آموزش پرورش انواع مرغ (تصویری)

15 درس کاربردی درباره مرغداری های کوچک و بزرگ

gold

در این مطلب بیش از 6 فیلم رایگان آموزش هایی راجب مرغداری های بزرگ و کوچک را برای دانلود در اختیار شما قرار می دهیم. و سپس کتاب پی دی اف آموزش مرغداری را می توانید دانلود کنید. این مطلب در ادامه آموزش های پرورش مرغ می باشد.

مقدمه:

پرورش مرغ بومی در کشور امری تازه‌ای نیست و سال‌هاست که مرغ و خروس‌ها جهت استفاده از گوشت و تخم مرغ به شکل سنتی در روستاها پرورش داده می‌شوند، اما آنچه اکنون مورد توجه قرار گرفته و از اولویت‌های برنامه بخش بهبود تولیدات دامی جهاد می‌باشد، فعالیتی که با کمترین هزینه و امکانات می‌تواند سبب ایجاد اشتغال و درآمد شود.  این ویدیوها را که از اینترنت برای شما جمع آوری کرده ایم شامل موضوعات مختلفی هستند از جمله:

  • توانایی آماده سازی سالن جهت پرورش مرغ گوشتی
  • توانایی تغذیه مرغ گوشتی در طول دوره پرورش
  • توانایی شناخت انواع بیماری ها و نحوه درمان آن ها
  • توانایی بهره برداری و ارسال طیور به کشتارگاه
  • توانایی مدیریت و پرورش در طول دوره
  • توانایی تحلیل و برآورد اقتصادی پرورش مرغ گوشتی
  • و … .

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس:

در مطالب قبلی بهترین نژاد مرغ تخمگذار بومی برای گرفتن حداکثر بهره وری کدام است؟ را به شما معرفی کردیم. در این مطلب چند درس جالب ویدویی آموزش مرغداری را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

 


مرغ گوشتی و تخم گذار

توی این پک فوق العاده، روش پرورش مرغ گوشتی و تخمگذار رو به صورت اصولی یاد بگیر. پرورش مرغ گوشتی و تخمگذار اصول خاص خودشو داره اما با کمک این پک می تونی به درآمد فوق العاده بالا و بازدهی بی نظیر برسی. فقط 5 روز از وقتتو می گیره!


 

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

 

همچنین در ادامه یک سری تصاویر از این دروس را هم می بینید:

این پست آموزشی را نیز بخوانید: 30 عکس بسیار زیبا و جدید از انواع نژاد های مرغ های موجود در ایران

لینک های دانلود:

download-min  دانلود فیلم های آموزشی

نکته مهم! این ویدیوها را ما از اینترنت برای شما جمع آوری کرده ایم و انسجام کافی برای یادگیری کافی و اصولی مرغداری را ندارند. برای یادگیری خودآموز و حرفه ای از این بسته جدید و فوق العاده آموزشی استفاده کنید!

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

هر گونه سوالی در زمینه پرورش مرغ دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. آیا برای فروش جوجه پرورش داده شده ( بعد از بزرگ شدن ) به کشتارگاه ها از فروشنده مجوز و یا چیزی میخان و باید داشته باشیم واسه فروشش؟؟

  2. آیا بعد از پایان دوره و اماده شدن جوجه گوشتی برای فروش خودمون میتونیم کشتارشو انجام بدیم و بسته بندی کنیم؟؟؟و به جاهای مختلف عرضه کنیم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا