را به صورت اصولی و کامل به شما آموزش نمی دهد و تمام مطالب بصورت پراکنده و غیر موثر هستند. حتما سعی کنید از این محصولات آموزشی کامل استفاده کنید تا خیلی سریع، اصولی، بدون نیاز به کلاس و کامل تبدیل به یک ایروبیک کار منعطف و خوش بدن شوید!

کاربر گرامی ! لطفاً هرگونه دیدگاه و یا سؤالی در زمینه یادگیری ایروبیک در منزل دارید، در بخش نظرات ثبت نمایید تا به آن پاسخ دهیم.

ترفندهای عالی کاهش وزن

ترفندهای رسیدن به بدن ایده آل

ترفندهای بدنسازی

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. سلام من می‌خوام مربیگری اروبیک بگیرم امتحان تئوریِشو دادم ولی عملیش هنوز شروع نشده امتحانش چجوریه ؟؟چه حرکاتی ازت میپرسن

    1. سلام،میخواستم بدونم قبل از بدنسازی باید چند وقت ایروبیک کار کرد؟البته من قبلا در باشگاه،هم ایروبیک و هم بدنسازی به مدت ۵ ماه کار کردم ولی الان چندماهی هست که کار نکردم میخواستم بدونم الان که میخوام دوباره شروع کنم اول باید از ایروبیک شروع کنم؟

      1. بستگی به وزن و بقیه ی شرایط بدنت داره
        اگه میخوای چربی سوزی داشته باشی تا وزنت که بشه باید با ایروبیک شروع کنی
        و اگه چربی بدنت تا اون حد بالا نیست و نیازی به کاهش وزن زیاد نداری بهتره با ایروبیک شروع به گرم کردن بکنی و بعد از حدود نیم ساعت ایروبیک بری و فیتنس رو شروع کنی
        و اگر فقط میخوای عضله سازی داشته باشی با 10 دقیقه حرکات هوازی شروع کن و بعد فیتنس رو انجام بده

  2. سلام. ببخشید برای افرادی که کمر درد دارند چه حرکاتی توصیه میکنید و چه حرکاتی نباید انجام بدیم.

  3. خیلی ممنون از اینکه رایگان این ویدیوها رو در اختیارمون گذاشتید انشاالله همیشه تنتون سالم باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا