ریپورتاژ آگهی

تاثیر انتخاب اشتباه بروکر بر آینده معامله گری شما

چرب زبان

بازار فارکس یکی از مهم ترین بازار های مالی در جهان بوده و افراد زیادی از سراسر جهان به این بازار وصل شده و به ترید جفت ارز ها می پردازند. فارکس هم بازاری سود آور و هم بسیار پر ریسک می باشد. و برای ورود به این بازار و کسب درآمد از آن حتما باید آموزش ها و مهارت های لازم کسب گردند. در ابتدای کار باید بروکر مناسبی برای معاملات خود انتخاب کنید.

انتخاب بروکر فارکس اهمیت زیادی بر معامله گری شما خواهد داشت. برای انتخاب بروکر باید ابتدا با ویژگی های بروکر آشنا بوده و ببینید که آیا این بروکر مناسب شما و استراتژی معاملاتی شما می باشد یا خیر؟

انتخاب بروکر مناسب

بروکر فارکس (کارگزاری فارکس) شرکتی است که به عنوان واسط میان معامله گران و بازار فارکس فعالیت می کند. هر تریدری برای معامله در فارکس ابتدا باید در یکی از بروکر های فارکس ثبت نام کند. تریدر ها بعد از ثبت نام در بروکر برای خود یک حساب معاملاتی ایجاد کرده و سرمایه خود را برای معامله به حساب خود در بروکر واریز می کنند. پس در اولین گام باید دقت کنید بروکر انتخابی شما معتبر بوده و کلاهبرداری نباشد.

برای انتخاب بروکر مناسب باید به موارد زیادی دقت و توجه شود. با توجه به حجم عظیم سرمایه هایی که در اختیار بروکر ها از سوی معامله گران قرار می گیرد ، کشور ها قوانینی وضع کرده اند که بروکر ها باید به آنها پایبند بوده و باید برای فعالیت خود مجوز هایی را کسب کنند. این مجوز ها به نوعی بیان گر اعتبار آن بروکر و ایمن بودن سرمایه مشتریان می باشد. این مجوز همان رگولاتور نامیده می شود که هنگام انتخاب بروکر حتما باید به آن توجه گردد.

از طرف دیگر بروکر انتخابی معامله گر باید به ایرانیان خدمات دهد. زیرا در صورت عدم ارائه خدمات حتما به مشکل بر خواهید خورد. بعد از این دو مورد باید موارد دیگری از قبیل اسپرد ، کمیسیون ، راحتی واریز و برداشت ، تنوع حساب های معاملاتی ، سرعت اجرای معاملات و … نیز بررسی گردند.

توصیه می کنیم حتما مقاله بررسی 2 بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات می دهند را مطالعه کنید.

تاثیر انتخاب اشتباه بروکر بر آینده معامله گران

شاید در ابتدای ورد به بازار فارکس انتخاب بروکر مناسب برایتان اهمیت چندانی نداشته باشد. ولی باید بدانید انتخاب اشتباه بروکر حتما بر آینده معامله گران تاثیر مخربی خواهد داشت.در ادامه تک تک این موارد را بیان می کنیم. تریدر در همان ابتدا باید در یک بروکر معتبر ثبت نام کند. ثبت نام در بروکر های نامعتبر عواقب بدی از قبیل کلاهبرداری بودن آن و از دست دادن سرمایه شما خواهد داشت.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

بسیار دیده شده اند بروکر هایی که در مدت زمان کوتاهی به شهرت بالا رسیده و سرمایه زیادی از سوی تریدرها جذب کرده اند بلافاصله اعلام ورشکستگی کرد و حساب های مشتریان بسته می شوند. ولی در بروکر های معتبر همچین اتفاقی ناممکن بوده و سرمایه های مشتریان محفوظ می باشد. در این حالت اگر تریدر کل سرمایه خود در این بروکر کلاهبردار قرار داده باشد ، در همان ابتدای کار کل دارایی خود را از دست خواهد داد.

ثبت نام در بروکر هایی که به ایرانیان خدمات نمی دهند نیز تاثیر مخربی بر آینده معامله گران خواهد داشت. این مورد زیاد دیده شده است فردی به دلایل زیادی با مدارک جعلی در بروکری که به ایرانیان خدمات نمی دهد ، ثبت نام کرده و بعد از تشخیص ایرانی بودن فرد حساب او مسدود خواهد شد. در این حالت حسابتان از دسترس خارج شده و حتی با تماس و … نمی توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید و سرمایه تان از دست خواهد رفت. زیرا مجبور به مراجعه حضوری و … خواهد داشت که عملا برایتان غیر ممکن خواهد بود.

ثبت نام در بروکر هایی که اسپرد بالایی دارد نیز بر آینده معاملاتی معامله گر تاثیر خواهد داشت. بسیاری از تریدر ها که آنها را اسکلپر می نامیم ، به تعداد معاملات زیاد ولی با سود کم بسنده می کنند. در این حالت به اهمیت پایین بودن اسپرد در حساب های معاملاتی بروکر پی خواهید برد. در صورتی که اسپرد معاملات بالا باشد عملا اسکلپر ها قادر به معامله و کسب سود نخواهند بود. و مجبورند معاملات سوئینگ داشته باشند.

word image 38976 2

پشتیبانی از تریدر ها و کیفیت پاسخگویی آنها نیز بر آینده معامله گری تریدر تاثیر خواهد داشت. حتی حرفه ای ترین تریدر ها نیز زمانی پیش خواهد آمد که برای رفع مشکل خود نیاز خواهد داشت با پشتیبانان بروکر در تماس بوده و از آنها راهنمایی بخواهد.

آموزش انتخاب بروکر فارکس

یکی از مراحل آموزش فارکس انتخاب بروکر فارکس می باشد. برای انتخاب بروکر مناسب باید فرد آموزش های لازم را دیده و بر اساس آنها بروکر مناسبی برای خود انتخاب کند. سایت ایتسکا به بررسی بروکر های زیادی پرداخته و نحوه آموزش ، ویژگی های آنها ، معایب ، مزایا و … را آموزش داده است. از طرف دیگر در یک صفحه جداگانه به معرفی بهترین بروکر های فارکس برای ایرانیان پرداخته و کار را برای تریدر ها ، مخصوصا تریدر های مبتدی راحت کرده است.

با این حال باز هم نیاز خواهید داشت تا اطلاعات کاملی از بروکر ها و نحوه کار با آنها داشته باشید. کار با بروکر ها تقریبا یکسان بوده و اگر آموزش کار با یک بروکر را یاد بگیرید به راحتی خواهید توانست با سایر بروکر ها نیز کار کرده و ثبت نام کنید. زیرا بعد از معامله در فارکس برایتان زیاد پیش خواهد آمد که تصمیم بگیرید بروکر معاملاتی خود را به دلایل زیادی عوض کرده و از بروکر دیگری برای معاملات خود استفاده کنید.

word image 38976 3

راه های تماس با ایتسکا

برای ارتباط با مشاوران و متخصصان تیم ایتسکا می توانید این وب‌سایت را در صفحات اجتماعی زیر دنبال کنید:

  • فیسبوک: itscabrokers
  • توئیتر: tradehouseofir1
  • تلگرام: itscabrokers
  • اینستاگرام: itsca_brokers

همچنین می توانید از طریق شماره تماس 00905516885390 با پشتیبانی این تیم در واتساپ، در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1- بروکر فارکس چیست؟

بروکر فارکس شرکت واسطی است میان بازار فارکس و معامله گر. معامله گر بعد از ثبت نام در بروکر و با استفاده از پلتفرم معاملاتی آن خواهد توانست در این بازار معامله کند.

2- تاثیر انتخاب بروکر اشتباه بر آینده معاملاتی تریدر چیست؟

انتخاب بروکر اشتباه از سوی معامله گر می تواند اثرات مخربی بر سرمایه تریدر و نیز نوع معاملات او و میزان سود و ضررش داشته باشد.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا