ریپورتاژ آگهی

دیدنی­های طبیعت اطراف مشهد

چرب زبان

شهر بزرگ و پهناور مشهد در شمالی شرقی کشورمان، جاذبه­های گردشگری فراوانی را برای مسافران داخلی و توریست­های خارجی در دل خود جای داده است که همین موضوع باعث می­شود تا برای اقامت در شهر مشهد، نیاز به گذراندن روزهای زیادی داشته باشید. این شهر علاوه بر داشتن حرم مطهر امام رضا (ع) برای زیارت و امکانات تفریحی مختلف مانند پارک آبی و باغ پرندگان و همچنین جاذبه­های تاریخی و خانه­های قدیمی مختلف برای بازدید، جاذبه­های طبیعی متعددی در داخل و حومه شهر نیز دارد که می­توانید از آنها دیدن کنید. حال ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از این جاذبه­های طبیعی را برای شما معرفی کنیم تا هر زمان که خواستید به مشهر سفر کنید، برنامه بازدید از آنها را فراموش نکنید. در پایان به شما خواهیم گفت که از چه طریق می­توانید با استعلام بهترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد این شهر، بلیط خریداری کرده و سفر کنید.

word image 5

چشمه گراب

اولین جاذبه طبیعی اطراف مشهد که می­خواهیم به شما معرفی کنیم، چشمه گراب است. این چشمه که در واقع یک مجموعه چشمه است که روی تپه­های مختلف واقع شده­ است، در ۵۰ کیلومتری شهر مشهد قرار دارد و می­توانید برای بازدید از آنها، نیم روزی را اختصاص دهید. یکی از نکته­های جالب این چشمه، این است که آب هر چشمه به لحاظ رنگ و طعم با چشمه دیگر فرق دارد و این موضوع بخاطر وجود مواد معدنی مختلف در چشمه­های مختلف است. این چشمه­ها حدود ۵۰۰ متر از همدیگر فاصله دارند.

چشمه گیلاس

چشمه گیلاس که یکی از معروف­ترین چشمه­های ایران است، در روستای چشمه گیلاس که در ۵۰ کیلومتری شهر مشهر قرار دارد، واقع شده است. این چشمه که قدمتی کهن دارد، حدود ۱۰۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و عمق آن به ۴ تا ۵ متر می­رسد. یکی از نکات جالب درباره این چشمه این است که به دلیل موقعیت آب و هوایی آن، این چشمه هیچوقت خشک نمی­شود و همیشه پر از آب است.

آبشار اخلمد

آخرین جاذبه­ای که می­خواهیم به شما معرفی کنیم، آبشار اخلمد است. این آبشار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر مشهد و در میان کوه­های بینالود قرار گرفته است. در اطراف این آبشار انواع پوشش­های گل و گیاهی را می­توانید به چشم خود ببینید. ارتفاع آبشار اول ۲۳ متر و بعد از آن آبشار اصلی حدود ۴۰ متر است. بعد از آبشار اصلی اخلمد، آبشار سوم و چهارمی نیز وجود دارد. ارتفاع دیواره­ صخره­های اطراف این آبشار به ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر می­رسد.

سفر به شهر مشهد

برای خرید بلیط هواپیما مشهد، می­توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از طریق سایت اسنپ تریپ، می­توانید شهر تهران را بعنوان مبدا و مشهد را بعنوان مقصد انتخاب کرده و تاریخ پروازتان را مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ بلیط­های مختلفی را برای شما نمایش می­دهد که می­توانید بر اساس ایرلاین، قیمت بلیط و ساعت پرواز، بلیط مورد نظرتان را انتخاب نموده و هزینه آن را بصورت آنلاین پرداخت کنید. شما از همان ابتدا می­توانید نوع بلیط­تان را رفت و برگشتی مشخص کرده و بلیط هواپیما مشهد تهران را نیز خریداری نمایید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا