سایر هنرهای مهم

آریان یدک ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی

چرب زبان

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو را در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم. بنابراین اگر به دنبال یک فروشگاه لوازم یدکی ارزان قیمت هستید که کیفیت قطعات خریداری شده نیز تضمین شده باشد، همراه ما در این مطلب باشید تا با فروشگاه لوازم یدکی آریان یدک به عنوان ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو آشنا شوید.

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی

اگر از شما بپرسند ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو در ایران را معرفی کنید، احتمالا از میان هزاران فروشگاه لوازم یدکی که در ایران هستند، نمی‌توانید یک فروشگاه را انتخاب و معرفی نمایید. اما در اینجا ما به کمک چک لیست خدمات فروشگاه های لوازم یدکی تصمیم داریم یک فروشگاه را که از همه نظر به خصوص قیمت ارزان مشهور است را به شما معرفی کنیم.

ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو باید نه تنها در قیمت بلکه در ارائه خدمات و همچنین داشتن ضمانت اصالت کالا، قابل اطمینان باشد.

به طور کلی خرید و استعلام قیمت لوازم یدکی خودرو در ایران در سالهای گذشته بسیار سخت بوده است، اما حالا در شرایطی که فروشگاه های اینترنتی پا به عرصه این بخش نیز گذاشته اند، استعلام قیمت و مقایسه قیمت فروشگاه های لوازم یدکی بسیار آسان شده است.

با در نظر گرفتن شرایط بررسی اینترنتی قیمت، متوجه خواهید شد که چرا آریان یدک ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو در بیشتر کمپانی‌های به کار گرفته شده در ایران است. به طور مثال قیمت دیسک و صفحه لیفان ایکس 60 را در آریان یدک مقایسه نمایید تا اختلاف قیمت فوق‌العاده آن را با قیمت سایر فروشگاه‌ها بدست بیاورید.

درباره آریان یدک

آریان یدک که این روزها و در سالیان گذشته بسیار پرطرفدار و مشهور شده است، یک فروشگاه حضوری و یک فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو است که با واردات قطعات خودرو در حجم بسیار زیاد برای ماشین‌های مختلف مانند خودروهای چینی از جمله لیفان و ام وی ام و جک و … توانسته است لقب ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو در تهران و کل ایران را برای خود بدست بیاورد.

حجم بسیار یالای واردات قطعات خودرو توسط آریان یدک و حجم بسیار بالای فروش این مجموعه باعث شده است تا مطمئن باشیم قطعاتی که از این فروشگاه خریداری می‌کنید، کیفیت تضمین شده دارد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

در سایت این مجموعه به نشانی arianyadak.com نیز به این موضوع اشاره شده است که تا 3 روز می‌توانید قطعات خودرو را در صورت عدم مطابقت عودت دهید و یا تعویض نمایید. همچنین تضمین اصالت کالا برای تمام قطعات خودرو که در سایت آریان یدک عرضه می‌شود وجود دارد.

اینماد که در ایران به عنوان تضمین سایت‌های الکترونیکی و معتبر بودن آنها بشمار می‌رود شامل حال arianyadak.com نیز شده است.

فروشگاه حضوری و مرکزی آریان یدک در خیابان چراغ برق تهران قرار دارد و روزانه با حجم بسیار زیاد مشتریان روبه رو است. اگر شما هم تصمیم به خرید قطعات خودرو را دارید، مهم نیست که در کدام شهر ایران سکونت دارید، فقط کافیست راهنمای خرید از Arianyadak را که در ادامه برای شما نگارش کرده‌ایم را مطالعه نمایید. مطمئن هستیم بهترین تجربه شما از خرید قطعات خودرو خواهد بود و این مجموعه را به دیگران نیز معرفی خواهید کرد، همانطور که ما هم اکنون آن را به شما معرفی کرده‌ایم.

چگونه از آریان یدک قطعات خودرو را خریداری نماییم؟

برای خرید قطعات یدکی خودرو از فروشگاه آریان یدک انواع روش وجود دارد که بهترین آن، خرید از طریق سایت است که به صورت اینترنتی و تلفنی از طریق ثبت سفارش امکانپذیر است.

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با ورود به سایت arianyadak.com که مرجع خرید قطعات خودرو در ایران بشمار می‌رود، لیست قیمت محصولات خود را پیدا کنید. برای مشاوره پیش از خرید نیز، بهترین فروشندگان قطعات خودرو در ایران پشت تلفن به شماره 88500518 منتظر شنیدن صدای شما هستد، تا به بهترین شکل ممکن، شما را برای خریدی آسان راهنمایی نمایند.

از طریق تماس با شماره 88500518 علاوه بر مشاوره پیش از خرید، می‌توانید محصولات خود را نیز به صورت تلفنی نیز سفارش دهید.

اینکه قیمت قطعات خودرو ارزان است و همچنین امکان خرید از برندهای مختلف برای شما در Arianyadak فراهم شده است باعث می‌شود، بی نیاز از دیگر فروشگاه های لوازم یدکی خودرو باشید. در نظر داشته باشید که به علت نوسانات قیمت ها در بازار لوازم یدکی تهران بهتر است قبل از خرید، مشاوره تلفنی انجام دهید. همچنین برخی از محصولات، از جمله شیشه خودرو دارای ارسال ویژه هستند که باید در این خصوص نیز اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

بارها از طریق باربری ارسال خواهد شد و برای افراد ساکن تهران دو یا سه ساعت زمان خواهد برد تا از انبار بازار قطعات خودرو آریان یدک اجناس به دست شما برسند. همچنین اگر در شهرهای دیگر هستید نگران نباشید و کمی صبور باشید، ارسال به سایر شهرها نهایتا 3 روز کاری زمان خواهد برد.

خرید و ارسال لوازم یدکی از دبی نیز جدیدا به خدمات Arianyadak افزوده شده است و برای هر خودروی خارجی که در ایران وجود دارد اما قطعه آن با کمبود مواجه شده است، آریان یدک می‌تواند از دبی و چین، قطعه مورد نظر شما را جستجو و به شما تحویل دهد.

در روزهای کاری اگر تصمیم گرفتید به صورت حضوری از arian yadak خرید خود را انجام دهید باید به بازار قطعات خودرو واقع در خیابان چراغ برق تهران بروید و پس از ورود به پاساژ الماس، به طبقه اول بروید و فروشگاه آریان یدک را از نزدیک مشاهده نمایید و در همانجا خرید خود را انجام دهید.

در نهایت به یاد داشته باشید که این فروشگاه به علت سابقه بسیار طولانی که در زمینه واردات قطعات خودرو به ایران دارد، همیشه بهترین انتخاب خواهد بود و به جرئت می‌توان گفت آریان یدک ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو در ایران است. از سایت arianyadak.com بازدید نمایید و خرید خود را انجام دهید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا