ریپورتاژ آگهی

راهنمای انتخاب میز بیلیارد

چرب زبان

در این آموزش به نکاتی را که لازم است در هنگام خرید میز بیلیارد به آن توجه داشته باشیم می پردازیم.

1- انتخاب سایز میز بیلیارد

شاید بتوان گفت مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب سایز میز بیلیارد با توجه به مکان مورد نظر می باشد.

میز های بیلیارد در سایزهای مختلفی ساخته می شود که به شرح زیر می باشد :

۷ فوت ، ۸ فوت ، ۹ فوت ، ۱۰فوت ، ۱۲ فوت

در حالت استاندارد میز های ۷ و ۸ و ۹ جزو میز های بیلیارد pool شناخته می‌شود و میزهای ۱۰ و ۱۲ برای استفاده میزهای اسنوکر ساخته می شوند.

word image

به طور کلی تفاوت اصلی میزهای بیلیارد pool و اسنوکر را در اندازه دهنه ها و قطر توپ ها دانست برای اطلاع از جزئیات سایت‌های میزهای بیلیارد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

منبع : ابعاد میز بیلیارد سایت وگول

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

2- انتخاب نوع میز بیلیارد با توجه به نوع استفاده :

به طور کلی میزهای بیلیارد برای استفاده در محل‌های عمومی ( مثل باشگاه‌ها ، گیم نت ها ، شهربازی و غیره ) و استفاده شخصی ( مثل خانه ، ویلا ، سالن های ورزش منازل مسکونی و… ) ساخته میشوند که به میزهای بیلیارد باشگاهی و میزهای بیلیارد خانگی دسته‌بندی می‌شوند .

میزهای بیلیارد خانگی معمولا اولویت ساختشان زیبایی آنها می باشد ، و میز های باشگاهی اولویت ساخت آنها استحکام میباشد ، البته اشاره به این نکته لازم است که هردو میزها با توجه به نیازی که برطرف می کنند هم زیبا و هم محکم هستند و آنچه به آن اشاره داشتیم ماهیت ساخت آنها بود.

word image 1

نمونه میز بیلیارد خانگی

word image 2

نمونه میز بیلیارد باشگاهی

بنابراین توصیه می شود حتما با توجه به نوع استفاده ای که دارید میز بیلیارد تهیه نمایید ، چرا که در صورتی که میز بیلیارد برای استفاده در باشگاه نیار دارید و میز خانگی تهیه نمایید زیاد دوام نمی آورد و خراب میشود و همچنین در صورتی که برای استفاده در خانه اگر میز باشگاهی تهیه کنید احتمالا از طرح و زیبایی آن خوشتان نیاید.

میز بیلیارد خانگی وگول https://www.vogol.net/home-billiard-table

3- نصب میز بیلیارد

نصب میز بیلیارد از تاثیر گذارترین عوامل در بهبود کیفیت بازی می باشد . بنابراین تصمصیم گرفتم در این آموزش به آن اشاره ای داشته باشم .

نصب میز بیلیارد کار کاملاً تخصصی می باشد و احتمالاً برایتان جالب باشد که برای نصب میز بیلیارد ایت pool table حدوداً به ۵ ساعت و برای نصب میز اسنوکر حدود ۱۰ ساعت زمان نیاز است.

مهمترین قسمت نصب میز بیلیارد مربوط می شود به تراز کردن آن ، چرا که به تجربه و حوصله زیادی نیاز دارد تراز های مورد استفاده در میز بیلیارد جزو ترازهای صنعتی می باشد. هدف از تراز کردن میز بیلیارد عدم تاثیر بر روی حرکت توپ ها می باشد در صورتیکه میز تراز نباشد توپ‌های بیلیارد مسیر صاف را طی نمی‌کنند .

بنابراین بعد از آنکه میز بیلیارد نصب شد خودتان و یا از نصاب بخواهید میز را برایتان تست کند ، برای این منظور بهترین راه تست میز بیلیارد ، زدن ضربات آرام به صورت ضربدری بین پاکتهای میز می باشد ، باید دقت کنیم که در هنگام ضربه زدن توپ از مسیر خود خارج نشود و کاملا صاف تا انتها برود.

منبع : سایت وگول

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا