آموزش آرایشگری مبتدی تا حرفه ای (رایگان)

دانلود رایگان 6 فیلم آموزش میکاپ جدید و بسیار زیبا

چرب زبان

در این پست حدود 6 درس رایگان و کاربردی آموزش میکاپ (جدید و زیبا) را برای دانلود شما قرار داده ایم تا بصورت تصویری با روش های جدید میکاپ صورت، مو، لب و ابرو آشنا شوید.

مقدمه:

آرایشگری هنری است که می تواند یک نفر را با ابهت، گیرا و بسیار جذاب نشان دهد یا برعکس. تکنیک ها و روش های آرایشگری در نشان دادن این موضوع بسیار تاثیرگذار هستند.

در گلچین کردن این ویدیوها سعی کرده ایم ویدیوهای جدیدتر و کاربردی تر آموزش میکاپ را گرد هم بیاوریم. این 6 ویدیوی آموزشی شامل موارد زیر هستند:

 


آرایشگری

توی این پک فوق العاده، آرایشگری، کاشت ناخن و خودآرایی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! آرایشگری رو سریع یاد بگیر وحسابی پول دربیار! یا با یه آرایش لایت، توی هر جمعی بدرخش!


 

  • آموزش آرایش ساده دخترانه
  • آموزش آرایش روزانه و لایت
  • آموزش آرایش صورت برای مجالس
  • آموزش کانتورینگ صورت
  • آموزش آرایش چشم
  • و … .

پست مرتبط: آموزش کامل آرایش عروس هندی (تصویری و گام به گام)

نمونه ویدیوی آموزشی و تصاویر دروس

نمونه ای از این ویدیوها را در زیر می بینید (البته ویدیوهایی که دانلود می کنید، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند):

 

و تصاویری از این ویدیوها که در زیر می بینید. ضمنا سعی کنید که پست آموزش تصویری، 10 تااز بهترین مدل های آرایش چشم که به آنها نیاز دارید! را هم مشاهده کنید.

لینک دانلود همه ویدیوها

download-min  دانلود بخش اول

download-min  دانلود بخش دوم

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

نکته مهم: دقت کنید که هیچ ویدیوی رایگانی در هیچ کجای اینترنت، آرایشگری را به صورت اصولی و کامل به شما آموزش نمی دهد و تمام مطالب بصورت پراکنده و غیر موثر هستند. حتما سعی کنید از محصولات آموزشی کامل استفاده کنید تا خیلی سریع، اصولی، بدون نیاز به کلاس بیاموزید!

کاربر گرامی ! لطفاً هرگونه دیدگاه و یا سؤالی در زمینه آرایشگری و آموزش آن دارید، در بخش نظرات ثبت نمایید تا به آن پاسخ دهیم.

نکات آرایش عروس

نکات آرایش در منزل

نکات جالب آرایشگری

کاشت و طراحی ناخن

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی ممنون هیلی مفید بود من قبلا اصلا بلد نبودم میکاپ کنم الان خیلی بهتر شدم فقط می خواستم بگم میشه چند تا مارک ارزان ولی خوب برای ارایش مبتدی معرفی کنید و بگید بهتره از کجا بگیریم که خیلی گرون نشه ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا