ریپورتاژ آگهی

متفاوت ترین هتل های شهر تهران

gold

شهر تهران با اینکه مثل خیلی از شهرهای دیگر بزرگ ایران مانند شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد، توریست­پذیر نیست، اما هم جاذبه­های دیدنی و گردشگری فراوانی دارد و هم هتل­های خوب و باکیفیتی را در خود جای داده است. ما در این مقاله می­خواهیم تعدادی از هتل­های لوکس و بی­نظیر تهران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید برای انجام امور اداری و یا بازدید از تهران به این شهر سفر کنید، تجربه اقامت در این هتل­ها را از دست ندهید و در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می­توانید از این هتل­ها با بهترین قیمت اتاق رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

word image 60

هتل لاله

یکی از قدیمی­ترین هتل­های شهر تهران که تقریبا در مرکز این شهر واقع شده است، هتل لاله تهران می­باشد. این هتل ۵ ستاره که قدمت ساخت آن به سال ۱۳۴۵ بازمی­گردد، در ۱۳ طبقه مجموعا ۳۸۰ اتاق دارد. هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی، تقاطع خیابان حجاب ساخته شده و دقیقا در ضلع شمالی پارک لاله تهران قرار دارد و همین موضوع باعث شده که خیلی از اتاق­های این هتل، چشم­ انداز فوق­العاده­ای رو به پارک بزرگ لاله تهران در خیابان کارگر داشته باشند. این هتل هم رستوران ایرانی دارد و هم رستوران فرانسوی و چینی که می­توانید انواع غذاهای ایرانی، اروپایی و آسیای شرقی را در رستوران­های هتل نوش جان کنید. از امکانات تفریحی هتل لاله می­توان به استخر و سونا و جکوزی و همچنین سالن بدنسازی و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس

یکی از متفاوت­ترین هتل­های ۵ ستاره شهر تهران، هتل اسپیناس پالاس تهران می­باشد. این هتل ۲۰ طبقه که ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد، در منطقه سعادت آباد تهران و در نزدیکی میدان بهرود ساخته شده است. هتل اسپیناس در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از لوکس­ترین و بزرگترین هتل­های شهر تهران می­باشد. یکی از نکات شگفت انگیز این هتل، ساخته شدن آن در منطقه­ای مرتفع و بلند از شمالی غربی تهران است که چشم­انداز بی­نظیری از این شهر را برای مسافرانش نمایان می­کند. این هتل کافی شاپی به نام کافه سان ست و ۳ رستوران به نام­های لاتون، دیبا و لانژ دارد که می­توانید انواع غذاهای ایرانی و بین­المللی را اینجا نوش جان کرده و از نوشیدنی­های فوق­العاده کافی شاپ آن نیز لذت ببرید.

رزرو هتل تهران

برای رزرو هتل تهران با بهترین قیمت، می­توانید در ابتدا وارد سایت اسنپ تریپ شده، سپس نام این شهر را در قسمت هتل­ها جستجو کنید. بعد از تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن، اسنپ تریپ لیستی از هتل­های تهران را به شما پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مقایسه هتل­ها به لحاظ امکانات، موقعیت و دسترسی و همچنین هزینه هر اتاق، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و رزرو نمایید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کرده و با خیال راحت به این شهر سفر کنید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا