ریپورتاژ آگهی

آموزش ریکاوری به ساده ترین روش

چرب زبان

پاک شدن و از دست رفتن فیلم و عکس در گوشی یک پیشامد متداول و در عین حال ناگوار برای هر شخصی محسوب می شود. اغلب افراد تصور می کنند که این فایل های ارزشمند به این سادگی قابل بازیابی نمی باشند. کافه آموزشگاه، یکی از بهترین برگزارکنندگان فنی حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل با مناسب ترین قیمت، قصد دارد در این مقاله از میان کلیه روش های موجود، آموزش ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده را به ساده ترین و موثرترین شیوه به شما خواننده عزیز ارائه دهد. شما با مطالعه این مطلب، پیش از آنکه اطلاعات بیشتری را از دست دهید، قادرید آنها را بازیابی کنید. پس تا انتها ما را همراهی نمایی

آموزش ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده از گوشی همراه

آموزش ریکاوری اطلاعات

علت پاک شدن عکس ها و فیلم های گوشی

پیش از آنکه به سراغ آموزش بازگردانی عکس و فیلم های پاک شده برویم بد نیست که با علل از دست رفتن این اطلاعات نیز آشنا شوید. بدین ترتیب با انجام اقدامات پیشگیرانه از بروز مجدد آنها خودداری خواهید کرد. پاک شدن تصاویر و ویدئوهای ضبط شده گوشی چندین دلیل می تواند داشته باشد. از جمله:

ویروسی شدن گوشی و اطلاعات موجود در آن

از عمده ترین دلایل پاک شدن تصاویر و فیلم های گوشی، ویروسی شدن آن ها می باشد. برخی از ویروس ها قدرت تخریب بالایی داشته و با به هم ریختن ساختار فایل ها، سبب تخریب یا پاک شدنشان خواهند شد. پس بهتر است پیش از اقدام به آموزش ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده، حواستان را جمع کنید که گوشی خود را از حمله ویروس ها در امان نگه دارید.

آسیب حافظه جانبی گوشی در اثر ضربه

اگر گوشی شما به مموری مجهز است، در نگهداری از آن بسیار کوشا باشید. این حافظه های جانبی با وجود کاربرد وسیعشان، بسیار حساس بوده و در اثر ضربه دچار آسیب های غیر قابل جبرانی خواهند شد. اطلاعات این حافظه ها در اثر ضربه از بین رفته و با هیچ روش ریکاوری عکس و فیلم قابل بازگشت نمی باشند.

فرمت گوشی بدون بکاپ گیری از اطلاعات آن

گوشی های هوشمند در برخی از برهه های زمانی و به دلایل متعددی، نیاز به فرمت پیدا می کنند. شما با بکاپ گیری از کلیه اطلاعات موجود در تلفن همراه خود از جمله، عکس ها، فیلم ها، مخاطبین و پیامک ها، بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی قادر به فرمت گوشی خود خواهید بود. توجه داشته باشید که تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات بسیار عاقلانه و ساده تر از ریکاوری عکس و فیلم و اطلاعات از دست رفته می باشد.

ریست فکتوری گوشی و پاک شدن فیلم و عکس در گوشی

قبل از اقدام به ریست فکتوری گوشی خود و پیش از آن که به دنبال آموزش ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده گوشی خود باشید، از اطلاعات خود بکاپ تهیه کنید. این کار به سادگی و با نصب نرم افزار‌های مختلف قابل انجام خواهد بود.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

خطای انسانی و پاک شدن فیلم و عکس در گوشی

از دیگر علل پاک شدن اطلاعات، عکس و فیلم در گوشی، خطای انسانی است. بسیار پیش آمده که گوشی شما در دست کودکتان یا شخص دیگری بوده و بعد از آن متوجه شده اید که خبری از فیلم ها و عکس های گوشی تان نیست. گاهی خود شما در زمان انتقال اطلاعات به سیستم یا گوشی دیگری به دلیل اشتباه و عدم توجه، آنها را از دست می دهید.

پیش از بازیابی عکس و فیلم پاک شده، رعایت چه نکاتی الزامی می باشند؟

اگر با پاک شدن فیلم و عکس در گوشی خود مواجه شدید، اولین و بهترین اقدام آن است که هیچ کاری نکنید. در واقع هیچ گونه اطلاعات جدیدی را وارد گوشی خود نکنید. سیستم عامل تلفن همراه شما، اطلاعات جدید را جایگزین اطلاعات قبلی خواهد کرد. بدین ترتیب، بهترین روش ریکاوری عکس و فیلم نیز برای بازیابی اطلاعات از دست رفته موثر نخواهند بود. پس از پاک شدن فیلم و عکس، فایلی دانلود نکنید، اپلیکیشن جدیدی نصب نکرده و با گوشی خود عکس و فیلم جدیدی نگیرید تا با احتمال قوی تری اطلاعات پاک شده بازیابی شوند.

 

آموزش ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده از گوشی

در آموزش ریکاوری، برای بازیابی عکس و فیلم پاک شده گوشی، روش های زیادی وجود دارند. بهترین کار انتخاب یک روش مطمئن و امتحان شده می باشد تا عکس ها و فیلم ها را بدون کوچکترین مشکلی ریکاوری کند. این روش ها در ادامه مطلب به صورت طبقه بندی شده به شما ارائه می گردند تا بتوانید انتخاب بهتر و آگاهانه تری را تجربه کنید.

استفاده از اپلیکیشن های گوشی برای ریکاوری عکس و فیلم

یکی از متداول ترین روش های ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده، استفاده از اپلیکیشن های گوشی می باشد. نرم افزارهایی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم موارد زیر را شامل می شوند:

  • DiskDigger : یکی از نرم افزار های پرکاربرد برای ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده که به راحتی و بر روی هر گوشی، قابل دانلود و نصب است.

نرم افزار DiskDigger

  • GT Recovery : این نرم افزار حجم کم و کاربری ساده ای داشته و کلیه فایل های پاک شده گوشی شما را ریکاوری می کند. از جمله امکانات ویژه ای که این اپلیکیشن دارد، نمایش تمامی فایل هایی است که به تازگی پاک شده اند. بنابراین شما قادرید فایل هایی را که مدنظر دارید انتخاب کرده و ریکاوری کنید. بدین ترتیب از بازیابی کلیه اطلاعات که به آنها نیازی نداشته و حجم زیادی از گوشی شما را اشغال خواهند کرد، رها خواهید شد.
  • Hexamob Recovery : در ادامه آموزش ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده، شما را با یک اپلیکیشن بسیار پرکاربرد دیگر آشنا خواهیم کرد که امکان بازیابی فایل ها با هر فرمتی را دارا می باشد. Hexamob Recovery نه تنها در ریکاوری عکس و فیلم، بلکه در غیر قابل ریکاوری کردن فایل ها نیز بهترین گزینه است. بسیار اتفاق افتاده است که شما قصد فروش گوشی خود را داشته و اطلاعات آن را فرمت کرده اید و ترس بازیابی اطلاعات را توسط خریدار دارید. این نرم افزار در چنین مواقعی به یاری شما خواهد آمد.

ریکاوری عکس و فیلم پاک شده گوشی توسط کامپیوتر

در آموزش بازگردانی عکس و فیلم های پاک شده، کامپیوتر نیز نقش مهمی را ایفا می کند. اپلیکیشن های گوشی برای بازیابی عکس و فیلم های پاک شده محدودیت هایی دارد. این در حالی است که نرم افزارهای ریکاوری نصب شده بر روی PC با دقت بیشتر، ایرادات و خطای کمتر این کار را به انجام می‌رسانند. برای این منظور حافظه جانبی گوشی را در کارت خوان قرار داده و به کامپیوتر وصل کنید. با نصب نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard بر روی کامپیوتر قادر خواهید بود اطلاعات خود را بدون هیچ گونه نگرانی و ناراحتی بازیابی نمایید.

ریکاوری عکس و فیلم پاک شده به کمک سرویس های ابری

تا این قسمت از آموزش ریکاوری، برای بکاپ گیری و ذخیره فایل های پشتیبان، از حافظه جانبی استفاده کردیم. اما برای ذخیره سازی بکاپ ها، فضای مجازی نیز در اختیار شما قرار دارد. بدین ترتیب شما فارغ از آنکه حافظه جانبی همراهتان باشد و در هر نقطه از جهان، به فایل های خود دسترسی خواهید داشت. البته با این شرط که پیش از پاک شدن اطلاعات، بکاپ آن را در سرویس ابری خود ذخیره کرده باشید.

  • دراپ باکس معروف ترین و بهترین سرویس ابری جهان محسوب شده و میلیون ها کاربر در سراسر جهان را با خود همراه ساخته است. فضای رایگانی که دراپ باکس به کاربران خود اختصاص می دهد، 2گیگابایت است. کاربران با معرفی این اپلیکیشن در صفحات مجازی خود، قادر خواهند بود این فضا را به 16 گیگابایت ارتقا دهند.

دراپ باکس معروف ترین و بهترین سرویس ابری جهان

  • گوگل درایو از دیگر سرویس های مطرح و محبوب ابری است. این سرویس به دلیل اختصاص حجم پایه و رایگان 15 گیگابایت برای ذخیره اطلاعات، طرفداران بسیاری دارد.
  • گوگل فوتو یک سرویس ابری ایده‌آل برای ذخیره و ریکاوری عکس های گوشی محسوب می شود.

منبع: cafeamoozeshgah.com

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا