ریپورتاژ آگهی

بهترین ایمپلنت سوئیسی

چرب زبان

ایمپلنت دندان را می توان محبوب ترین درمان برای بی دندانی معرفی کرد زیرا مزایا و کاربرد بسیار بالایی دارد. این محبوبیت باعث شده تا برند های متفاوتی مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی شوند که هر کدام از آنها متعلق به کشوری خاص هستند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین ایمپلنت سوئیسی را معرف و بررسی نمائیم.

ایمپلنت دندان را می توان محبوب ترین درمان برای بی دندانی معرفی کرد زیرا مزایا و کاربرد بسیار بالایی دارد. این محبوبیت باعث شده تا برند های متفاوتی مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی شوند که هر کدام از آنها متعلق به کشوری خاص هستند. ما در این مقاله قصد داریم بهترین ایمپلنت سوئیسی را معرف و بررسی نمائیم.

images 1675939383 63e4ce37ee903

همانطور که در بالا گفته شد کشور های متفاوتی دارای صنعت ایمپلنت سازی می باشند که برند های مختلفی در آنها مشغول ساخت ایمپلنت های دندانی هستند. در بین این کشور ها ایمپلنت سوئیسی محبوبیت بیشتری دارند و بیماران از این برند ها استقبال بیشتری می کنند.

بهترین ایمپلنت سوئیسی

صنعت ایمپلنت سازی سوئیس تا بخش زیادی مدیون ایمپلنت های اشترومن است. زیرا ایمپلنت اشترومن با کیفیت بسیار بالای خود لقب بهترین ایمپلنت دنیا را به دست آورده و توانسته بیماران بسیار زیادی را جذب برند خود و دیگر ایمپلنت های سوئیسی نماید.

ایمپلنت اشترومن فعالیت خود را در سال 1954 میلادی آغاز کرده است و کیفیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل می توان آن را بهترین برند ایمپلنت سوئیس معرفی کرد. اما سوال اصلی اینجاست که آیا دیگر برند های سوئیسی نیز کیفیت مناسبی دارند یا آیا ایمپلنت سوئیسی وجود دارد که ارزش خرید بیشتری داشته باشد. در ادامه مقاله به صورت کامل به این سوال ها پاسخ می دهیم.

آیا تمام ایمپلنت های سوئیسی کیفیت لازم را دارند؟

شاید شما با خود تصور نمائید که تمام ایمپلنت های سوئیسی کیفیت بسیار بالایی دارند اما باید به شما بگوییم که اینطور نیست. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از برند های سوئیسی درباره آن برند به صورت کامل تحقیق نمائید.

بهترین ایمپلنت های سوئیسی

همانطور که در بالا گفته شد تمام برند های سوئیسی دارای کیفیت بسیار بالایی نیستند به همین دلیل در این بخش برخی از برند های محبوب و با کیفیت سوئیس را به شما معرفی می کنیم تا روند انتخاب برند ایمپلنت شما ساده تر شود.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

ایمپلنت IRES

ایمپلنت IRES یکی از برند های با تجربه سوئیسی می باشد که دارای 30 سال سابقه است. این برند کیفیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل نیز می توان آن را در لیست بهترین ایمپلنت سوئیسی قرار داد و به بیماران معرفی کرد.

ایمپلنت نئودنت

ایمپلنت نئودنت اصالت برزیلی دارد اما در سال 2012  این برند توسط اشترومن خریداری شد. باید گفت: کیفیت ایمپلنت نئودنت مطلوب می باشد و زمانی که توسط اشترومن خریداری شد بر سر زبان ها افتاد. در حالت کلی ایمپلنت نئودنت برزیلی –سوئیسی محسوب می شود.

ایمپلنت Sic

ایمپلنت Sic در حقیقت برندی آلمانی-سوئیسی می باشد که به نسبت دیگر برند های سازنده ایمپلنت در سوئیس تازه کار می باشد. ایمپلنت Sic در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده است اما دارای کیفیت مطلوبی می باشد و شما می توانید با این برند درمان مطلوبی را تجربه نمائید.

قیمت بهترین ایمپلنت های سوئیسی

در قسمت بالا بهترین ایمپلنت های سوئیسی را به شما معرفی کردیم اما همانطور که می دانید شرایط اقتصادی بیماران یکسان نمی باشد به همین دلیل قیمت ایمپلنت های سوئیسی اهمیت بسیار ویژه ای پیدا می کند. به همین دلیل ما در این قسمت به بررسی قیمت بهترین ایمپلنت های سوئیسی می پردازیم.

قیمت ایمپلنت اشترومن از دیگر برند هایی که در بالا گفته شد بالاتر می باشد و کمترین قیمت مربوط به ایمپلنت Sic است. بازه قیمت انواع ایمپلنت سوئیسی که در بالا به شما معرفی کردیم از 6.000.000 تومان تا 19.500.000 تومان می باشد.

2

مقایسه بهترین ایمپلنت سوئیسی با رقبا

همانطور که اشاره کردیم ایمپلنت های سوئیسی دارای رقبا زیادی می باشند به همین دلیل نیز قصد داریم بهترین ایمپلنت های سوئیسی را با با این رقبا مقایسه کنیم تا شما بتوانید به راحتی برند مورد نظر خود را انتخاب نمائید. رقبای ایمپلنت های سوئیسی به شرح زیر می باشند:

  • ایمپلنت های آمریکایی
  • ایمپلنت های کره ای
  • ایمپلنت های اروپایی

مقایسه کیفیت بهترین ایمپلنت های سوئیسی با رقبا

کیفیت یکی از فاکتور های بسیار مهم می باشد زیرا می تواند بر طول عمر و درصد موفقیت درمان شما به صورت مستقیم تاثیر بگذارد. کیفیت ایمپلنت های سوئیسی با ایمپلنت های آمریکایی حدودا برابر است اما از ایمپلنت های کره ای و اروپایی کیفیت بالاتری دارد.

مقایسه قیمت بهترین ایمپلنت سوئیسی با رقبا

قیمت نیز همانطور که در بالا ذکر شد فاکتوری بسیار مهم می باشد. در حقیقت قیمت ایمپلنت های سوئیسی از ایمپلنت های آمریکایی پایین تر می باشد اما قیمت این ایمپلنت های سوئیسی از ایمپلنت های کره ای و اروپایی بالاتر است.

ارزش خرید بهترین ایمپلنت سوئیسی

ارزش خرید فاکتوری بسیار مهم است و در حقیقت به معنی تناسب بین قیمت و کیفیت دریافتی می باشد. ارزش خرید ایمپلنت های سوئیسی که به شما معرفی کردیم بالا است زیرا همه آنها دارای کیفیت مناسبی هستند اما شاید برای شما سوال شود که بیشترین ارزش خرید متعلق به کدام است؟

بهترین ایمپلنت سوئیسی یا بهترین ارزش خرید

برخی از برند های ایمپلنت سازی کیفیت بسیار نزدیکی را دارند اما قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل برای انتخاب یکی از آنها به شما پیشنهاد می کنیم که به ارزش خرید دقت نمائید. به طور کلی زمانی که کیفیت ها یکسان است شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر بیشترین صرفه جویی را انجام دهید.

3

در قسمت های بالا مشاهده کردید که ایمپلنت اشترومن را به عنوان بهترین ایمپلنت سوئیسی معرفی کردیم اما این برند بیشترین ارزش خرید را دارا نیست زیرا ایمپلنت Ires دارای کیفیت بسیار نزدیک به آن است و هر دو آنها ضمانت مادام العمر را به بیماران ارائه می دهند. از طرفی قیمت ایمپلنت Ires کمتر از اشترومن می باشد که همین مورد باعث بیشتر شدن ارزش خرید آن می شود.

بهترین ایمپلنت سوئیسی مناسب چه افرادی است؟

ایمپلنت های سوئیسی بالا مناسب افرادی هستند که به نتیجه و طول عمر این درمان اهمیت بسیار زیادی می دهند. زیرا طول عمر و درصد موفقیت این درمان ارتباط مستقیمی با کیفیت ایمپلنت ها دارد پس می توان نتیجه گرفت بهترین ایمپلنت های سوئیسی می توانند برای بیماران تجربه بسیار مناسبی را از این درمان به ارمغان بی آورند.

معایب بهترین ایمپلنت سوئیسی

در قسمت های بالایی تمام مزایای بهترین ایمپلنت های سوئیسی گفته شد اما این ایمپلنت ها نیز دارای معایب مخصوص به خود هستند. یکی از اصلی ترین معایب این ایمپلنت ها قیمت به نسبت بالای آنها می باشد.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا