ریپورتاژ آگهی

بهترین هتل‌های غرب تهران را بشناسید

چرب زبان

تهران هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی دارد؛ از هتل‌های 5 ستاره گرفته تا هاستل و خانه مسافرهای اقتصادی و ارزان. اما اگر بخواهیم به هر دلیلی در غرب تهران اقامت داشته باشیم، کدام هتل را رزرو کنیم؟ در این مطلب به یکی از هتل‌های شمال‌غرب و یکی از هتل‌های غرب تهران اشاره شده. همچنین از روش راحت و سریع رزرو هتل به صورت آنلاین برایتان خواهیم گفت.

word image 74

هتل پارسیان اوین تهران

یکی از هتل‌های باسابقه و 4 ستاره تهران، هتل پارسیان اوین است. این هتل که در بزرگراه چمران قرار گرفته، دسترسی شما را به بسیاری از نقاط پایتخت ممکن می‌کند. هتل اوین تهران، امکانات و خدمات اقامتی و رفاهی خوبی هم برای مسافران دارد. در کافی‌شاپ و رستوران ایرانی هتل می‌توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. سالن کنفرانس و همایش، و اتاق میهمانی و جلسات هتل، برگزاری مراسم و جلسات رسمی را برای شما در سفر کاری به تهران امکان‌پذیر کرده است. در فضای سبز هتل اوین می‌توانید قدم بزنید یا در یکی از آلاچیق‌ها در هوای خوب و آزاد بنشینید.

از هتل پارسیان اوین به بسیاری از جاهای دیدنی و مراکز تفریحی تهران دسترسی دارید؛ بام تهران، ولنجک، دربند، برج میلاد، و درکه برخی از آنها هستند.

هتل المپیک تهران

اگر در زمان سفر به تهران، خواستید به کرج هم نزدیک و دسترسی راحتی داشته باشید، هتل 4 ستاره المپیک تهران انتخابی ایده‌آل خواهد بود. فاصله بین هتل تا مرکز شهر تهران حدود 30 دقیقه و تا کرج تقریبا 45 دقیقه با خودرو است. از امکانات متنوع هتل المپیک تهران می‌توان به امکانات ورزشی و تفریحی مانند سونا، ماساژ، حمام سنتی، جکوزی، استخر، و سالن بیلیارد اشاره کرد. کافی‌شاپ و رستوران هم برای صرف غذا در دسترس و نزدیک به شما خواهند بود.

یکی از مزایای هتل المپیک، نزدیکی به مرکز خرید باملند، دریاچه چیتگر، و پارک چیتگر است که هم برای تفریح و ورزش، و هم برای خرید و صرف غذا مناسب است.

رزرو هتل‌های تهران

اسنپ‌تریپ، بهترین قیمت و بیشترین تخفیف‌ها را برای رزرو آنلاین هتل‌های تهران دارد. از دیگر مزایای رزرو هتل از سایت اسنپ‌تریپ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • تنوع بالای هتل و اقامتگاه‌های در بسیاری از شهرهای ایران، از جمله تهران
  • مراحل رزرو آسان و سریع هتل و اقامتگاه
  • امکان بررسی هتل‌ها از نظر قیمت، کیفیت، موقعیت مکانی، و غیره
  • بررسی و مطالعه نظرات کاربران و تجربه اقامت مسافران پیشین
  • رزرو هتل در قسمت تجاری اسنپ‌تریپ برای سفرهای کاری با تخفیف و پشتیبانی ویژه

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا