آموزش نقاشی (از مبتدی تا پیشرفته)

دانلود 30 تا از زیباترین طرح های نقاشی با آبرنگ (جدید)

gold

در ادامه آموزش های کاربردی نقاشی، در این پست بیش از 30 طرح بسیار زیبای نقاشی آبرنگ را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. این طرح ها جزو طرح های جدید آبرنگ هستند.

در مطالب قبلی دانلود رایگان 10 درس بسیار کاربردی و مهم آموزش نقاشی آبرنگ (مبتدی-پیشرفته) را در اختیار شما قرار دادیم و همچنین دانلود 10 فیلم بسیار کاربردی آموزش نقاشی بزرگسالان به زبان ساده (گام به گام) را در اختیارتان قرار دادیم. امروز 30 نمونه جدید از طرح های نقاشی آبرنگ را در اختیار شما قرار می دهیم. کافی است روی هر تصویر کلیک کنید تا بزرگ نمایی شود:

نکته: برای مشاهده هزاران عکس دیگر کلیک کنید!

 


نقاشی

توی این پک های فوق العاده، انواع نقاشی رو با بهترین اساتید ایرانی و خارجی یاد می گیری، طوری که توی هیچ کلاس دیگه ای یاد نخواهی گرفت! با هنرت حسابی بدرخش!


 

10 ترفند کاربردی نقاشی آبرنگ که باید بلد باشید

نقاشی با آبرنگ یک هنر جذاب و خلاقانه است. ابرنگ به هنرمندان اجازه می‌دهد تا با آزادی بیشتری در انتخاب رنگ‌ها و ترکیب‌های آنها، خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. ابرنگ با توانایی ایجاد رنگ‌های زنده و پویا، به هنرمندان این امکان را می‌دهد که احساسات و افکار خود را بهتر انتقال دهند و بیننده را درگیر کنند.

در زیر 10 ترفند برای بهبود نقاشی با آبرنگ آمده است:

  1. استفاده از کاغذ مخصوص آبرنگ: از کاغذی که برای آبرنگ مناسب است استفاده کنید تا جلوی جذب زیاد آب توسط کاغذ و تغییر شکل آن را بگیرید.
  2. استفاده از آب به میزان مناسب: مقدار آبی که به آبرنگ اضافه می‌کنید را کنترل کنید تا از انحرافات ناخواسته در رنگ‌ها جلوگیری کنید.
  3. لایه بندی رنگ‌ها: از لایه بندی رنگ‌ها برای ایجاد عمق و زیبایی در نقاشی استفاده کنید. ابتدا لایه اول را بگذارید خشک شود و سپس لایه‌های بعدی را اضافه کنید.
  4. استفاده از محدوده‌های رنگی: تلاش کنید برای استفاده از محدوده‌های رنگی متنوع و هماهنگ در آثارتان، به جای استفاده از همه رنگ‌ها به صورت همزمان.
  5. استفاده از تکنیک خشک: اگر می‌خواهید جزئیات را بهبود بخشید، از تکنیک خشک استفاده کنید. پس از خشک شدن لایه اول، لایه دیگری را اضافه کنید و با ابزار خشک کننده یا حتی دماغه کاغذ، آن را خشک کنید.
  6. استفاده از افکتهای آبرنگ: با استفاده از افکتهای خاصی که با آبرنگ به دست می‌آید، مثل رفتن یا جابه‌جا شدن رنگ‌ها، تا حد امکان آثار جالب و جذابی ایجاد کنید.
  7. استفاده از اشیاء برای ایجاد الگو: از اشیاء یا ماسک‌ها برای ایجاد الگو و طرح در زمینه نقاشی استفاده کنید.
  8. آزمایش با ترکیب رنگ‌ها: آزمایش با ترکیب‌های مختلف رنگی می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ‌های زیبا و جالبی را کشف کنید.
  9. تمرین بر روی رنگارنگی: تمرین‌های مربوط به رنگ‌های ابتدایی و ترکیب آن‌ها می‌تواند به بهبود نقاشی با آبرنگ کمک کند.
  10. مطالعه اثرات هنرمندان مشهور: مطالعه اثرات هنرمندان مشهور در زمینه آبرنگ می‌تواند به شما ایده‌ها و الهام‌بخشی فراوانی بدهد.

قطعا با این ترفندها، می‌توانید نقاشی با آبرنگ خود را بهبود دهید و به خلق آثار زیبا و جذاب بپردازید.

هر گونه سوالی در زمینه نقاشی آبرنگ دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا