ریپورتاژ آگهی

اهمیت شناخت انواع ماسک صنعتی هنگام خرید ماسک نانو

gold

ماسک کارتریج دار

یکی از انواع ماسک کارتریج دار ماسک دو فیلتره نیم صورت است. این ماسک با حداقل راندمان 99.95% در 0.3 میکرون، در برابر گرد و غبار و بخارهای حاوی موادی مانند: میکروارگانیسم ها، سنگ مرمر، گچ، اکسید تیتانیوم، سنگ صابون، پشم سنگ، چوب، مواد شوینده، الیاف نساجی، ادویه جات ترشی جات، نمک، خوراک حیوانات و غیره موثر می باشد.

ماسک کارتریج دار نیم صورت دارای فیلتر های پلیسه دار و قابل تعویض P3 و مقاومت تنفسی 3 mbar با سرعت جریان 47.5 لیتر در دقیقه برای هر فیلتر است. فیلتر های  HESPA در برابر آب مقاوم بوده و شامل چندین لایه با جذب مکانیکی و شیمیایی می باشد که از جنس TPE انعطاف پذیر است. این ماسک ها دارای طول عمر5 سال برای ماسک و فیلتر می باشند.

word image 36227 2

خرید ماسک نانو

اهمیت خرید ماسک نانو در مشاغل صنعتی است زیرا در این محیط آسیب آلاینده‌ ها و مواد شیمیایی بسیار زیاد است. مشاغل صنعتی در صورت عدم حفاظت درست، خطرات تنفسی زیادی به همراه دارند. زیرا در این محیط فرد در تماس مستقیم با غبارها، دودها، گازها، فیوم‌ها، و بخارها قرار دارد. این عوامل زمینه‌ ساز بیماری‌ هایی مثل سرطان، ناراحتی ریه و حتی مرگ هستند. استفاده از ماسک تنفسی FFP3 تا حد بسیار زیادی جلوی ابتلا به این بیماری ها را می گیرید.

عملکرد نانو الیاف چگونه است؟

هدف اصلی استفاده از ماسک جلوگیری از ورود آلاینده‌ ها به سیستم تنفسی است. بنابراین استفاده از نانو الیاف در لایه‌ های ماسک باعث فیلتر کردن مقدار بیشتری از ذرات آلاینده می‌شود. درواقع هر چقدر ظرافت الیاف تشکیل دهنده فیلتر بیشتر باشد و الیاف تولید شده قطر کمتری داشته باشند، توانایی فیلتر برای جذب تعداد بیشتری از آلاینده‌ ها افزایش می‌ یابد. همچنین هر میزان ظرافت الیاف موجود در فیلتر ماسک بیشتر باشد، ذرات کوچکتری فیلتر می‌ شوند.

ویژگی های ماسک تنفسی FFP3

خرید ماسک نانو ffp3 در مصارف صنعتی بسیار کاربردی می باشد زیرا این ماسک دارای یک لایه فیلتر ضخیم نانو الیاف و سوپاپ سیلیکونی جدایی ناپذیر است. این ماسک تنفسی برای کارهایی همچون کارگاه های ساختمانی و صنایع بدون آلودگی گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

ماسک کربن اکتیو

ماسک کربن اکتیو یکی از انواع ماسک تنفسی است که جهت مصارف صنعتی طراحی شده است. انواع ماسک تنفسی FFP3 ابزاری برای پوشاندن دهان و بینی هستند که می توانند از ورود آلودگی به سیستم تنفسی جلوگیری کنند. علاوه بر این مزیت مهم کربن اکتیو در ماسک تنفسی جذب بو و گازهای محیطی است. ماسک کربن اکتیو دارای فیلتر قابل تعویض، راندمان فیلتراسیون مطابق با ماسک های FFP3 تا 99 درصد ذرات بالای 600 نانومتر و مقاومت تنفسی ناچیز می باشد. ماسک کربن اکتیو نانو پاک، علاوه بر کربن اکتیو، یک کاور پلاستیکی قابل تعویض نیز دارد، که از فیلتر محافظت می‌کند.

از کاربردهای این ماسک می توان به معدن، کارخانه های فولاد، ریخته گری، مکانیکی، دارویی، سیمانی، شیشه، سرامیک، مواد شیمیایی، مدیریت پسماند، ساخت و ساز، فلزات سنگین (سرب، نیکل، کروم)، صنعت ریلی و … اشاره کرد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

word image 36227 3

نانو تار پاک را بشناسیم

مجموعه نانو تار پاک یک مجموعه دانش بنیان است که با هدف ارتقا سطح زندگی با به کارگيري تکنولوژی روز در تولید و ارائه انواع ماسک های تنفسی فعالیت می کند. این مجموعه با برخورداری از امتیازهای ویژه ای نظیر پرسنل متخصص و مجرب در زمینه های نساجی، نانو تکنولوژی ، فیزیک، مهندسی شیمی، بیوتکنولوژی، مهندسی برق و مکانیک در زمینه تولید نانوالیاف برای مصارف گوناگون فعالیت می کند.

این مجموعه موفق به ساخت ماسک صنعتی ارتقاء یافته با نانوالیاف شده است. به کارگیری تکنولوژی نانوالیاف در ساخت ماسک، طبق استاندارد EN149 ماسک صنعتی را در کلاس ماسک های FFP3 قرار می دهد که پیش از این در کشور تولید نمی گردید.

انواع ماسک تنفسی نانو پاک

تمامی مراحل طراحی و تولید انواع ماسک نانو پاک توسط متخصصان مجموعه دانش بنیان نانو تار پاک انجام شده و مورد تایید ستاد نانو ریاست جمهوری و همینطور وزارت بهداشت قرار گرفته است. کلیه ماسک های این مجموعه موفق به اخذ تائیدیه های داخلی و خارجی معتبر، مثل سازمان انرژی اتمی ایران، و همچنین آزمایشگاه نلسون امریکا شده است. نانو تار پاک با بومی سازی تکنولوژی نانو الیاف، این ماسک های صنعتی را طراحی نموده که از نظر کیفیت و قیمت، با برند های جهانی رقابت می‌ کند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا