ریپورتاژ آگهی

بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی

چرب زبان

بسیاری از افراد برای انتخاب بهترین منبع زبان انگلیسی دچار سردرگمی می‌شوند. منابع و کتاب‌های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، اما به نظر شما بهترین منبع را چگونه می‌توان مشخص کرد؟

برای پاسخ به این سوال باید سطح آموزش و یادگیری زبان‌آموزان در نظر گرفته شود و هدفتان از یادگیری زبان انگلیسی را مشخص کنید.

با انجام چنین کاری انتخاب‌هایتان محدودتر شده و به راحتی می‌توانید کتاب مدنظرتان را از بین کتاب‌های مختلف انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی را معرفی کنیم و اشاره‌ای به 4 کتاب کاربردی در این زمینه خواهیم داشت. برای آشنایی با منابع مناسب و جذاب زبان انگلیسی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی American English File؛ یکی از بهترین منابع آموزش انگلیسی

یکی از معروف‌ترین منابع آموزشی زبان انگلیسی سری کتاب‌های American English File است. این کتاب‌های آموزشی از سطج پایه تا سطح پیشرفته زبان‌آموزان را پوشش می‌دهد. هر جلد از این کتاب‌ها شامل موضوعات مختلفی است که در قالب CD و کتاب موجود است.

درس‌های آموزشی سری کتاب‌های American English File شامل گرامر، لغات، تلفظ و تمریناتی است که موجب تقویت 4 مهارت اصلی زبان‌آموزان می‌شود.

توجه داشته باشید در کنار استفاده از منابع و کتاب‌های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی، از کلاس زبان آنلاین انگلیسی هم می‌توانید کمک بگیرید.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

با آموزش و برنامه مستمر در مدت زمان مشخصی می‌توانید، تسلط مناسبی روی مهارت‌های زبان انگلیسی داشته باشید.

کتاب آموزشی New Headway؛ یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

سری کتاب‌های New Headway به‌نوعی جزو پرفروش‌ترین کتاب‎‌های آموزشی زبان انگلیسی هستند. آموزش این کتاب‌ها روی زبان انگلیسی بریتیش تمرکز دارد و در 6 سطح مختلف تمام نیازهای آموزشی زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته را برطرف می‌کنند. سری چهارم این کتاب‌ها مناسب افرادی است که قصد شرکت در آزمون‌های آیلتس را دارند.

در کتاب‌های New Headway تمام قواعد دستوری و گرامری زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود. در نظر داشته باشید برای پیشرفت بهتر در زبان انگلیسی، در کنار کتاب‌ها و منابع آموزشی حتما از بهترین استاد زبان انگلیسی با تجربه کمک بگیرید.

هنگامی که آموزش را با اساتید با تجربه و حرفه‌ای پیش ببرید، در مدت زمان بسیار سریع‌تری به زبان انگلیسی مسلط خواهید شد.

کتاب‌های آموزشی Vocabulary In Use؛ از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از کتابی است که موجب افزایش دایره لغات زبان‌آموزان شود. کتاب‌های Vocabulary In Use به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا با لغات و کلمات بیشتری آشنا شوند.

این مجموعه از سطح مبتدی تا پیشرفته زبان‌آموزان را پوشش می‌دهد و با موضوعات مختلف اجتماعی، زبان‌آموزان با یادگیری زبان انگلیسی به‌خوبی درگیر می‌کند.

معمولا افرادی که به دنبال یادگیری خودآموز زبان انگلیسی هستند، از این مجموعه کتاب‌ها استفاده می‌کنند. در نظر داشته باشید کتاب‌های بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد.

مجموعه کتاب‌های Tactics for listenings؛ تقویت مهارت لیسنینگ

اگر به دنبال تقویت مهارت لیسنینگ هستید، مجموعه کتاب‌های Tactics for listeningsرا حتما تهیه کنید. این کتاب‌ها به‌عنوان یک مجموعه منحصربه‌فرد برای تقویت مهارت شنیداری شناخته می‌شوند که سطح‌بندی مختلفی دارند.

هر سطح از این کتاب‌ها شامل 24 درس مختلف است که به موضوعات گوناگون می‌پردازد و زبان‌آموزان در کنار کتاب می‌توانند از CD این مجموعه نیز استفاده کنند.

متد آموزشی این کتاب به‌صورتی طراحی شده است تا مهارت‌ شنیداری زبان‌آموزان را مورد هدف قرار دهید و دیالوگ‌های چند نفره در این کتاب وجود دارد.

در انتهای هر کتاب تمرینات مشخصی قرار دارد که زبان‌آموزان برای ارتقا مهارت شنیداری‌شان می‌توانند این تمرینات را حل کنند؛ بنابراین کتاب Tactics for listenings در لیست بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی قرار می‌گیرد.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اساتید با تجربه اُتیچر

در این مقاله در ارتباط با بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردیم و اشاره‌ای به 4 مجموعه کتاب زبان انگلیسی داشتیم.

در حقیقت منابع بسیاری برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ای دارند، اما ما سعی داشتیم در این مقاله بهترین منابع را معرفی کنیم.

در کنار استفاده از منابع معتبر آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی، از تاثیر کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی نباید غافل شد.

پلتفرم زبان اُتیچر سال‌ها است در زمینه آموزش آنلاین زبان انگلیسی فعالیت می‌کند و بیش از 1000 استاد با تجربه و حرفه‌ای با اُتیچر همکاری می‌کنند.

در پلتفرم زبان اُتیچر علاوه‌بر زبان انگلیسی، زبان‌های اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و چند زبان دیگر تدریس می‌شود.

تاکنون بیش از 26 هزار زبان‌آموز از خدمات آموزشی عالی اُتیچر استفاده کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی oteacher.org مراجعه کنید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا