ریپورتاژ آگهی

کاربرد کلمات روی پنل ظرفشویی

چرب زبان

ماشین ظرفشویی یکی از دستگاه های بسیار پرکاربردی است که بسیاری از افراد برای شست و شوی انواع ظروف از این دستگاه استفاده می کنند. ممکن است شما نیز به هنگام کار با ظرفشویی، بر روی پنل آن دکمه ها و کلماتی را مشاهده کرده باشید که هریک از آن ها مربوط به برنامه های مختلف کار با دستگاه می باشد. به طور کلی کلمات روی پنل ظرفشویی با توجه به مدل و برند دستگاه کاملا متفاوت بوده و تنظیماتی که با استفاده از این دکمه ها انجام می گردد، تاثیرات متفاوتی روی عملکرد ظرفشویی خواهد گذاشت. از این رو آشنایی و شناخت عملکرد و کاربرد هریک از این کلمات کاملا ضروری می باشد. این مسئله باعث استفاده صحیح از تمامی امکانات دستگاه شده و همچنین کارایی و راندمان ظرفشویی را افزایش خواهد داد.

کاربران گرامی، اگر ظرفشویی بوش دارید و میخواهید از دکمه ها و کلمات روی پنل استفاده بهینه کنید، پیشنهاد میکنم وارد صفحه معنی دکمه ها و کاربرد برنامه های شستشو در ظرفشویی بوش شوید.

معنای کلمات روی ماشین ظرفشویی

هریک از برندهای مختلف در زمینه ساخت انواع مدل های جدید ماشین ظرفشویی، امکانات و قابلیت های جدیدی را ارائه می دهند. این امکانات برای کاربران از طریق پنل های تعبیه شده بر روی ماشین ظرفشویی قابل دسترسی می باشد. برخی از انواع این کلمات و دکمه ها در میان مدل های مختلف ماشین ظرفشویی به صورت مشابه می باشند که کاربران با اطلاع پیدا کردن از آن ها می توانند به راحتی از دستگاه خود استفاده نمایند.

اگر از ماشین ظرفشویی سامسونگ استفاده مینمایید، پیشنهاد میکنم سری به صفحه برنامه های شستشو در ظرفشویی سامسونگ بزنید تا با معانی کلمات و دکمه های روی پنل و کاربرد هر کدام آشنا شوید.

برنامه Power:

یکی از اصلی ترین دکمه هایی که بر روی پنل مدل های مختلف ماشین ظرفشویی وجود دارد، این دکمه است که با استفاده از این دکمه می توان اقدام به روشن و خاموش نمودن دستگاه نمود.

برنامه Half load:

برای اینکه بتوان در میزان مصرف آب ماشین ظرفشویی صرفه جویی کرده و از فشار زیاد به دستگاه کاسته شود، می توان از این برنامه استفاده نمود. این دکمه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که میزان ظروف درون دستگاه از ظرفیت آن کمتر باشد. برنامه Half load را می توان یکی از مهمترین برنامه های ظرفشویی دانست.

برنامه Half load

کاربرد دکمه های ظرفشویی

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

برنامه Hygiene:

برنامه Hygiene را می توان در اکثر مدل های ماشین ظرفشویی مشاهده نمود که به معنای شستشوی بهداشتی می باشد. در صورتی که این دکمه توسط کاربر انتخاب شود، دمای آب به هنگام شستشوی ظروف به 70 درجه سانتی گراد خواهد رسید که برای ضدعفونی شدن ظروف کاملا مناسب می باشد.

کاربران محترم، برای کارایی بهتر ماشین ظرفشویی ال جی بهتر است با برنامه های شستشو در این محصول آشنا شوید تا به بهترین شکل از برنامه های شستشو و دکمه های روی پنل ظرفشویی ال جی استفاده نمایید. روی لینک کلیک نمایید و با صرف 4 دقیقه زمان تا همیشه از این محصول به بهترین شکل استفاده نمایید.

برنامه Normal cycle:

این دکمه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به افزایش دمای آب و شستشوی بهداشتی ظروف وجود نداشته باشد. با فشار دادن این دکمه شستشوی ظروف درون ظرفشویی به شکل معمولی انجام خواهد شد.

برنامه Intensive:

در صورتی که ظروف قرار داده شده درون ماشین ظرفشویی بسیار کثیف یا چرب باشند، می توان دستگاه را بر روی حالت Intensive قرار داد. این برنامه به آن معناست که ظروف درون ظرفشویی ابتدا با دمای 50 درجه و سپس در دمای 70 درجه شسته خواهند شد. در انتها عملیات آبکشی دستگاه طی سه مرحله صورت می گیرد.

برنامه Quick:

یکی از رایج ترین کلمات روی پنل ظرفشویی در برندهای مختلف دکمه Quick می باشد که به عنوان شستشوی سریع شناخته می شود. این دکمه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که ظروف خیلی چرب نباشند و نیازی به عملیا پیش شستشو نیز نداشته باشند. در این شرایط ابتدا شستشوی ظروف در دمای 35 درجه و سپس آبشکشی آن ها در دمای 40 درجه انجام می شود.

برنامه Auto:

این دکمه بر روی پنل اغلب برندهای ماشین ظرفشویی وجود دارد که می توان به کمک آن برنامه شستشو را با توجه به حجم ظروف و درجه کثیفی آن ها مشخص نمود.

برنامه Pots&pans:

این برنامه را نیز می توان به عنوان یکی از مهمترین کلیدهای ماشین ظرفشویی به حساب آورد که کاربرد آن زمانی است که قصد شستشوی ظروف بزرگ نظیر قابلمه و یا تابه های بزرگ را در دستگاه داشته باشید.

برنامه Aqua sensor:

این دکمه را می توان بر روی پنل بسیاری از ظرفشویی ها مانند ماشین ظرفشویی بوش مشاهده نمود. هنگامی که این دکمه انتخاب شود، سنسورها میزان کثیفی آب درون دستگاه را تشخیص داده و در صورت نیاز اقدام به تعویض آب خواهند کرد.

برنامه Aqua sensor

معنی کلمات روی ظرفشویی

برنامه Eco:

این برنامه می توان حالت اقتصادی و بهینه برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفت. در صورت انتخاب این برنامه مراحل پیش شستشو و شستشوی کامل ظروف در ماشین ظرفشویی با استفاده از دمای 45 درجه انجام شده و آبکشی نیز با دمای 65 درجه صورت می گیرد.

برنامه Aqua spot:

این دکمه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که دستگاه دچار نشتی آب شده باشد. در این شرایط با انتخاب این دکمه جریان آب طی مدت زمان 24 ساعت قطع می گردد.

برنامه Shine & Dry:

این برنامه می تواند به حذف تمامی لکه های ایجاد شده بر روی ظروف مختلف کمک زیادی نماید. در صورتی که این برنامه برای ظرفشویی انتخاب شود، عملیات شستشو و خشک کردن ظروف به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد که در نتیجه آن درخشندگی زیادی ایجاد خواهد شد.

برنامه Gentle:

این برنامه برای شستشوی برخی از ظروف نظیر کارد و چنگال و همچنین انواع ظروف پلاستیکی و شیشه ای حساس استفاده می شود. در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی های سامسونگ می توان این دکمه را با نام delicate مشاهده نمود.

برنامه Salt/rinse:

به منظور شستشوی کامل و تمیز ظروف از موادی شامل براق کننده نمک استفاده می شود. در صورتی که دکمه salt روشن باشد، مقدار نمک از سطح مجاز کاهش پیدا می کند و با دکمه rinse مواد براق کننده کم خواهد بود.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا