آموزش عکاسی مقدماتی تا حرفه ای (رایگان)

کلاس عکاسی در بهترین آموزشگاه تهران

gold

یکی از شاخه های پر طرفدار هنر که امروزه بین افراد زیادی به ویژه جوانان باب شده، هنر عکاسی است. همه ما در زندگی فردی خود به صورت حرفه ای و غیر حرفه ای لذت هنر عکاسی را از نزدیک احساس کرده ایم و تجربه خوشایندی داشته ایم. ثبت تصاویر همواره نشان دهنده لحظه ها و خطرات شیرین و زیبای موقعیت های زمان های مختلف بوده است. به همین جهت بسیاری از افراد فعالیت در رشته هنری عکاسی را به عنوان شغل و فعالیت اصلی و حرفه ای خود انتخاب می کنند. علاوه بر این، بسیاری از هنرمندان و فعالان در عرصه عکاسی می توانند سالیانه نمایشگاه های آنلاین و حضوری را در سطح شهر، استان، کشور و حتی جهانی برگزار کنند.

در واقع این رشته یکی از به روزترین رشته های هنری دنیا است که فعالان زیادی را به سمت خود کشانده است. بسیاری از علاقه مندان به عکاسی، عکاسی را هنری همراه با اشتیاق و شوق و هیجان می شناسند و عکاسی این گونه تعریف می کنند که عکاسی یعنی هنر دقت به اقصی نقاط طبیعت و جهان و انسان ها. دانش هنر با بهره گیری از برترین دانش روز دنیا به بهترین نحو کلاس های آنلاین و حضوری را برگزار می کند. کلیه علاقه مندان می توانند بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزشی و در سنین مختلف در این کلاس ها ثبت نام کنند. کلاس های آموزش این آموزشگاه عکاسی در تهران متناسب با علاقه و شرایط کاری و سنی هنرجویان به صورت آنلاین و حضوری و در یک سطح کیفیت و با بهره گیری از اساتید مجرب برگزار می گردد.

C:\Users\Nafas\Desktop\آموزشگاه عکاسی.jpg

ثبت نام دوره عکاسی حرفه ای از مقدماتی تا پیشرفته

کلاس عکاسی از مبتدی تا پیشرفته به صورت جامع است که بدون هیچ پیش‌نیازی می‌توانید این حرفه را آغاز کنید. کلاس کاملاً عملی و ویژه افرادی ست که می‌خواهند به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوند. برای شروع کاری که به آن علاقه‌مند هستید، آموزش اصولی حرف اول را می‌زند؛ یعنی شرکت در دوره های معتبری که اساتید حرفه ای و با تجربه داشته باشد. در مرحله‌ی بعد پشتکار و انگیزه بسیار مهم است. اینکه چقدر زمان صرف علاقه‌مندی خود کنید؟ چه توقعی از کار خود داشته باشید؟ در چه زمینه‌ای از عکاسی مشغول به کار شوید؟ در دوره عکاسی از مبتدی تا پیشرفته‌ی مجموعه صنعت و معدن تمامی شاخه‌های عکاسی از جمله صنعتی، تبلیغاتی، مدلینگ، پرتره، ورزشی، خبری و … به شما آموزش داده می‌شود. با یادگیری تمامی شاخه‌ها می‌توانید علاقه‌مندی خود را در هر زمینه‌ای پیدا کنید.

 


لایتروم

توی این پکهای فوق العاده، عکاسی و ویرایش عکس رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! یه عکس عالی بگیر، با ویرایش زیباترش کن، همه رو انگشت به دهن کن یا اصلا ازش پول در بیار!


 

با افزایش استقبال طرفداران و علاقه مندان برای یادگیری هنر عکاسی، دوره های آموزشی یادگیری عکاسی در سراسر کشور افزایش زیادی داشته است. یکی از آموزشگاه های فعال در استان تهران که با بهره گیری از دانش روز دنیا به آموزش کلیه متدهای عکاسی می پردازد، دانش هنر است. این آموزشگاه به دو صورت آنلاین و حضوری از کلیه علاقه مندان دعوت به شرکت در این دوره جامع می کند. شرکت در کلاس های عکاسی دانش هنر شرایط سنی مشخصی ندارد و کلیه زنان و مردان می توانند هم به صورت آنلاین یا حضوری در کلاس ها حضور یابند.

آموزش آنلاین عکاسی برای ورود به بازار کار

در کلاس آنلاین عکاسی تمام ترفندها و تکنیک‌های جدید، آموزش داده می شود. اين کلاس ها کمک می کند تا هنرجويان در تمام رشته های عکاسی، تصوير های زیباتر و جذاب تری را خلق نمايند. شرکت در دوره های آنلاين عکاسی برای افرادی که می‌خواهند به سرعت وارد حرفه ی عکاسی شوند، بسيار مناسب می باشد؛ زيرا می توانند در دوره های کوتاه مدت و فشرده شرکت کرده و به سرعت وارد بازار کار حرفه ای شوند.

در برخی موارد شرکت در کلاس های عکاسی یا سایر دوره های آموزشی به دلایل مختلف مانند صرف ساعات زیاد یا مسافت دور امکان پذیر نیست. دانش هنر برای افزایش استقبال علاقه مندان برای شرکت در دوره های آموزشی عکاسی به صورت آنلاین نیز به آموزش می پردازد. کلاس های آنلاین عکاسی این آموزشگاه همانند کلاس های حضوری در یک سطح و با بالاترین کیفیت برگزار شد. این کلاس ها در هفته دو بار برگزار می شود که کاملا تعاملی بوده و طی آن هنرجویان مستلزم به ارائه نمونه کارها و ژوژمان های مختلف خواهند بود. شرکت در کلاس آنلاین نیز هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و از دوره مقدماتی تا پیشرفته آموزش داده می شود. یکی از بهترین مزایای این دوره آموزشی کاملا علمی است به گونه ای که پس از اتمام دوره افراد می تواننند به بازار کار معرفی شوند. علاوه بر این، پس از اتمام دوره تمام ساعات کلاس و دوره ها با کیفیت بالا و به صورت فیلم های مجموعه ای در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. کلاس های انلاین در فضای اسکای روم برگزار می شود و همه هنرجویان و شرکت کنندگان باید در کل مدت زمان کلاس آنلاین و سر کلاس حاضر باشند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی روی این لینک: کلاس آنلاین عکاسی کلیک کنید.

C:\Users\Nafas\Desktop\آموزش آنلاین عکاسی.jpg

کلاس های حضوری عکاسی مقدماتی تا پیشرفته

هنوز هم بسیاری از هنرجویان عقیده دارند که شرکت در کلاس های آموزشی به ویژه آموزش هنری به صورت حضوری تأثیر گذاری بیشتری دارد. آموزشگاه دانش هنر نیز برای جذب هنرجویان و علاقه مندان برای یادگیری عکاسی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی عکاسی به صورت حضوری می کند. در این دوره حضوری نیز همانند دوره آنلاین کلیه سر فصل های اصولی و مهم از ابتدای دوره مقدماتی تا آموزش جامع با شرح کلیه نکات و موارد مهم آموزش داده می شود. همچنین آموزش حضوری دو روز در هفته و در مکان آموزشگاه با حضور اساتید خبره به بهترین نحو و به صورت تعاملی برگزار خواهد شد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

در واقع به دلیل آموزش کلیه نکات و مبانی اصولی از ابتدا تا انتها به صورت کاملا علمی، هنرجویان پس از اتمام هر دوره یک امتحان یا ژوژمان برگزار می شود و در صورت قبولی هنرجویان می توانند در دوره بعد شرکت کنند. با توجه به پیش بینی های انجام شده آموزش عکاسی حدود 5 الی 6 ماه طول می کشد و طی آن کلاس ها کاملا به صورت تعاملی برگزار شده و لازم است که هنرجویان در کل کلاس حضور داشته باشند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی روی این لینک: آموزش عکاسی کلیک کنید.

پیش نیازها و سر فصل های دوره

یکی از سر فصل های مهم در آموزش عکاسی، آموزش عکاسی پرتره است که به صورت کامل در دوره آموزشی آنلاین و حضوری به آن پرداخته می شود. این دوره آموزشی شامل 4 ترم یا دوره به شرح زیر است:

  1. آموزش مبانی دیجیتال و عمومی عکاسی
  2. آموزش مبانی تکنیکال عکاسی
  3. آموزش نور پردازی
  4. آموزش کار با نرم افزارهای عکاسی (فتوشاپ)

کلیه این سر فصل ها با ذکر کلیه نکات مهم و اصولی که به فعالیت عملی و هر چه بهتر هنرجویان کمک می کند، پرداخته می شود. همچنین لازم به ذکر است که به دلیل آموزش کلیه نکات و سر فصل ها از مقدماتی تا پیشرفته، ثبت نام و شروع یادگیری آموزش عکاسی نیاز به گذراندن هیچ دوره پیش نیازی نخواهد بود. در صورتی که برای شرکت در دوره های آموزشی آنلاین و حضوری مردد هستید، لازم به ذکر است که این کلاس ها به طور کامل در یک سطح و با حضور اساتید خبره و مجرب در این حوزه آموزش داده می شود.

پس از اتمام دوره نیز کلیه فیلم های آموزشی که با بالاترین کیفیت روز فیلمبرداری شده، در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. علاوه بر این، پس از اتمام هر دوره کلاس ها به صورت 24 ساعته توسط کارشناسان پشتیبانی می شود. می توانید کلیه سوالات تخصصی و غیر تخصصی در مورد چگونگی برگزاری ساعات کلاس، فیلم های آموزشی و … را مطرح کنید. برای اطلاع از قیمت دوره های آنلاین و حضوری نیز می توانید با کارشناسان کلاس عکاسی دانش هنر در تماس باشید. یکی از مزیت های دیگر شرکت در این دوره های آموزشی اعطای مدرک پایان دوره معتبر از این آموزشگاه است که امکان حضور در مراکز و آتلیه های تخصصی را به هنرجویان می دهد. برای ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید:

آدرس:تهران، بلوار آیت الله کاشانی، خیابان سازمان برنامه شمالی، نبش لاله شمالی، ساختمان مرکز آموزش خانه صنعت و معدن ایرانیان

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۰۹۴۱۱۷  ،  ۰۲۱۴۴۱۱۱۲۲۹

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا