ریپورتاژ آگهی

ریپل: قابل استفاده در صنایع، بیمه، بانکداری و حمل و نقل

چرب زبان

اگر مقداری با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، احتمالا نام ارز دیجیتال ریپل به گوشتان خورده است. با وجود اینکه سازندگان ریپل، آن را یک سیستم غیر متمرکز پرداخت معرفی کرده اند، بسیاری از تحلیلگران بازار، آن را یک ارز دیجیتال نیمه متمرکز می دانند. با توجه به اهداف، تیم سازنده و روند قیمتی این ارز، که در ادامه به بررسی کامل آن می پردازیم، بسیاری از معامله گران آن را یک رمز ارز آینده دار می دانند.

ripple در تمامی صرافی های معتبر داخلی و خارجی لیست شده است. تریدرها و معامله گران ایرانی با توجه به شرایط سخت احراز هویت و تحریم ها، در صرافی های داخلی سرمایه گذاری می کنند. نوبیتکس، صرافکس، والکس، اوکی اکسچنج و آبان تتر را می توان بهترین و معتبرترین صرافی های ایرانی دانست که ارز دیجیتال ریپل را در لیست خرید و فروش خود قرار داده اند.

ما در این نوشته قصد داریم شما را با اهداف، معماری، مزایا و نحوه خرید و فروش ریپل (https://sarrafex.com/price/xrp) آشنا کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، حتما تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

ریپل چیست و چه اهدافی دارد؟

ریپل در سال 2012 توسط شرکت Ripple Labs با هدف تولید محصولات مالی غیرمتمرکز برای شرکت های مالی و بانک ها تاسیس شد. هدف اصلی ریپل را که تا به حال حد زیادی از آن تحقق یافته است، می توان تسهیل برای تبادلات آسان، ایمن، کم هزینه و سریع، بین بانک ها و کشورها دانست. در حال حاضر، نهادها و بانک های بزرگی جهت مبادلات مالی خود، از ریپل استفاده می کنند.

ریپل چیست

ریپل بر بستر بلاک چین است اما مقداری با بلاکچین های معمولی مانند بیت کوین و اتریوم متفاوت است. در بلاکچین ریپل، از الگوریتم Merkle Trees، جهت امنیت بیشتر و سرعت بالاتر در تراکنش ها، استفاده شده است. همچنین این بلاکچین، از پروتکل مبتنی بر قابلیت اثبات مصرف منابع (Proof of Resource) که باعث افزایش سرعت تراکنش ها می شود، استفاده می کند.

رمز ارز بومی بلاکچین ریپل، XRP نام دارد. XRP قابلیت استخراج ندارد و تمامی 100 میلیارد واحد آن، توسط شرکت ریپل در سال 2013 صادر شده است. بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران به دلیل اهداف و ساختار بلاکچین ریپل، بر روی رمز ارز آن یعنی XRP سرمایه گذاری کرده اند. از جمله بهترین کیف پول های ذخیره سازی ارز دیجیتال XRP می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراست ولت
  • کیف پول سخت افزاری لجر
  • کوینومی
  • اتمیک

معماری ریپل

  • پروتکل ارتباطی: Ripple Net به بانک ها و موسسات مالی امکان برقراری ارتباط و انجام معاملات و تبادلات را می دهند.
  • توکن دیجیتال: توکن XRP به عنوان واسطه در معاملات بین بانکی عمل کرده و هزینه های تبادل را کاهش می دهد.
  • دفتر حساب ریپل: XRP Ledger دفتر حساب بلاک چین است و تمامی معاملات در آن ثبت می گردد.

معماری ریپل

مزایا ریپل

  • سرعت بالا در تراکنش ها: معاملات صورت گرفته توسط شبکه ریپل در کمتر از چند ثانیه انجام می شود اما سایر روش های انتقال مالی بین بانک ها، ممکن است چند روز زمان ببرد.
  • حداقل هزینه و کارمزد: هزینه های تبادلات و معاملات ارز در ریپل، کمتر از روش های سنتی است.
  • امنیت بالا: Ripple از تکنولوژی بلاکچین بهره می برد و از امنیت بسیاری بالایی برخوردار است.
  • انطباق: قابلیت پشتیبانی از انواع ارزهای مختلف.

خرید و فروش ریپل در بهترین صرافی ارز دیجیتال

با توجه به اهداف و مزایای ارز دیجیتال xrp که به طور مفصل به بررسی آن پرداختیم، بسیاری از تحلیلگران و معامله گران، آینده آن را بسیار درخشان پیش بینی می کنند. آنها معتقدند در صورتی که چالش های مربوط به مرکزیت این ارز برطرف شود، قیمت آن افزایش چشمگیری پیدا می کند. در ابتدای نوشته ، صرافی های معتبری را برای خرید و فروش ریپل به شما معرفی کردیم؛ از میان آن ها، صرافکس (https://sarrafex.com) را با توجه به قابلیت ها و مزایایی که دارد، می توان بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معرفی کرد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

برای خرید و فروش ریپل و سایر ارزهای دیجیتال در صرافکس، باید ابتدا در این صرافی ثبت نام کرده و در آن احراز هویت کنید. از آنجایی که صرافکس یکی از معتبرترین صرافی های ایرانی است، کاربران باید پیش از انجام هرگونه معامله ای در آن احراز هویت کنند. لازم به ذکر است به دلیل پشتیبانی 24 ساعته در صرافکس، مراحل احزار هویت به صورت فوری انجام می شود.

مزیت ها و ویژگی های صرافکس

صرافکس به دلیل دارا بودن مزیت ها و ویژگی های منحصر بفرد، بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. در انتها نوشته، قصد داریم توجه شما را به برخی از ویژگی های صرافی صرافکس جلب کنیم.

  • پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته: صرافکس دارای یک تیم پشتیبانی همیشه آنلاین و قدرتمند است؛ بنابراین در هر زمان از شبانه روز، اگر مشکل یا سوالی برای کاربر بوجود بیاید، آماده پاسخگویی هستند.
  • حجم معاملات بالا: معاملات انواع رمز ارزها در صرافکس با حجم بسیار بالایی انجام می شود و هیچگاه به دلیل کبود حجم، معامله ای کنسل نمی شود.
  • تنوع بالا رمز ارز: در صرافکس امکان خرید و فروش بیش از 70 ارز دیجیتال وجود دارد.
  • قیمت های واقعی و لحظه ای: بازار ارزهای دیجیتال، بسیار پر هیجان بوده و نوسانات قیمتی در آن بسیار بالا است. به لطف پلتفرم قدرتمند در صرافکس، قیمت انواع رمز ارزها به صورت لحظه ای و آنلاین در حال آپدیت است.
  • صرافی همتا به همتا: صرافکس یک صرافی همتا به همتا است. در صرافی های همتا به همتا، خریداران و فروشندگان کاربران واقعی هستند؛ در نتیجه چنین صرافی هایی، بهترین قیمت را برای خرید و فروش ارز، ارائه می دهند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا