مهارت های فنی دیگر

دانلود 10 درس پرورش انواع گوسفند پرواری (فیلم رایگان)

gold

مهارت دامداری اصولی و نحوه مراقبت از آنها و پرورش گوسفند از نظر علمی دارای اهمیت ویژه ای می باشد. بنا به نیاز بعضی ارز کاربران در این پست با کمک ۱۰ درس بصورت فیلم آموزشی، پرورش گوسفندان پرواری را بصورت کامل با زبان فارسی به شما آموزش داده ایم. این دروس بصورت گلچین شده شامل بهترین و اصولی ترین آموزش های پرورش گوسفندان می باشند که می توانند به شما در زمینه این حرفه کمک کنند.

مقدمه:

در ابتدا به توضیح مختصر پرواربندی گوسفند می پردازیم. پرواربندی یعنی چاق کردن و رساندن گوسفند به حداکثر اضافه وزن یا تولید لاشه جهت تامین گوشت. پرواربندی گوسفند به چند دسته تقسیم می شود که از جمله آنها پروار بندی بره های شیری، ، پرواربندی بره های جوان (معمولترین روش پرواربندی در ایران همین روش است)، پروار بندی گوسفندان پیر و پروار بندی به روش مرتع را می توان نام برد.


نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس:

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

 


پرورش گوسفند

توی این پک فوق العاده،توی این پک فوق العاده، روش پرورش گوسفند رو به صورت اصولی یاد بگیر. پرورش گوسفند و گله داری اصول خاص خودشو داره اما با کمک این پک می تونی به درآمد فوق العاده بالا و بازدهی بی نظیر برسی. فقط 5 روز از وقتتو می گیره!


 

 

مطلب مشابه : دانلود بهترین کتاب رایگان آموزش پرورش گوسفند (پی دی اف)

همچنین در ادامه یک سری تصاویر از این دروس را هم می بینید:

مطالعه این پست را هم ممکن است دوست داشته باشید: معرفی بهترین نژادهای گوسفند ایرانی +تصاویر

لینک های دانلود:

download-min   دانلود بخش اول

download-min   دانلود بخش دوم

هیچ کجای اینترنت، بصورت حرفه ای و اصولی، پرورش اصولی گوسفند را  به شما یاد نمی دهند. سعی کنید از این بسته های آموزشی فوق العاده و کامل استفاده کنید تا  خیلی سریع و حرفه ای پرورش گوسفندان پرواری را بیاموزید!

هر گونه سوالی در زمینه این مطلب دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. باسلام .بنده یک جوان فارغ التحصیل رشته شیمی میخام تازه وارد کار گوسفند داری بشم و هیچ زمین کشاورزی هم ندارم ایا با توجه قیمت خوراک و کاه موجود در بازار به صرفه هست که به این کار بزنم لطفا در همین سایت خودتون جوابو بذارین

  2. باسلام .بنده میخام تازه وارد کار گوسفند(رومانوف) داری به صورت صنعتی بشم و هیچ زمین کشاورزی هم ندارم ایا با توجه قیمت خوراک و کاه موجود در بازار به صرفه هست که به این کار بزنم لطفا در همین سایت خودتون جوابو بذارین

    1. سلام عرض ادب بزرگوار خوب هستین؟
      قبلا پرورش مرغ گوشتی داشتم الان دوسال فعالیت نمیکنم سالن و محوطه بزرگی دارم میخوام کار پرسودی رو شروع کنم الان نمیدونم مرغ تخم گذار کار کنم یا پرواربندی گوسفند میشه کمک کنید ممنون🌹🙏

  3. سلام-وقت شمابخیرگوسفنددرهرشرایط ضرر نداره ولی اگربیابون زمین کشاورزی داشته باشی خیلی باصرفه است کدوم منطقه هستی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا