مهارت های روزمره برای زندگی بهتر

ظرفیت پذیرش مسافر در هتل داریوش چقدر است؟

چرب زبان

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های پیشرفته و لوکس جزیره کیش است که امکانات مختلفی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این هتل می‌توانید در اتاق‌های متعدد با ویژگی‌های منحصر به فرد اقامت کنید. با رزرو هتل داریوش در کیش شاهد سبک معماری خاص و المان‌های ایران باستان خواهید بود. معماری زیبایی که شهرت جهانی پیدا کرده و بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی را به سمت خود جذب می‌کند.

این هتل پنج ستاره که در نزدیکی ساحل شرقی جزیره قرار گرفته دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و مراکز خرید مانند پردیس، مرجان و مروارید دارد. علاوه بر آن امکانات تفریحی متنوعی مانند پلاژ بانوان و آقایان، پارک ساحلی مرجان و… برخوردار شوید. اما موضوع مهم این است که امکان اقامت در چه اتاق‌هایی وجود دارد و ظرفیت اتاق‌ها چقدر است؟ در ادامه قصد دارم اتاق‌های این هتل را معرفی کنم تا با اطلاعات بیشتری رزرو هتل داریوش در کیش را انجام دهید.

انواع اتاق‌های هتل داریوش کیش

این هتل در سه طبقه، ۱۹۰ و همچنین۵۰۰ تخت‌خواب طراحی شده است. وضعیت دید اتاق‌ها و چشم‌انداز آن‌ها به سوی دریا، ساحل و محوطه باغ داریوش طراحی شده است. بنابراین بعد از رزرو هتل داریوش در کیش می‌توانید بنا به سلیقه خود اتاقی را انتخاب کنید که چشم‌انداز دلخواه را داشته باشد. انواع اتاق‌های این هتل برای رزرو شامل اتاق دوتخته کابانا در محوطه باغ و همراه با حمام سانروف، اتاق دوتخته استاندارد، دوتخته لوکس، سوئیت دونفره استودیو لوکس، سوئیت دونفره لوکس، سوئیت رویال لوکس چهار نفره و ویلاهای ساحلی هستند. هرکدام از این اتاق‌ها سوئیت‌ها و ویلاها ظرفیت پذیرایی از تعداد معینی از مهمانان را دارند.

اتاق‌های هتل

نکات مهم درباره رزرو اتاق در هتل داریوش کیش

توجه داشته باشید که زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۳ بعدازظهر است و در هنگامی که می‌خواهید اقامت خودتان را به پایان برسانید، باید ساعت ۱۲ ظهر تخلیه اتاق را به‌صورت کامل انجام دهید. نکته دیگر این است که اتاق‌های کابانا در فاصله ۵ دقیقه‌ای از ساختمان اصلی قرار دارند و اگر قصد اقامت در این اتاق‌ها را دارید بهتر است که این مسئله را در نظر بگیرید. همچنین حمام سانروف در اتاق‌های کابانا برای میهمانان در نظر گرفته شده است. اما دقت داشته باشید که امکان پذیرش خردسالان در اتاق کابانا وجود ندارد و گزینه مناسبی برای همسران بدون فرزند محسوب می‌شود.

موضوع مهم دیگر در رزرو اتاق این است که ظرفیت، نرخ وسن اقامت کودک رایگان و نیم‌بها بعد از استعلام از هتل اعلام می‌شود. همچنین مهمانانی که اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند، در زمان ثبت رزرو باید اطلاعات ترانسفر فرودگاهی خود را نیز وارد کنند. بنابراین اگر قصد دارید بعد از ورود به جزیره و هتل از امکان ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل برخوردار شوید، باید در زمان رزرو هتل در کیش ترانسفر فرودگاهی را نیز انتخاب کنند. در غیر این صورت امکان خدمات ترانسفر فرودگاهی برای شما ثبت نشده و انجام نمی‌گیرد. درنهایت اینکه نرخ پذیرش میهمانان غیرایرانی متفاوت است و باید قبل از ثبت درخواست رزرو این مسئله را با پشتیبانی سایت هماهنگ نمایند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش کیش

همانطور که بیان شد این هتل در دسته لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره کیش قرار دارد که اتاق‌ها، سوئیت‌ها و کاباناهای متنوعی در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا اقامتی راحت و خوشایند را تجربه کنند. سوئیت‌های هتل داریوش دارای اتاق نشیمن و اتاق خواب به‌صورت مجزا هستند. همچنین در محوطه خارج از ساختمان اصلی تعدادی اتاق و سوئیت نوساز فلت قرار دارد که با نام کابانا شناخته می‌شوند. اتاق‌های کابانا به‌صورت دو تخته و سه تخته طراحی شدند و امکانات جذابی مانند حمام سانروف و بدون سقف دارند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش کیش

در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل امکانات و خدمات رفاهی روز و مدرن فراهم شده است. مهمانان می‌توانند از سرویس خواب تمیز و زیبا، مبلمان شیک و راحت، یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، شبکه پخش فیلم و ماهواره خبری، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان بی‌سیم برخوردار شوند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

علاوه بر آن تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارای خدمات رایگانی مانند صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی و همچنین تلویزیون با سیستم آی پی تی وی ایت. این سیستم در تمامی اتاق‌ها نصب شده و با استفاده از آن می‌توانید کانال‌های تلویزیون ایرانی و بین‌المللی را مشاهده کنید. اگر به شنیدن موسیقی علاقه دارید یا می‌خواهید یک فیلم جذاب را به تماشا بنشینید، این سیستم فیلم و موسیقی‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با استفاده از این سیستم می‌توانید از اینترنت استفاده کنید، صورتحساب‌تان را مشاهده کنید و ده‌ها امکان دیگر را به‌راحتی در دسترس داشته باشید.

امکانات متنوع در هتل داریوش کیش

در این هتل رستوران‌های متنوعی شامل رستوران پاسارگاد، رستوران آپادانا، سالن تشریفات ویژه، کافی‌شاپ استخر، کافی شاپ لانج و لابی وجود دارد. غذا‌های متنوع و خوشمزه‌ای نیز در رستوران‌های هتل سرو می‌شوند و قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت و متنوع است.

امکانات متنوع در هتل داریوش کیش

در این هتل یک مجموعه آبی با تجهیزات کامل شامل سونا، استخر، جکوزی و ماساژ وجود دارد که برای میهمانان طراحی شده است. آب استخر کاملا تمیز و شفاف است و مسافران می‌توانند ساعاتی را به شنا کردن و آب‌تنی در آن بپردازند. سونا در مجموعه آبی هتل داریوش نیز گزینه جذابی برای افزایش انعطاف‌پذیری مفاصل و بهبود عروق خونی، رفع گرفتگی عضلات، تقویت سیستم عروقی و پاکسازی سطح پوست از سلول‌های مرده است. درنهایت اینکه این هتل مجهزترین سالن‌های ورزشی، سایت غواصی، سالن بدنسازی، استخر روباز، ساحل اختصاصی و جاذبه‌های متنوع دیگری دارد که پیشکش میهمانان و مسافران مجموعه خود می‌کند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا