ریپورتاژ آگهی

بهترین کادو برای خانه جدید؛ ایده‌های جدید برای چشم روشنی که به آن فکر نکرده بودید

چرب زبان

خرید یا رفتن به خانه جدید فرصت مناسبی است تا فرد موردنظر را با کادو چشم روشنی خانه جدید مناسبی هیجان‌زده کنید و  این اتفاق خوشایند را همراه با او جشن بگیرید؛ اما سوال مهم اینجاست، کادو برای خونه جدید چی بخرم؟ از جمله بهترین ایده‌های خرید کادو برای خانه جدید می‌توان به فرش، لوازم دکوری و حتی وسایل برقی آشپزخانه اشاره کرد. همراه ما باشید تا با ایده‌های جدید بیشتری برای چشم روشنی خانه جدید آشنا شوید و در کنار خلاقیت خود، بهترین کادو را به عزیزانتان هدیه دهید.

فرش؛ هدیه‌ای برای همه سلیقه‌ها و بهترین کادو برای خانه جدید

فرش بهترین کادو برای جلب رضایت همه سلیقه‌ها است؛ زیرا این کادو از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار است که جذابیت فضاهای مختلف خانه را بیشتر می‌کند. فرش یک هدیه کاربردی نیز به حساب می‌آید و ترکیب آن با تابلو، میز ناهارخوری و سایر وسایل دکوری می‌تواند فضا و سبک دکوراسیون خانه‌ها را از کلاسیک به مدرن و فانتزی و بالعکس تغییر دهد.

انواع فرش باتوجه‌به جنس و نحوه تولید به مدل‌های دستبافت، ماشینی، پشمی و حصیری تقسیم می‌شوند که هر کدام برای فضاهای مختلف خانه همچون اتاق خواب‌ها، راهروها، ورودی‌ها و پذیرایی کاربرد دارند. برای مثال فرش ۴ متری از جمله فرش‌هایی است که برای راهروها گزینه مناسبی به حساب می‌آید و فرش شگی (Shaggy) با پرزهای بلند و رنگ‌های زنده و شاد مانند آبی، قهوه‌ای و کرم، هدیه مناسبی برای ایجاد آرامش در فضای اتاق خواب کودکان خواهد بود.

تابلوهای دیواری یا دیوارکوب‌های جذاب؛ هدیه مناسب برای خونه جدید

دیوارکوب‌ها ایده جذابی به‌عنوان کادو برای خانه جدید هستند که با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، جلوه زیبایی به فضاهای مختلف خانه می‌بخشند. این دکوری‌ها در انواع مختلفی همچون سفالی، فانتزی و چوبی تولید می‌شوند که هر کدام به جذابیت بیشتر فضاهای مختلف خانه کمک می‌کنند. به‌علاوه، اگر به عزیزانتان دیوارکوب‌های سفالی و فانتزی هدیه دهید، اندازه کوچک و طرح‌های فوق‌العاده جذاب این نوع وسایل دکوری، به زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی خانه آن‌ها کمک خواهد کرد.

ضمنا استفاده از این مدل دیوارکوب‌ها، یکی از تکنیک‌های زیباسازی خانه‌هایی است که با محدودیت فضا مواجه هستند. البته اگر اکسسوری دکوراتیو دیگری مانند تابلوهای دیواری را نیز به عزیزانتان برای خانه جدید هدیه دهید، فضای خانه آن‌ها ظاهر زیبا و منحصربه‌فردی پیدا خواهد کرد. از جمله تابلوهای دیواری می‌توان به تابلو فرش‌ها مدل ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ اشاره کرد. با استفاده از این مدل اکسسوری، افراد قادر خواهند بود تا تصویر دلخواه خود را روی فرش چاپ کنند و با نصب این تابلو فرش در فضاهای مختلف خانه، جلوه جذابی به دکوراسیون آن‌ها ببخشند.

word image 43755 2

با گل‌های آپارتمانی، کادویی پراحساس برای چشم روشنی خانه جدید هدیه دهید

وقتی از بهترین کادو برای خانه جدید صحبت می‌کنیم، باید به گل‌های آپارتمانی نیز اشاره کنیم. این کادو، هدیه‌ای بی‌نظیر برای اضافه کردن لمسی زیبا از طراوت و سرزندگی به فضاهای مختلف خانه جدید عزیزانتان است.

برای انتخاب محل مناسب قراردادن گل‌های آپارتمانی نیز محدودیتی وجود ندارد و افراد می‌توانند در اغلب مکان‌های خانه مانند پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه از آن‌ها استفاده کنند و با این کار، انرژی و روح تازه‌ای به چنین فضاها ببخشند. البته اگر می‌خواهید عزیزانتان را بسیار خوشحال کنید، هنگام انتخاب گل‌های آپارتمانی حتما سلیقه آن‌ها را درنظر بگیرید و به سراغ گیاهانی مانند ارکیده یا سانسوریا بروید که زیبایی چشمگیر و طول عمر بالایی دارند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

ست ظروف پذیرایی؛ ایده جدید برای کادو چشم روشنی خانه جدید

اگر همچنان این سوال را دارید که کادو برای خونه جدید چی بخرم، ست ظروف پذیرایی را توصیه می‌کنیم. این کادو هدیه‌ای کاربردی است که در اغلب مناسبت‌ها مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. از جمله دلایل دیگری که این هدیه را به کادویی مناسب برای خانه جدید تبدیل می‌کند، می‌توان به وجود سرویس‌های مختلف غذاخوری همچون کاسه‌های مخصوص سوپ‌خوری و داشتن ظروفی بادوام از جنس چینی و ملامین اشاره کرد که برای سرو وعده‌های غذایی بسیار مفید خواهند بود.

البته یک ایده جذاب برای هدیه دادن ست ظروف پذیرایی به‌عنوان کادو برای خانه جدید، انتخاب ظروفی به رنگ سفید کلاسیک است؛ زیرا با این هدیه، آن‌ها ظروفی در اختیار خواهند داشت که در پذیرایی‌ها مانند انواع مهمانی‌ها و دورهمی‌ها کاربرد دارند. همچنین، ظروف‌های تکی این ست‌ها برای سرو میوه و انواع دسرها گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

word image 43755 3

لوازم آشپزخانه؛ بهترین ایده کادو چشم روشنی خانه جدید

از همزن‌های ایستاده و دستی گرفته تا ماکروویوها و آسیاب‌های برقی از جمله بهترین ایده‌های کادو برای خانه جدید هستند. این وسایل و لوازم آشپزخانه، مانند یک دستیار حرفه‌ای، پخت و آماده کردن انواع غذاها را ساده می‌کنند. به‌عنوان مثال اگر عزیزانتان قصد برگزاری جشنی کوچک به مناسبت رفتن به خانه جدید را داشته باشند، با کمک این لوازم می‌توانند خوشمزه‌ترین کیک را در زمانی کوتاه آماده کنند.

هدیه دادن لوازم آشپزخانه به عزیزانتان نیز این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا با وسایلی ایده‌آل و عالی، روحی تازه به فضای آشپزخانه خود ببخشند. البته گزینه‌های دیگری مانند ماهیتابه‌های نچسب یا حتی ظروف آشپزخانه در دسته کادوهای مناسب برای خانه جدید قرار می‌گیرند که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان ایده‌هایی کاربردی برای هدیه دادن و چشم روشنی خانه جدید به عزیزانتان هدیه دهید.

با انتخاب فرش مناسب کادوهایی کاربردی و جذاب برای خانه جدید هدیه دهید

گزینه‌ها و ایده‌های متنوعی همچون فرش، تابلوها و دیوارکوب‌ها، لوازم آشپزخانه و گل‌های آپارتمانی به‌عنوان کادو برای خانه جدید وجود دارند که در این مقاله به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم؛ اما برای انتخاب کادو مناسب با کمک هریک از این ایده‌ها، توجه به سلیقه فرد موردنظرتان بسیار مهم است. البته برای انتخاب برخی از کادوها مانند فرش، علاوه‌بر توجه به این موضوع، شما باید به سراغ فرش‌های بروید که رنگ خنثی و روشن دارند؛ زیرا این مدل فرش‌ها تقریبا برای همه سلیقه‌ها جذاب هستند. ضمنا این نکته را فراموش نکنید که برای خرید فرش باکیفیت و بادوام حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا نگرانی کم‌تری بابت خرید محصولی اصیل و ماندگار داشته باشید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا