ریپورتاژ آگهی

اجاره وثیقه ملکی شش دانگ

چرب زبان

متقاضیان زیادی روزانه بدنبال اجاره وثیقه ملکی هستند، در مواردی اجاره وثیقه توسط افرادی تحت عنوان وثیقه گذار در کشور ارائه میشود این روزها بازار اجاره وثیقه بسیارداغ شده است بطوریکه در شرایط عادی اجاره 6 ماهه وثیقه و اجاره 1 ساله وثیقه نیازمند پرداخت کمیسیون 10 الی 15 درصدی برای متقاضیان است .

خدمات اجاره فوری وثیقه و سند شش دانگ ملکی:

اجاره وثیقه یا اجاره سند مراکز استان ها ، شهرستان ، کلان شهر ها در حال حاضر مورد پذیرش مراجع قضایی و بانک ها میباشند که امروزه در دادسراها و دادگاه ها و بانک ها به وفور شنیده میشوند. روند اجاره وثیقه یا سند معمولا برای متهمانی است که در مرحله رسیدگی در دادسرا یا دادگاه مطابق با شرایط و بر اساس قانون تحت قرار وثیقه کیفری و تامین کیفری قرار میگیرند ، قرار تامین وثیقه موضوعی است که در قانون مجازات اسلامی برای جلوگیری از تضییع خق و حقوق شاکی در صورت فرار متهم در نظر گرفته و میزان و مبلغ قرار وثیقه بطور مستقیم با عنوان اتهام رابطه دارد .

تودیع وثیقه ملکی

پس از صدور وثیقه در جلسه رسیدگی درصورتیکه متهم دارای وثیقه ملکی باشد آنرا بعنوان وثیقه به دادگاه یا دادسرا ارائه میکند . آنرا تامین و همان لحظه آزاد میشود ، در غیر اینصورت تا زمان تودیع وثیقه در بازداشت خواهد بود که در این حالت به نزدیکترین زندان محل اعزام میشود . یکی از موضوعاتی که در دادسراها و دادگاه بسیار به گوش میخورد موضوع اجاره سند و وثیقه برای تودیع به دادگاه یا دادسرا است که در برخی مواقع به دلیل عدم رعایت برخی نکات تبدیل به یک مشکل اساسی برای متهم و خانواده او میشود .

word image 43504 2

محل های ارائه وثیقه اجاره ای

در این بین، اشخاص و موسساتی وجود دارند که در ازای دریافت کارمزد یا اجاره بهای سند و همچنین اخذ تضمین ، سند مورد نیاز را برای متقاضی تامین میکنند. از آن جا که استفاده از سند وثیقه و یا سند اجاره ای، نیازمند پرداخت قیمت و مبلغ اجاره آن برای مدت معلوم میباشد و لذا دریافت آن، با ریسک و خطرات بسیار برای متقاضی و مالکین همراه است ، کسب اطلاع از ریسک هایی که اجاره سند و وثیقه دارد قبل از هرگونه اقدام ضروری می باشد . به همین منظور در این گزارش ، ابتدا به بیان معنای وثیقه و سند برای تامین قرار از دیدگاه قانونگذار پرداخته و همچنین نکات مهم آن را از منظر قانون کشور بررسی میکنیم .

*** یکی از بهترین موسسات حقوقی معتبر برای اجاره سند و وثیقه که دارای سابقه بالایی در این زمینه است ، وثیقه آنلاین بوده که هم اکنون در تمامی استان ها و شهرستانهای کشور وثیقه اجاره ای فوری تامین میکند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا