مهارت های فنی دیگر

درآمد فروش عسل در ایران

gold

اگر شما هم از افرادی هستید که به دنبال شروع یک کسب و کار با سرمایه اولیه کم اما سود خوبی هستید؛ جایی درست آمده‌اید 🙂

در این مقاله من همه‌ی اطلاعات مورد نیاز برای فروش عسل در ایران را برای شما بازگو می‌کنم تا به راحتی توانایی انتخاب و گرفتن یک تصمیم مصمم را داشته باشید.

پرورش زنبور عسل و تولید عسل یا مشاغل دولتی ؟

اکثر افراد جامعه به این معتقد هستند که با مشاغل دولتی مانند کار کردن در کار خانه می‌توانند درآمد بیشتری نسبت به کسب و کارهایی مانند پرورش عسل در ایران داشته باشند.

عسل ایران، یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین، عسل‌های جهان است؛ به این علت که شرایط آب و هوایی و طبیعت چهار فصل ایران، به زنبور داران این فرصت را داده است تا دلپذیرترین عسلی که در جهان وجود دارد را پرورش دهند.

حال تصور کنید، شما در جهان هیچ رقیبی ندارید و به علت مهاجرت حجم کثیری از روستاییان به شهرها کمتر کسی را می‎‌توان پیدا کرد که علاقه‌ای به این شغل پول ساز داشته باشد 🙂 … چه موقعیتی از این بهتر؟

ایده‌های میلیون دلاری برای فروش عسل :

به شما قول می‌دهم که اگر پرورش عسل را بر اساس قاعده و اصولی که وجود دارد انجام دهید؛ به سرعت به درآمد خواهید رسید.

حال ایده‌ای که می‌خواهم به شما عزیزان پیشنهاد بدهم چیست؟

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

صنعت فروش عسل در ایران برای صادر کردن به خارج از کشور، علارغم کیفیت مطلوب عسل‌ها، هر روز در حال از دست دادن مشتری‌های خود است.

چرا؟

به این علت که با وجود داشتن کیفیت عالی عسل‌های ایران، مسائل دیگری مانند بسته بندی‎‌های جذاب نیز برای مشتریان ما از اهمیت بالایی برخوردار است که متاسفانه صنعت تولید عسل به خصوص در حجم انبوه، در این مورد از ضعف بالایی رنج می‌برد.

چرا شما کسی نباشید که با دادن ایده‌ی یک جعبه طلایی و جذاب به اندازه زیبایی و شیرینی همان عسل‌هایی که با زحمت تولید کرده‌اید، فروش عسل‌ها را دو برابر کرده و علاوه بر خودتان، به چند نفردیگر برای پیدا کردن یک شغل خوب و پرپول کمک کنید؟

البته به این موضوع هم می‌شود توجه کرد که اگر علاقه‌ای به سرو کله زدن با افراد خارجی یا کسانی که آن‌ها می‌فرستند ندارید یا می‌خواهید عسلی مرغوبی که تولید می‌کنید را به هم وطنان عزیز خود بفروشید؛ باید به محضرتان برسانم که تنها اولایل شروع کسب و کارتان باید به بازار رفته تا مشتریان خود را پیدا کنید؛ پس از آن دیگر نیازی نیست که به بازار بروید؛ زیرا به علت کیفیت منحصر به فرد عسل شما خود افراد به سراغتان خواهند آمد.

word image 38746 2

آموزش پرورش زنبور عسل صفر تا صد :

اگر تا اینجای مقاله تصمیم به شروع کسب و کار تولید عسل گرفته‌اید؛ بهترین پیشنهادی که می‌توانم به شما کاربران عزیز بدهم این است که قبل از شروع این کار، باید آموزش تولید عسل یا پرورش زنبور عسل را تهیه کنید.

وب سایت 118فایل با کمک بهترین اساتید در این زمینسه در 41 ساعت مفید شما را از سطح صفر به صد می‌رساند.

شما با کمک دوره آموزش زنبورداری به هر موضوعی که شما به عنوان یک زنبور دار به آن نیاز دارید؛ اشاره کرده است؛ از توانایی اضافه کردن مانع زنبور ملکه و سوپر به کندو، آپدیت روش میلر و الی برای پرورش ملکه، آپدیت روش نیکوت، بازرسی هفتگی و علامت گذاری ملکه و بازرسی برای تشخیص بیماری‌های زنبور یا کندو گرفته تا مراحل ساخت کندو زنبور عسل لانگستروت و کندوهای کنیایی و ده‌ها موارد دیگر که به طور کامل و صفر تا صد آموزش می‌دهد.

همچنین آموزشگاه آنلاین 118فایل علاوه بر آموزش جامع و کامل هر موردی که برای پرورش زنبور عسل و تولید عسل نیاز است یک مدرک بین‌المللی به شما ارائه می‌دهد.

بازار کار و درآمد یک زنبور دار در ایران :

با توجه به اطلاعاتی که از مشاغلی مانند زنبور داری وجود دارد؛ نمی‌توان به عدد و رقم دقیقی درباره درآمد این افراد رسید اما باید به این موضوع توجه کنید که درآمد شما به کیفیت خوب عسلی که تولید می‌کنید و مواردی دیگر بستگی دارد.

درآمد یک زنبور دار به موارد زیر بستگی دارد :

1) تجربه داشتن در این شغل باعث بهتر شدن کیفیت عسل تولید شده می‌شود و باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

2) نوع نژاد و کندوی زنبور به میزان حجم تولید عسل اثر می‌گذارد.

3) همچنین کوچ نشینی یا ثابت بودن کندو در درآمد زنبور داران بی‌تاثیر نیست.

4) نوع و مقدار عسل تولید شده نیز موثر است.

چه مناطقی برای تولید عسل مناسب هستند؟

همه مناطق ایران به جز مناطق کویری و مناطقی که قابلیت عبور و مرور مانند ارتفاعات را ندارند یا حتی مناطقی که بادهای سهمگینی می‌وزد و همچنین شهرها برای تولید عسل و پرورش زنبور داری مناسب نخواهند بود.

بقیه مناطق ایران برای تولید زنبور عسل مشکلی نخواهند داشت اما میزان حجمی که عسل دریافت خواهید کرد مطمئنا متفاوت خواهد بود.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا