ریپورتاژ آگهی

روش های کسب درآمد برای خانم خانه دار

چرب زبان

به نقل از سایت آموزشگاه خیاطی نگار عبداللهی کسب درآمد برای خانم های خانه دار به یکی از دغدغه های بزرگ افراد تبدیل شده است. برای این منظور باید یک مهارت یا فن را مد نظر قرار دهید. خانم ها در هنرهایی مانند خیاطی بسیار خوب عمل می کنند و مهارت بالایی در اجرای این خدمات دارند.

خیاطی یک هنر قدیمی برای آماده سازی پوشاک است. در این فرایند از روش های مختلفی برای تولید پوشاک استفاده می شود. برای یادگیری این مهارت باید به یک مرکز آموزشی معتبر مراجعه کنید.

آموزش خیاطی از صفر

آموزش خیاطی از صفر نگار عبداللهی، مزایای قابل توجهی برای افراد به همراه خواهد داشت. با استفاده از این آموزه ها که با نازل ترین قیمت ها در دسترس مشتریان قرار می گیرند، یک کسب و کار خانگی و پر درآمد خواهید داشت. در این دوره ها ساده ترین روش های دوخت لباس کودک و بزرگسال برای افراد مبتدی و پیشرفته ارائه می شوند.

در این دوره ها کلیه ابزارهای مخصوص یادگیری خیاطی نیز به هنرجویان آموزش داده می شوند. در نتیجه عملکرد هنرجویان برای استفاده از این مهارت ها بهبود می یابد.
آموزش جواهر دوزی روی لباس

در دوره های آموزش خیاطی از صفر، در خصوص برخی از مهارت ها مانند جواهر دوزی نیز اطلاعاتی به هنرجویان ارائه می شود. هنر جواهر دوزی بر روی پارچه برای تولید پوشاک رسمی و مجلسی کارایی دارد. برای این که وارد دنیای زیبای خیاطی شوید، باید با برخی از مهارت های جانبی این عرصه نیز آشنایی داشته باشید. مطمئناً پس از کمی تمرین، جواهر دوزی بر روی پوشاک را به سادگی انجام خواهید داد.

آموزشگاه خیاطی با استفاده از تخصص بهترین اساتید خیاطی، این مهارت ها را به هنرجویان ارائه می دهد. به این ترتیب هر یک از علاقه مندان در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ایده آل خود می رسند. این روش یادگیری خیاطی بسیار به صرفه است و با کمترین هزینه ها علاقه مندان را به نتیجه ایده آل می رساند.

آموزش نقاشی روی پارچه نیز در این دوره های آموزشی ارائه می شود. با استفاده از این هنر زیبا انواع طرح ها و مدل های مورد نظر بر روی پارچه لباس نقش می بندد و زیبایی پوشاک تولید شده را افزایش می دهد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

word image 38602 2

آموزش خیاطی کودک

آموزش خیاطی کودک تنها یکی از مهارت هایی است که در این دوره ها به علاقه مندان ارائه می شود. هر یک از سرفصل های این کلاس های آموزشی، مهارت به خصوصی در حوزه خیاطی و دوخت لباس به علاقه مندان ارائه می دهد.

خیاطی برای کودک نیز یکی از حوزه های پر درآمد خیاطی است. پوشاک کودک این روزها خرید و فروش بالایی دارد. به همین دلیل اگر خانم ها در این حوزه مهارت کافی را به دست آورند، به درآمد ایده آل خود دست پیدا می کنند. هنر خیاطی کودک با استفاده از جدیدترین روش ها به علاقه مندان آموخته می شود.

در طول دوره، آموزش انواع پارچه ها و متریال مورد استفاده در دوخت لباس ها نیز در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. شرکت در این دوره های تخصصی شانس راه اندازی یک کسب و کار پول ساز با کمترین هزینه ها را برای خانم ها فراهم می کند. کلیه آموزه های این دوره، به صورت تخصصی و حرفه ای به شرکت کنندگان ارائه می شوند.

آشنایی با انواع متدهای خیاطی

دوره آموزش خیاطی از صفر با استفاده از انواع متدهای خیاطی برگزار می شود. هر یک از روش های دوخت و دوز در چهار چوب به خصوصی انجام می شوند. به همین خاطر علاقه مندان از این دوره ها برای دوخت انواع پوشاک استفاده می کنند. دوخت هر یک از پوشاک در قالب یکی از این متدها انجام می شود. با شرکت در دوره آموزشی نگار عبداللهی با کلیه این متدها نیز آشنا خواهید شد.

هر یک از این متدها برای دوخت بهترین پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از بسته های آموزش خیاطی کودک، خیاطی لباس های مجلسی و … با استفاده از این متدها و مهارت های مربوط به آن ها انجام می شود. در این خصوص به مهارت های اولیه هر یک از هنرجویان و عادت های آن ها برای دوخت و دوز نیز توجه می شود.

آموزش رسم الگو
به جز آموزه های جانبی خیاطی شامل آموزش جواهر دوزی روی لباس، آموزه های نقاشی روی پارچه و… پایه و اساس خیاطی نیز در این دوره ها به علاقه مندان آموخته خواهد شد. رسم الگو یکی از مهم ترین مراحل خیاطی است. در این زمینه از انواع ابزار و وسایل ترسیم استفاده می کنند که هنرجویان با این اقلام نیز آشنا خواهند شد. در آموزشگاه معتبر نگار عبداللهی کلیه مراحل رسم الگو به صورت قدم به قدم و اصولی به هنرجویان آموخته می شود.

آموزش دوخت مانتو، انواع دامن، بلوز و … در این دوره ها به صورت تخصصی و حرفه ای به علاقه مندان ارائه می شود. برند نگار عبداللهی توانسته در طول سال های گذشته بسته های آموزش خیاطی از صفر را برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی برای بانوان در اختیار تعداد گسترده ای از خانم ها قرار دهد.

مهارت های نازک دوزی
در دوره آموزش خیاطی کودک کلیه مهارت های نازک دوزی نیز به افراد آموخته می شود. پوشاک کودک، پوشاک زنانه و … با استفاده از این مهارت ها به سادگی آماده می شوند. پس از شرکت در این دوره با اندکی تمرین و تکرار به یک خیاط حرفه ای تبدیل می شوید.

برخی از بخش های این دوره به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. به این ترتیب شرکت در این کلاس ها بسیار به صرفه خواهد بود. مردم امروز به خوش لباس بودن اهمیت می دهند و در طول هر ماه میزان قابل توجهی لباس خریداری می کنند. به همین خاطر یادگیری مهارت هایی برای تأمین این نیازها در جامعه مزایای اقتصادی بی شماری به همراه دارد.

ضخیم دوزی در دوره آموزش خیاطی

آموزش جواهر دوزی روی لباس و سایر آموزه های تزیینی پوشاک تنها بخشی از دوره آموزش خیاطی نگار عبداللهی را تشکیل می دهند. در این دوره کسب تجربه خیاطی پایانی ندارد! هر یک از هنرجویان در بخش هایی از این دوره، ضخیم دوزی را نیز فرا می گیرند. از این مهارت ها برای آماده سازی انواع کت، لباس پشمی، پالتو و … استفاده می کنند. عموماً برای آماده سازی انواع لباس های مردانه از این شیوه خیاطی استفاده می کنند.

استفاده از روش های ضخیم دوزی به صورت تئوری و عملی در این دوره ها به افراد آموخته می شود. به همین خاطر هر یک از هنرجویان تجربیات بیشتری در طول دوره کسب می کنند.

جمع بندی

در این مطلب در خصوص خدمات حرفه ای آموزشگاه نگار عبداللهی در برگزاری دوره های آموزش خیاطی اطلاعاتی را بررسی کردیم. اگر شما هم یک خانم خانه دار هستید و همواره در پی روش هایی برای کسب درآمد می گردید، شرکت در این دوره های خیاطی مزایای بی شماری برایتان خواهد داشت.

روش های کسب درآمد با استفاده از مهارت خیاطی برای افرادی که به دنبال یک شغل دوم می گردند نیز مزایای بی شماری دارد. در این دوره ها همه مهارت ها به صورت عملی و تئوری به افراد ارائه می شوند. اساتید برجسته خیاطی با حضور در این آموزشگاه کیفیت آموزه های دوره را افزایش می دهند. با کسب تجربه در این کلاس های آموزشی به یک خیاط حرفه ای تبدیل خواهید شد.

منبع : https://negarabdollahi.ir

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا