ریپورتاژ آگهی

لیست قیمت، خرید و معرفی انواع شیر گازی استیل

چرب زبان

شیر گازی استیل چیست؟ شیر گازی که در زبان انگلیسی با نام بال ولو (BALL VALVE) شناخته می‌شود یکی از پرکاربردترین محصولات حوزه شیرآلات صنعتی است. شیر گاز با متریال استنلس‌استیل 201 و 304 و 316 ضد زنگ و مقاوم در برابر خورندگی با فشار کاری 1000 وگ (WOG) و 2000 وگ (WOG) با برندهای چینی و اروپایی تولید و عرضه می‌گردد.

عملکرد بال ولو استنلس‌ استیل به‌صورت یک‌ چهارم چرخشی یا 90 درجه است به این شکل که بر روی دسته شیرهای گازی عبارت ON و OFF قید شده است زمانی که دسته شیر گازی استیل به سمت نقطه ON باشد سیال از داخل شیر عبور میکند و زمانیکه دسته شیر گازی به سمت نقطه OFFباشد گوی داخل شیر گاز مانع عبور سیال می‌گردد. وظیفه این شیر کنترل جریان سیال و قطع و وصل به موقع آن می‌باشد.

معرفی شیر گازی

اجزای ساخت شیر گازی استیل

شیر گازی استنلس‌ استیل از قسمت بدنه، گوی کروی شکل برای قطع و وصل کردن جریان سیال، اورینگ‌ها و واشر آب‌ بند، شفت و اهرمی در بالای شفت برای باز و بسته کردن گوی داخل شیر گازی استیل ساخته شده است. شیرهای گازی استنلس‌استیل 316 و 304 با فشار کاری 1000 وگ توان تحمل 20 بار فشار و 160 درجه دما را دارند.

برند شیر گازی استیل

شیرهای گازی استیل دوتکه و سه‌تکه با برندهای اروپایی و چینی نظیر برند نیپون (NIPPON) و کیتز (KITZ) عرضه می‌گردد. برند نیپون و کیتز ابتدا توسط کشور ژاپن تولید می‌شد؛ اما امروزه توسط شرکت‌های چینی تولید و عرضه می‌گردد.

اتصال شیر گازی استنلس‌ استیل

اتصال شیر گازی استیل 304 و شیر گازی استیل 316 به صورت اتصال دنده ای، جوشی بات ولد، کلمپی، لوله ای یا همان نیپل دار، به خطوط پایپینگ متصل می‌گردد. تمامی شیرهای گازی استیل با اتصال دنده ای و جوشی و کلمپی به صورت دو تیکه و سه تیکه اهرمی ساده و موتور خور تولید می‌گردد.

انواع شیر گازی استیل

شیرهای ربع گرد استیل با متریال‌های مختلف و نوع اتصال مختلف تولید می‌گردد که به تشریح کلیت آن می‌پردازیم:

شیر گازی استیل دو تیکه

معرفی شیر گازی

شیر گازی استیل دو تیکه با متریال استیل 304 و 316 ضدزنگ از سایز 8/3 تا 4 اینچ با اتصال دنده‌ای، جوشی و کلمپی تولید می‌گردد که عملکرد باز و بستان به 2 روش اهرمی دستی و پنوماتیک موتور خور انجام می‌شود. قیمت خرید انواع شیر گازی استیل دو تکه بسته به سایز و متریال تولید آن متغیر است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

شیر گازی استیل سه تیکه

شیر ربع گرد سه تیکه استیل با متریال استیل 304 و 316 ضدزنگ از سایز 8/3 تا 4 اینچ با عملکرد اهرمی دستی و پنوماتیک موتور خور تولید و عرضه می‌گردد. تفاوت شیر گازی سه‌تکه استیل و شیر گازی دوتکه استیل این است که شیرهای چهار پیچ استنلس‌استیل قابلیت باز شدن و تعمیر در صورت خرابی را دارند. قیمت خرید و قیمت فروش انواع شیر گازی استیل سه تیکه بسته به سایز و متریال تولید آن متغیر است.

شیر گازی استیل پنوماتیک

معرفی شیر گازی

تفاوت شیر گازی استیل پنوماتیک دو تیکه و سه تیکه با مدل اهرمی آن در این است که در مدل پنوماتیک به‌جای اهرم؛ اکتیوتر یا موتوربرقی بر روی شفت شیر قرار می‌گیرد که با فرمان باد و برق عمل باز و بست شیر گازی صور می‌گیرد. شیر ربع گرد استنلس‌استیل پنوماتیک از سایز 8/3 تا 4 اینچ با اتصال دنده‌ای و جوشی و کلمپی به‌صورت دو تیکه و سه تیکه تولید و عرضه می‌گردد.

شیر گازی استیل دو تیکه کلمپی

معرفی شیر گازی

اتصال شیر گازی استیل کلمپی دو تیکه به خطوط پایپینگ به‌صورت دو طرف کلمپی است. شیرهای گازی کلمپی استنلس‌ استیل با متریال استیل 304 و 316 به‌صورت دو تکیه 1000 WOG تولید و عرضه می‌گردد. عملکرد باز و بست شیر گازی استیل کلمپی به‌صورت اهرمی دستی و پنوماتیک موتور خور است.

شیر گازی استیل سه تیکه کلمپی

شیر گازی استیل سه تیکه کلمپی از سایز 25 میلیمتر تا 102 میلیمتر با متریال استیل 304 و 316 با عملکرد اهرمی دستی و پنوماتیک موتور خور تولید و عرضه می‌گردد. اتصال شیر گاز کلمپی استیل به‌صورت دو طرف کلمپی است و توان تحمل 20 بار فشار و 160 درجه دما را دارد.

شیر گازی استیل سه‌ راهی

بال ولو استیل سه‌راهی استیل با اتصال کلمپی و دنده‌ای به‌صورت سه‌طرفه تولید و عرضه می‌گردد. شیرهای سه‌راهی به‌صورت (L) و (T) تولید می‌شود و تفاوت آنها در بازبسته بودن تعداد ورودی و خروجی آنهاست. شیر گازی سه‌طرفه استنلس‌استیل با متریال استیل 304 و 316 ضد زنگ تولید می‌گردد. عملکرد باز و بست شیر گاز سه راهی استیل به صورت اهرمی دستی و پنوماتیک موتور خور می‌باشد.

ویژگی شیر گازی استنلس‌ استیل

  • عملکرد سریع:

شیر گازی دنده‌ ای استیل؛ با طراحی ساده و حرفه‌ ای که دارد این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن عملکرد باز و بست شیر را انجام دهید. این عمل در شیرهای استنلس‌ استیل گاری به‌صورت 90 درجه ربع گرد انجام مبشود.

  • مقاومت بالا در برابر خورندگی:

همان‌طور که گفته شد شیرهای استیل گازی از متریال استیل 304 و 316 ساخته شده است که این امر باعث می‌شود تا این شیرها در برابر خورندگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی داشته باشند.

  • تنوع در اتصال شیر گازی استیل:

شیر گازی به‌صورت دنده‌ ای و کلمپی و جوشی به خطوط پایپینگ متصل می‌گردد که تنوع بالای آن در اتصال باعث راحتی اجرا می‌گردد.

  • طول عمر بالا:

تمامی شیرهای گازی استیل 1000 وگ و 2000 وگ از نظر ساختاری بسیار ساده هستند. ولی در عین حال که طراحی ساده ای دارند مقامت بالایی در برابر خورندگی سیال دارند که این امر باعث بالا رفتن طول عمر این شیر گازی می‌گردد.

  • کاهش هزینه خط:

همان‌ طور که گفته شد شیرهای گازی به 2 صورت اهرمی دستی و پنوماتیک موتور خور باز و بسته می‌گردد که در مدل پنوماتیک دیگر نیروی انسانی حذف می‌گردد که باعث کاهش هزینه خط می‌شود.

کاربرد شیر گازی استیل

همان‌طور که گفته شد شیر گازی استنلس‌ استیل از متریال استیل 304 و 316 ضد زنگ مقاوم در برابر خورندگی ساخته می‌شود و انواع مختلفی دارد که به همین دلیل از انواع شیر گازی استیل کلمپی در صنایع دارویی و غذایی، از شیر گازی استیل دو تیکه و سه تیکه در صنایع نفت و گاز و صنایع غذایی، و از انواع شیر گازی لوله ای در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای انواع سیال مانند: اب، بخار، موادخوراکی و مواد شیمایی و اسیدی استفاده می‌گردد.

لیست قیمت خرید شیر گازی استیل

قیمت خرید و قیمت فروش انواع شیر گازی استنلس‌ استیل بستگی به عوامل مختلفی از جمله سایز متریال تولید و دوتکه یا سه‌ تکه بودن آن دارد. شرکت فولاد پارسه واردکننده انواع شیر گازی استیل دو تیکه و سه تیکه با برند نیپون و کیتز این امکان را فراهم آورده تا در هر جای ایران که هستید با صرف کمترین زمان از قیمت به‌ روز انواع شیر گازی استیل 316 و 304 مطلع شوید و به‌صورت اینترنتی خرید انواع شیرآلات استیل را انجام دهید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا