آموزش یوگا و مدیتیشن (تصویری)

دانلود رایگان 8 فیلم بسیار کاربردی آموزش یوگا در خانه (زبان فارسی)

gold

در این مطلب، 8 فیلم کاربردی آموزش یوگا در خانه به زبان فارسی را برای دانلود رایگان در اختیار شما کاربران گرامی وب سایت هنرفردی آماده کرده ایم.

مقدمه:

یوگا و مدیتیشن هم ورزش ساده ای ست و هم اینکه کمی اراده برای انجام می خواهد. یوگا مزیت های بسیاری دارد که فواید و خواص علمی یوگا برای سلامتی (لاغری، کاهش استرس و افزایش قد) را توضیح دادیم.

در گلچین کردن این ویدیوها سعی کرده ایم فقط بهترین آموزش های موجود فارسی در سطح اینترنت را گرد هم بیاوریم. این 8 ویدیوی آموزشی شامل موارد زیر هستند:

 


یوگا پیلاتس

توی این پک های فوق العاده،یوگا، مدیتیشن و پیلاتس رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان یه مربی حرفه ای یوگا شو، آرامش رو به خودت هدیه کن یا اصلا ازش پول در بیار!


 

  • بهترین حرکات کششی برای پاها
  • مدیتیشن و نحوه گرفتن تمرکز کامل
  • ایجاد حداکثر انعطاف پذیری بدن برای انجام کارهای روزانه
  • و … .

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

و تصاویری از این ویدیوها که در زیر می بینید:

لینک های دانلود:

نکته مهم: دقت کنید که هیچ ویدیوی رایگانی در هیچ کجای اینترنت، یوگا و مدیتیشن را به صورت اصولی و کامل به شما آموزش نمی دهد و تمام مطالب بصورت پراکنده و غیر موثر هستند. حتما سعی کنید از محصولات آموزشی کامل استفاده کنید تا خیلی سریع، اصولی، بدون نیاز به کلاس و کامل تبدیل به یک ورزشکار حرفه ای و خوش اندام شوید!

کاربر گرامی ! لطفاً هرگونه دیدگاه و یا سؤالی در زمینه یوگا و مدیتیشن دارید، در بخش نظرات ثبت نمایید تا به آن پاسخ دهیم.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

یوگا برای مبتدیان

یوگا برای درمان

یوگا برای حرفه ای شدن

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. درودبرشمابسیارحالب مفیدوموثرتوضیح دادیدوسخاوتمندانه فیلمهارادراختیارعلاقمندان قرارداده اید متشکر وممنون

  2. با سلام و خسته نباشید ممنون از آموزش یوگا برای کسانی که نمیتوانند از کلاسهای بیرون از خانه استفاده نمایند . لطفا” بفرمائید ویدیوهای دیگر را دنبال نمائیم یا فقط همین دو ویدئو برای آموزش میباشد . با تشکر و آرزوی سلامتی روزافزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا