ریپورتاژ آگهی

بهترین سرویس‌ های ذخیره‌ سازی برای عکاسان

چرب زبان

عکاسان به شکل مستمر در حال ثبت وقایع و اتفاقات مهم هستند. از این‌رو، تصاویری که ضبط می‌کنند به لحاظ مالی یا احساسی اهمیت زیادی دارند و مهم است که عکاسان بتوانند تصاویر خود را به روشی ایمن و قابل اعتماد ذخیره کنند. به همین دلیل اهمیت استفاده از سرویس های ذخیره سازی برای عکاسان انکار ناپذیر است. از بهترین سرویس‌ های ذخیره‌ سازی برای عکاسان می‌توانیم به سرویس‌های ابری محبوبی مانند آمازون فتواستوریج، گوگل درایو، مایکروسافت وان درایو، دراپ‌باکس و … اشاره کنیم.

به دلیل اهمیت انتخاب ذخیره سازی مناسب، در این مقاله می‌خواهیم انواع سرویس‌ های ذخیره‌ سازی و مزایای سرویس‌ های ذخیره‌ سازی ابری برای عکاسان مورد بررسی قرار دهیم. اگر می‌خواهید بهترین سرویس‌ های ذخیره‌ سازی برای عکاسان را بشناسید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

انواع سرویس‌ های ذخیره‌ سازی برای عکاسان

سرویس‌های ذخیره‌سازی برای عکاسان یا به عبارت دقیق‌تر سرویس های ذخیره سازی ابری را می‌توانیم به دو دسته اصلی تقسیم کنیم:

  • سرویس‌های ذخیره‌سازی عمومی

این سرویس‌ها برای عموم مردم در دسترس هستند و اغلب فضای ذخیره‌سازی زیادی را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند. از سرویس‌های ذخیره‌سازی عمومی محبوب برای عکاسان باید به گوگل درایو، آمازون فتواستوریج، مایکروسافت وان درایو و آی‌کلود اشاره کرد.

سرویس‌های ذخیره‌سازی عمومی برای عکاسانی که حجم زیادی از تصاویر را ذخیره نمی‌کنند، گزینه مناسبی هستند. این سرویس‌ها فضای ذخیره‌سازی اولیه رایگان یا با قیمت پایینی ارائه می‌دهند و به شما امکان می‌دهند تا تصاویر خود را به‌راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • سرویس‌های ذخیره‌سازی اختصاصی

این سرویس‌ها برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده‌اند و اغلب فضای ذخیره‌سازی بیشتری را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر ارائه می‌دهند. از سرویس‌های ذخیره‌سازی اختصاصی محبوب باید به ادوبی کریتیو کلود اشاره کرد که علاوه بر فضای ذخیره‌سازی، ابزارهای آنلاینی برای ویرایش تصاویر یا حتی ویدیوها ارائه می‌کند. بهترین سرویس‌ های ذخیره‌ سازی برای عکاسان، سرویس‌های ذخیره‌سازی اختصاصی هستند که اجازه می‌دهند عکاسانی که حجم زیادی از تصاویر را ذخیره می‌کنند یا به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند مدیریت رنگ، بازیابی تصویر و قابلیت‌های همکاری نیاز دارند، مشکلی در انجام کارها نداشته باشند. این سرویس‌ها فضای ذخیره‌سازی بیشتری را با قیمت بالاتری ارائه می‌دهند.

word image 43332 2

ذخیره سازهای تحت شبکه برای عکاسی

ذخیره سازه تحت شبکه کیونپ یک راهکار خوب برای عکاسان است که فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید از هر مکانی و هر دستگاهی به تصاویر خود دسترسی داشته باشید. کیونپ طیف گسترده‌ای از ذخیره‌سازهای تحت شبکه را برای عکاسان ارائه می‌دهد که در اندازه‌ها، ظرفیت‌ها و ویژگی‌های مختلف موجود هستند. این استوریج‌ها ویژگی‌های کلیدی زیر را در اختیار عکاسان قرار می‌دهند:

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

  • فضای ذخیره سازی

بسته به محصولی که خریداری می‌کنید و دیسک‌هایی که روی آن‌ها قرار می‌دهید به چند گیگابایت تا چند ترابایت فضای ذخیره‌سازی دسترسی خواهید داشتید.

  • قابلیت دسترسی

ذخیره‌سازهای تحت شبکه کیونپ از شبکه‌های چند گیگابیتی پشتیبانی می‌کنند تا روند ارسال تصاویر از طریق شبکه با بالاترین سرعت ممکن انجام شود. کیونپ طیف گسترده‌ای از این محصولات را روانه بازار کرده است.

از بهترین ذخیره سازهای تحت شبکه برای عکاسان می‌توانیم به ذخیره سازهای زیر اشاره کنیم:

1- استوریج QNAP TS-453DU

استوریج TS-453D دارای 4 اسلات هارد دیسک است و می‌تواند تا 16 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه دهد. این ذخیره ساز از ریدهای صفر، 1، 5، 6، 10 و 50 پشتیبانی می‌کند.

2- استوریج کیونپ QNAP TS-873AU

استوریج TS-873A دارای 8 اسلات هارد دیسک است و می‌تواند تا 64 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه دهد. این ذخیره‌ساز نیز توانایی پشتیبانی از انواع مختلف ریدها را دارد.

3- استوریج QNAP TVS-872XT

در نهایت TVS-872XT یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است که توانایی پشتیبانی از 8 اسلات هارد دیسک و 2 اسلات M.2 NVMe را دارد و تا 100 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه دهد. این ذخیره‌ساز نیز بر مبنای معماری‌های مختلف رید توانایی پشتیبانی از اطلاعات عکاسان را دارد.

هنگامی که قصد انتخاب ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ را دارید باید به برخی نکات دقت کنید. اولین مورد مقدار فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز است. مقدار فضای ذخیره سازی مورد نیاز به حجم تصاویری که می‌خواهید ذخیره کنید، بستگی دارد. عکاسان حرفه‌ای اغلب به فضای ذخیره‌ سازی بیشتری نیاز دارند. مورد بعدی ویژگی‌های مورد نیاز است. برخی از ذخیره سازهای تحت شبکه کیونپ از طریق برنامه‌های کاربردی نصب شده روی آن‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌تری در ارتباط با ویرایش تصاویر و قابلیت‌های همکاری ارائه می‌دهند.

در نهایت قیمت ذخیره سازهای تحت شبکه کیونپ موضوع مهمی است که باید به آن دقت کنید. شما باید متناسب با کاری که از استوریج نیاز دارید، هزینه کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید استوریج qnap اصل و دارای گارانتی معتبر به لینک https://falnic.com/shop/storages/qnap مراجعه و انواع کیونپ ها را بررسی کنید.

word image 43332 3

مزایای سرویس‌ های ذخیره‌ سازی برای عکاسان

چرا استفاده از ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ (NAS) برای عکاسی مناسب است؟ در ادامه با بررسی مزایای مختلف سرویس های ذخیره‌‌سازی کیونپ برای عکاسان به این پرسش پاسخ می‌دهیم:

  • فضای ذخیره سازی زیاد

استوریج‌های کیونپ فضای ذخیره‌سازی زیاد و اختصاصی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند و دسترسی از هر دستگاهی را امکان‌پذیر می‌کنند.

  • امنیت

این استوریج‌ها از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای برخوردار هستند. این استوریج‌ها به لطف استفاده از رمزگذاری و سایر مکانیزم‌های امنیتی، مانع از دسترسی غیرمجاز افراد به تصاویر می‌شوند.

  • پشتیبانی از سایر رسانه‌های ذخیره سازی

استوریج‌های کیونپ از رسانه‌های ذخیره‌سازی مختلف پشتیبانی می‌کنند. به بیان دقیق‌تر، بسته به نوع استوریج کیونپ که خریداری می‌کنید قادر به نصب هارد دیسک‌ها، حافظه‌های SSD یا ترکیبی از هر دو رسانه روی استوریج هستید تا دسترسی به تصاویر یا انجام فرآیندهای پردازشی با بالاترین سرعت ممکن انجام شود.

  • پشتیبانی از انواع رابط‌ها

استوریج‌های این شرکت انواع مختلفی از رابط‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند تا فرآیند اتصال دستگاه به استوریج بدون مشکل انجام شود. عکاسان می‌توانند از طریق فروشگاه نرم‌افزاری کیونپ، ابزارهایی که برای ویرایش تصاویر به آن‌ها نیاز دارند را روی استوریج نصب کنند و از طریق هر دستگاهی که قابلیت اتصال به استوریج را دارد، نرم‌افزارهای گرافیکی را اجرا کرده و عملیات پردازش تصاویر را انجام دهند.

  • پشتیبانی از انواع رید (RAID)

قابلیت مهم دیگری که این استوریج‌ها برای عکاسان به همراه دارد، پشتیبانی از معماری‌های مختلف رید (RAID) است که از داده‌ها در برابر خرابی‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری محافظت می‌کنند و به شما اطمینان می‌دهند که تصاویر همیشه در دسترس خواهند بود.

در این مقاله گفتیم، هنگامی که صحبت از بهترین سرویس ها و راهکارهای ذخیره سازی برای عکاسان و فیلمبرداران به میان می‌آید، برخی نکات کلیدی وجود دارند که باید به آن‌ها دقت کنید. اولین مورد مقدار فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز است. مقدار فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز به حجم تصاویری که ذخیره می‌کنید، بستگی دارد. عکاسان حرفه‌ای اغلب به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند.

مورد بعدی قیمت استوریج یا سرویس‌های ذخیره‌سازی است که متفاوت هستند. استوریج‌های اقتصادی قیمت کمتری دارند و از تعداد کمتری رسانه ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کنند. همچنین، برخی از سرویس‌های ذخیره‌سازی یا استوریج‌ها (از طریق نصب نرم‌افزارهای کاربردی) ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند مدیریت رنگ، بازیابی تصویر و قابلیت‌های همکاری را ارائه می‌دهند. اگر به این ویژگی‌ها نیاز دارید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا