ریپورتاژ آگهی

چرا این ساعت هوشمند انتخاب افراد با سلیقه لاکچری در ایران شد ؟

چرب زبان

چندی پیش کمپانی لمفو از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این بار لمفو گجتی را به بازار عرضه کرده است که می‌توان آن را کاملترین ساعت هوشمند بازار حال حاضر تکنولوژی نامید. لمفو lem16 پکیج کاملی است از تمام انتظارات کاربران که می‌تواند کاربر خود را از عملکرد خیره کننده خود غافلگیر کند. اکثر امکانات lem16 تا به حال بر روی هیچ ساعت هوشمندی نصب نشده است و از این نظر محصول نوآروانه‌ای به حساب می‌آید.

ماهواره و تلویزیونی کوچک در دستان شما با ساعت هوشمند lem16

با این ساعت جذاب و زیبای لمفو lem16 به راحتی می توانید از پخش و دیدن فیلم های شبکه های داخلی صدا و سیما در هر زمان و مکانی شما لذت ببرید. تلویزیون کوچک همراه ساعت هوشمند لمفو lem16 قطعا برای همگان که دغدغه های نمایش فیلم و سریال و یا فوتبال های آنلاین و پخش زنده را دارند قطعا یکی از عوامل خرید این ساعت هوشمند بوده است.

استفاده از هوش مصنوعی و چت جی پی تی با LEM16

یکی دیگر از جذابیت های این ساعت هوشمند لمفو استفاده از هوش مصنوعی و چت جی پی تی است. امروزه همگان برای پیشبرد اهداف تجاری و کاری خود قطعا وابستگی بسیاری به هوش مصنوعی در جهت سهولت نوع زندگی پیدا کرده اند. به راحتی می توانید با این ساعت هوشمند از کلیه برنامه ها و امکانات هوش مصنوعی بهره ببرید.

استفاده از ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو به عنوان یک موبایل مستقل و همیشه در دسترس

قطعاً  خیلی از افراد در خیلی از مواقع و حضور در اماکنی که ورود موبایل ممنوع می باشد نداشتن موبایل و در دسترس نبودن برای افراد خانواده و اشخاص مهم به این ساعت هوشمند لمفو نیاز اساسی پیدا خواهند کرد. با این ساعت هوشمند سیم کارت خور به راحتی می توانید سیم کارت خصوصی و غیر کاری خود را درون آن جایگذاری نموده و دقیقا برای شما مثل یک موبایل با تمام امکانات آن برای شما انجام وظیفه نماید.

word image 43706 1

لمفو ساعت هوشمندی که فقط برای صاحب آن کار می کند

یکی ازدیگر امکانات این ساعت هوشمند سیم کارت خور قفل صفحه نمایش ترسیمی و قابلیت فیس آنلاک آن می باشد. قابلیت قفل صفحه نمایش با چهره مالک این ساعت جنان قوی و کار آمد برای مالک آن خواهد بود که قطعا هیچ شخصی قابلیت استفاده و دسترسی به محتوا و اطلاعات داخل این ساعت هوشمند را نخواهد داشت. کاربر به راحتی می تواند با چهره خود را به ساعت معرفی نموده و لمفو جهت استفاده فقط با نگه داشتن روی صورت مالک آن باز شده و قابل استفاده خواهد بود.

جلوگیری از سرقت های روزانه موبایل با استفاده از ساعت هوشمند لم 16

با افزایش قیمت های گوشی موبایل متاسفانه با رشد بالای سرقت روز به روز این دستگاه های هوشمند در سطح شهر و مواجه هستیم. قطعا دزدان با ایجاد تغییرات نرم افزاری در بیشتر مواقع مانع ردیابی و کشف این گوشی های سرقتی می شوند. خارج از این که معمولا افراد مال باخته دچار ضررهای مادی و معنوی بسیاری می شوند بلکه در خیلی از مواقع هم دچار حملات فیزیکی خطرناک از ناحیه سارقان قرار می گیرند. آسیب های جدی بدنی از طرف سارقان گاهی وقت ها به قیمت جان این کاربران تمام می شود. حال سوال اینجاست که آیا این ساعت هوشمند چه قدر می تواند برای کاربر آن مفید باشد ؟؟!! کاربران این ساعت هوشمند می توانند هم به موبایل خود وصل شده و هم اینکه به عنوان یک موبایل مستقل تماس های خود را پاسخ داده و حتی تماس بگیرند. به راحتی پیام ارسال کنند و از پیامهای دریافتی خود مطلع شوند.

دوربین دوگانه ساعت هوشمند دوربین دار لمفو Lem16

یکی از جذاب ترین و خاص ترین امکانات ساعت هوشمند لمفو lem16 وجود دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی است. این دوربین‌های با کیفیت، قابلیت ثبت تصاویر و فیلم برداری را با کیفیت فوق العاده در اختیار کاربران قرار می‌دهند. دوربین کناری 8 مگاپیکسلی که در کنار پردازنده قدرتمند، قادر است فیلم‌های را با تراکم فریم بسیار خوب ضبط کند. در کنار آن دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی این پکیج را کامل می‌کند که کاربردهایی نظیر ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری دارد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

word image 43706 2

بالاترین حافظه داخلی  128 گیگابایتی و رم قدرتمند ساعت هوشمند لمفو lem16

128 گیگابایت حافظه داخلی کاربر را قادر می‌سازد بدون نگرانی فایل‌های حجیم خود را بر روی این دیوایس ذخیره کند و با خود حمل کند. این حافظه داخلی که از نوع EMMC است در میان ساعت‌های هوشمند تا امروز بینظیر بوده است و از این نظر با رقبا قابل قیاس نیست.

اغلب گجت‌های پوشیدنی حافظه داخلی کمتر از یک سوم ساعت لمفو lem16 را در اختیار دارند. در کنار این حافظه داخلی، رم 6 گیگابایتی DDR4 قرار گرفته است که کارکرد حافظه 128 گیگابایتی را تکمیل می‌کند. رم در واقع در دیوایس‌های هوشمند نقش تسریع کننده انتقال اطلاعات به cpu را بر عهده دارد و از این نظر در سرعت اجرا و روان بودن اجرای برنامه‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

تماس تصویری و ویدیوئی و پخش موزیک با ساعت هوشمند LEM16

بی شک حافظه داخلی بالای 128 گیگ و رم 6 در هیچ ساعت هوشمندی، ایجاد این تکنولوژی به غیر از lem16 به کار نرفته است. وجود دوربین های قوی دراین ساعت هوشمند به شما امکان تماس تصویری، ارسال و دریافت فیلم با حجم بسیار بالا و ذخیره سازی و فایل بندی موزیک ها، فیلم هاو عکس هایتان را خواهد داد. این ساعت هوشمند به مثال یک دیتا سنتر واقعی و حجیم برای شما قطعا کارایی خواهد داشت. همیشه این اطلاعات حساس و مهم در دسترس شما خواهد بود بدون آنکه نگرانی از نابودی آنها را داشته باشید.

پردازنده اسمارت واچ Lemfo lem16

پردازنده قدرتمند ساعت ورزشی لمفو توان پردازشی 2 گیگاهرتز را دارا می‌باشد و از ۸ هسته پردازشی برخوردار است. این پردازنده مدل Helio p22، محصول شرکت معتبر مدیاتک است که در زمینه تولید هسته‌ها و پردازنده‌ها فعالیت دارد.

اینترنت مستقل ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lem16

کمپانی لمفو تصمیم داشته تا ساعت سیم کارت خور خود را تا بالاترین حد ممکن مستقل بسازد. بدین معنی که با استفاده از یک سیم کارت در این گجت می‌توانید بدون نیاز به اتصال به موبایل هوشمند، تماس صوتی برقرار کنید، اینترنت دیتای 4G را تجربه کنید، مسیریابی کنید و حتی هندزفری بلوتوثی خود را به این ساعت هوشمند متصل کنید.

نمایشگر با کیفیت اسمارت واچ لمفو Lem16

کمپانی لمفو نیز با علم بر این موضوع نمایشگری 1.6 اینچی با کیفیت HD را برای lem16 در نظر گرفته است. این نمایشگر ips قادر است رزولوشن 354 پیکسل در هر اینج را در اختیار کاربر بگذارد. به عبارتی رزولوشن صفحه نمایش این ساعت هوشمند سیم کارت خور 400*400 پیکسل است که می‌تواند تجربه کاربری خوبی در اختیارتان بگذارد.

word image 43706 3

باطری ساعت هوشمند دوربین دار lemfo lem16

ظرفیت باطری از مهم‌ترین معیارهای سنجش دیوایس‌های همراه امروزی است. روز به روز باطری‌های دیوایس‌های هوشمند با ظرفیت بالاتر ارائه می٬‌شوند و لمفو نیز از این رقابت جا نمانده است. ساعت لمفو lem16 قدرتمندترین باطری ساعت‌های هوشمند امروزی را در اختیار دارد که ظرفیت 900 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر می‌گذارد. اضافه بر آن پاور بانک مخصوص جیبی 900 میلی آمپری این ساعت لمفو به شما این امکان را می دهد که دیگر هیچ وقت دغدغه شارژ ساعت هوشمند خود را نداشته باشید.

بدنه و ابعاد اسمارت واچ لمفو Lem16

متریال اصلی ساخت بدنه ساعت هوشمند ضد آب لمفو، آلیاژ روی است که جلا و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. این ساعت با بدنه صفحه نمایش گرد در ابعاد 50*50*18 میلی متر تولید شده است. دو نوع بند فلزی و سیلیکونی برای این ساعت طراحی شده است که بر اساس سلیقه کاربر قابل تعویض می‌باشد. این ساعت هوشمند ضد آب در کنار طراحی زیبا  و درخشش چشمگیر خود استاندارد ضد آب و گرد وغبار بودن ip67 را رعایت کرده است.

نصب هر نوع شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی Lemfo lem16

سیستم عامل منعطف به کاربران اجازه دانلود و نصب تمامی برنامه‌های اندرویدی از جمله شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، بازی‌های اندرویدی و… را به کابر می‌دهد. به راحتی می توانید اینستاگرام،واتس آپ، تلگرام و کلیه برنامه های ایرانی ماننید ایتاو بله را دانلود و نصب کنید. همچنین این ساعت هوشمند از امکانات ورزش و سلامت مثل سنسور سطح اکسیژن، مانیتورینگ ضربان قلب، سنسور پایش وضعیت خواب، گام شمار و سیستم محاسبه کالری و… برخوردار است که پکیج کاملی از این دسته امکانات به شمار می‌آید.

گواهی ضدآب ساعت‌های هوشمند و متریال ساخت با کیفیت آن‌ها

تمامی مدل‌های معرفی شده از ساعت‌های هوشمند لمفو دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. گواهی‌های IP۶۸ و IP۶۷ نشان می‌دهند که این ساعت‌ها قادر به مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که کاربران به‌راحتی این ساعت‌ها را در محیط‌های مختلف و شرایط آب و هوایی متنوع مورد استفاده قرار دهند بدون نگرانی از آسیب به دستگاه. این گواهی‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم امنیتی و مقاومتی این ساعت‌ها ارائه می‌شوند.

شعب نمایندگی‌های معتبر لمفو در ایران

نام فروشگاه: گلدن اسمارت واچ

آدرس وب سایت: https://goldensmartwatch.co

نام نماینده: مصطفی جعفری

شماره تلفن:02122063479 – 02122067369

شماره همراه: 09129483439

آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان یکم، پلاک 4

نام فروشگاه: اسمارت واچ ایران

آدرس وب سایت: https://smartwatchiran.com

نام نماینده: علی سعیدی

شماره تلفن: 02166762965

شماره همراه: 09126496268

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان شیخ هادی، بین هما و ذوقی نژاد، پلاک 183

نام فروشگاه: بازرگانی صدرا

آدرس وب سایت: https://watchfone.co

نام نماینده: مسعود صادقی

شماره تلفن: 02122530888 – 02122535156

شماره همراه: 09127427373

آدرس: تهران ، پاسداران، نگارستان 6، پلاک 64

نام فروشگاه: اسمارت شاپ

آدرس وب سایت: https://smartshopp.ir

نام نماینده: زهرا امیری

شماره تلفن:  02186023114 – 02186023930

شماره همراه: 09125727643

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، کوچه تقوی، پلاک 24

نام فروشگاه: موبایل جدید

آدرس وب سایت: mobilejadid.ir

نام نماینده: ساعد ربیعی

شماره تلفن: 03132606878

شماره همراه: 09135656530

آدرس: اصفهان، محله: کلمان، کوچه شهیدمحسن سنمار10، خیابان شهید محسن سلمانی، پلاک: 50.0، طبقه: همکف،

نام فروشگاه: فروشگاه لایک

نام نماینده: رامین شاگردی

شماره تلفن: 04135570508

شماره همراه: 09388429979

آدرس: تبریز، خیابان امام، چهارراه شریعتی، بازار بزرگ شریعتی، طبقه همکف، پلاک 9 ، فروشگاه لایک

دفتر اصلی نمایندگی ساعت هوشمند لمفو در ایران

تلفن: 02122504595 – 02122508189

آدرس وبسایت: www.lemfo.co

آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان ساقدوش، خیابان شقاقی پلاک 2

گارانتی و خدمات پس از فروش تنها نمایندگی ساعت هوشمند لمفو

یکی از مزایای مهم وجود نمایندگی رسمی لمفو در کشور، توانایی تأمین قطعات مورد نیاز و ارائه خدمات پس از فروش به کاربران می‌باشد. این به معنای این است که اگر در آینده به قطعات یدکی یا خدمات تعمیری نیاز داشته باشید، می‌توانید به نمایندگی رسمی مراجعه کنید و به سرعت و با کیفیت مورد خود را تعمیر یا بهبود دهید.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و یا مشاوره با کارشناسان همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب با شماره های 02122504595 – 02122508189  – 09128427373 تماس گرفته و یا جهت بازدید فیلم کامل آموزش و آنباسینگ این مدل و دیگر محصولات به وب سایت رسمی www. lemfo.co مراجعه نمائید.

برچسب ها : ساعت هوشمند,ساعت هوشمند دوربین دار,ساعت هوشمند سیم کارت خور,اسمارت واچ,ساعت هوشمند لمفو,بهترین ساعت هوشمند

 

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا