ریپورتاژ آگهی

تجربه سودآور معاملات ارزهای دیجیتال با اوکی اکسچنج

چرب زبان

اگر شما هم ارزهای دیجیتال را برای سرمایه­گذاری انتخاب کرده­اید باید به فکر انتخاب یک صرافی معتبر هم باشید. با رونق یافتن ارزها و کوین­ها، تعداد صرافی­ها نیز روزبه­روز بیشتر می­شود. اما شما نباید در این تلاطم، خود را به موج­ها بسپارید. بلکه باید با انتخاب هوشندانه مسیر موفقیت خود را هموار کنید. اوکی اکسچنج یک گزینه ایده­آل هم برای سرمایه­گذاران حرفه­ای و هم سرمایه­گذاران مبتدی است که می­توانید به راحتی به صورت اینترنتی معامله­های خود را به صورت مطمئن در آن انجام دهید و سود کسب کنید.

چگونه یک صرافی مناسب انتخاب کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال مهم­ترین عامل در سوددهی معامله­های شما خواهد بود. برای انتخاب آن باید فاکتورهای متنوعی را مد نظر داشته باشید که مهم­ترین آن­ها شامل موارد زیر می­باشد:

حتما بخوانید: آموزش نقاشی دیجیتال از صفر تا صد با 15 درس

اعتبار بالایی داشته باشد

اعتبار اولین شرط انتخاب خواهد بود. اما زمانی این اعتبار بدست می­آید که تعداد کاربران آن صرافی بیشتر باشد. اوکی اکسچنج با سابقه درخشان دارای تعداد کاربران بسیار زیاد بوده که نشان از اعتبار بالای آن است.

امنیت اولین شرط معامله ارزها

هرچقدر هم تحلیل شما در معامله خوب باشد، باز هم به یک صرافی که در امنیت آن شک دارید، معامله نمی­کنید. امنیت مهم­ترین شرط برای اغاز خرید ارز دیجیتال می باشد.

اهراز هویت دقیقی دارد

داشتن اهراز هویت دقیق، ضروری­ترین چیزی است که یک صرافی باید داشته باشد. اهراز هویت در اوکی اکسچنج در کمتر از چند دقیقه و به صورت کاملا امن انجام می­شود.

قیمت­های واقعی در هر لحظه

تفاوتی ندارت قصد خرید بیت کوین را داشته باشید یا اتریوم و دوج کوین و سایر ارزها، در هر صورت باید قیمت آن در لحظه را بدانید. با وجود نوسانات لحظه­ای که در بازار وجود دارد، این که صرافی مورد نظر شما در سریع­ترین زمان قیمت­ها را بروز کند بسیار حائز اهمیت می­باشد. خرید و فروش فوری یکی از شیوه­های ترید است که نیازمند قیمت لحظه­ای و البته دقیق است.

نبود محدودیت

نداشتن محدودیت در خرید و فروش ارز دیجیتال، بستری ایده­آل برای شما خواهد بود؛ چراکه می­توانید به راحتی با هر میزان سرمایه­ای هر ارزی را که بخواهید معامله کنید و چه چیزی بهتر از این؟

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

ارزهایی که می­توانید در اوکی اکسچنج معامله کنید، کدامند؟

هیچ محدودیتی برای معامله­های ارزهای دیجیتال در کشورمان وجود ندارد. نگران جنبه قانونی آن نباشید. ارزهای بسیار گوناگونی در این بازار وجود دارد که هر یک از آنها می­تواند مزیت­های اختصاصی خود را برای شما به ارمغان بیاورند و سرمایه­تان را بیشتر کنند. اما در بین همه آن­ها اتریم و دوج کوین در بازار امروز بسیار سودآور خواهد بود.

اتریوم سرمایه­گذاری پر سود و دائمی

اتریوم، شبکه­ای غیرمتمرکز می­باشد که به صورت مستقل فعالیت می­کند و هیچ شخص یا سازمانی آن را کنترل نمی­کند. هیچ محدودیتی برای استخراج و معامله آن وجود ندارد به همین خاطر است که خرید اتریوم این روزها حسابی جنجال به پا کرده است. البته شباهت زیاد آن به بیت کوین نیز بی تاثیر نبوده است. این دو ارز تفاوت­های چشمگیری هم دارد که می­توان به پیشرفته بودن مبادله، استخراج و همچنین فرآیند آن اشاره داشت. به واسطه اتر شما قادر به ساخت توکن­ها خواهیدبود. کافی است حساب کاربری خود را در اوکی اکسچنج ایجاد نمایید و سپس با شارژ حساب خود خرید آن را انجام دهید.

word image 33656 2

افزایش سرمایه با شوخی اینترنتی دوج کوین

زمانی که دوج کوین وارد بازار شد، همگان آن را به یک شوخی می­شناختند اما امروزه به یکی از ارزهای محبوب تبدیل شده است که بسیاری از معامله­گران در طول روز به آن می­پردازند. این ارز به صورت شبکه متن باز می­باشد. در سال 2013 وارد بازار و به محبوب­ترین شوخی اینترنتی شناخته شد و به همین خاطر در دسته میم کوین­ها قرار گرفت. هدف اصلی آن به منظور اعطای پاداش برای کاربران اپ­های همچون توییتر و … بود اما امروزه به یک سیستم پرداخت حرفه­ای تبدیل شده است که می­توانید به راحتی خرید دوج کوین را در اوکی اکسچنج انجام دهید. از مزیت­های این میم کوین می­توان به سرعت بالا و کارمزد پایین آن اشاره داشت. افراد حقیقی و مشهور بسیاری از آن حمایت کرده­اند که می­توانید برای پرداخت­های خرد و کوچک در طی روز و … از آن استفاده کنید. کد نویسی آن هم بسیار مشابه به بلاکچین بوده به همین خاطر از امینت زیادی هم برخوردار بوده و بستری امن برای معامله است.

word image 33656 3

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا