ریپورتاژ آگهی

چه مداد رنگی برای طراحی مناسب است؟

gold

نقاشی هنری لذت بخش و جذاب است که سن و سال نمی شناسد. چه در سن کودکی این هنر را آغاز کنید و چه در بزرگسالی، شما به یک بسته مداد رنگی باکیفیت و درجه یک نیاز خواهید داشت تا بتوانید نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید. وجود تنوع مدادرنگی ها در بازار کار انتخاب را سخت می کند. اما جای نگرانی نیست، چرا که من میخواهم بهترین نکات را برای خرید و انتخاب مداد رنگی در اختیار شما قرار دهم. اگر شما هم می خواهید با این نکات و جزئیات مربوط به آن آشنا شوید، در ادامه همراه من باشید.

چه مداد رنگی هایی برای طراحی مناسب ترند؟

بسیاری از هنرمندان برای رنگ آمیزی نقاشی های خیره کننده خود تنها از مداد رنگی استفاده می کنند. راز شکوه نقاشی آن ها در انتخاب مداد رنگی مناسب است. برای آنکه شما هم بتوانید مدادرنگی های باکیفیت و مناسب انتخاب کنید، در زمان خرید باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که از مهم ترین آن ها عبارتند از:

1#- کیفیت مداد

اگر می ‌خواهید مداد رنگی خود را برای طولانی مدت استفاده کنید باید نوع باکیفیت انتخاب کنید، بهتر است به دنبال مداد‌ های با کیفیت بالا بگردید که بسیار خوش دست هستند و حین رنگ آمیزی باعث ایجاد فشار و خستگی روی انگشتان شما نمی شوند. طبق بررسی هایی که انجام دادم مداد رنگی با کیفیت را می توانید با خیال راحت از فروشگاه لذت نقاشی بخرید. یک مداد رنگی باکیفیت از مواد اولیه مرغوب ساخته می شود و با نگاه به ظاهر آن هم می توانید متوجه کیفیت آن شوید.

2#- نوع نوک

نوک‌ های مداد رنگی به دو نوع تیز و گلوله ‌ای تقسیم می‌ شوند. نوک تیز برای جزئیات دقیق و خطوط نازک مناسب است، در حالی که نوک گلوله ‌ای برای رسم خطوط پهن و سطح زیرین مناسب می باشد. بسته به نقاشی که می خواهید رسم کنید، می توانید نوع نوک مداد رنگی را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

3#- تعداد رنگ

قبل از خرید، به تعداد رنگ ‌های مداد رنگی ها دقت کنید. این تعداد در هر بسته ممکن است متفاوت باشد. برخی در بسته های 4 تایی، 6 تایی، 8 تایی، 12 تایی و… عرضه می شوند. اینکه چه تعداد رنگ نیاز دارید بستگی به سبک نقاشی، سلیقه و طرح انتخابی شما خواهد داشت.

word image 39466 2

4#- قابل حمل بودن

تعجب نکنید، هستند مدادرنگی هایی که بسته بندی های سنگین و بزرگ دارند و حمل آنها در کیف و… کار سختی است. اگر قرار است مداد رنگی هایتان را با خود جابه جا و حمل کنید، بهتر است به سراغ مدل های سبک و با بسته بندی جمع و جور بروید که حین حمل مشکلی برایتان به وجود نیاید.

5#- قابلیت شستشو

برخی از مداد ها را می توانید بشویید. در صورت استفاده از مداد رنگی برای کودکان، بهتر است به دنبال مداد ‌هایی با قابلیت شستشو با آب باشید. با چنین انتخابی دیگر نگران این نخواهید بود که کودک شما مداد رنگی را به دهانش بزند چرا که از تمیز بودن آن مطمئن خواهید بود و در صورت کثیف شدن هم می توانید آن را بشویید.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

6#- برند سازنده

همانند دیگر لوازم طراحی و نقاشی، مداد رنگی ها هم توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. هر یک از آن ها مشخصات و ویژگی های مختلفی دارند. بهتر است به سراغ یک برند مطمئن و معتبر بروید که توانسته رضایت بیشتری از هنرمندان و کاربران را جلب نماید.

7#- قیمت مدادرنگی

نمی توان به قیمت مداد رنگی ها در زمان خرید بی توجه بود. عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت مداد رنگی اثر می گذارند. تعداد رنگ ها، کیفیت محصول، برند سازنده، نوع بسته بندی و… تعدادی از این عوامل هستند. شما می توانید با در نظر داشتن بودجه خود بهترین نوع را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

word image 39466 3

مداد رنگی چند رنگ بخریم؟

اینکه چند رنگ مداد رنگی برای شما مناسب است، بستگی به نیاز شما دارد. اگر برای کار های هنری و نقاشی استفاده می‌ کنید، بهتر است یک مجموعه متنوع از رنگ ‌ها را بخرید تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ‌ ها را برای آثار خود پیدا کنید. اما اگر فقط برای نوشتن و یادداشت بخواهید استفاده کنید، چند رنگ پایه مانند: سیاه، آبی، قرمز و سبز کافی خواهد بود. با این وجود بهتر است بدانید که مداد رنگی ها در بسته بندی های متنوع 4،6،8،12،16،18،24،32،36 و بالاتر به فروش می رسند.

اگر برای کودک خود می خواهید مداد رنگی بخرید تا در دنیای کودکی نقاشی کند، مداد رنگی 4 تایی برای آن ها ایده آل خواهد بود. اما برای دانش آموزان که جهت انجام نقاشی های مدرسه و… نیاز به مداد رنگی دارند باید به لول بالاتر بروید و مداد رنگی های 6 الی 12 تایی انتخاب کنید. برای افراد حرفه ای که در زمینه نقاشی حرف هایی برای گفتن دارند، مداد رنگی 24 رنگ گزینه مناسبی خواهد بود. اما اگر یک فرد آماتور هستید و نقاشی جز جدا نشدنی زندگی شما است، بی شک نیاز به مداد رنگی با 36 رنگ جذاب خواهید داشت.

کدام مداد رنگی برای نقاشی های حرفه ای بهتر است؟

درست است، برای نقاشی حرفه ای با مداد رنگی، نیاز باید به تکنیک های خاص نقاشی تسلط داشته باشید. اما انتخاب یک مداد رنگی مناسب و حرفه ای و همچنین، آموزش و تجربه در استفاده از مداد رنگی و ترکیب رنگ ها نیز بسیار مهم است. به همین منظور توصیه میکنیم برای نقاشی به سراغ مداد رنگی هایی از برندهای مطرح و نام آوازه در بازار بروید. برندهای زیادی هستند که انواع مداد رنگی ها را تولید می کنند اما مهم پیدا کردن برندی است که مداد رنگی با کیفیت و با قابلیت پوشش بالا و رنگ ‌های شفاف و قابل ترکیب مناسب ارائه می دهد. در میان تمامی تولید کننده ها ما به شما خرید مداد رنگی از برند های زیر را توصیه می کنیم:

1#- فابرکاستل

مگر می شود در حوزه نقاشی فعال باشید و نام برند فابرکاستل را نشنیده باشید؟ مداد رنگی های این برند پوشش دهی بالایی دارند و همچنین سرشار از رنگ هستند که باعث رنگ آمیزی کدست و دقیق نقاشی های شما می شود. رنگ قوی یکی از نقاط قوت این برند می باشد که امروزه بازار را دست گرفته و با بهترین قیمت، بالا ترین کیفیت را در اختیار هنرمندان و نقاشان قرار می دهد.

در ادامه بخوانید: 12 تا از نکات نقاشی با مداد رنگی (برای مبتدی ها و حتی حرفه ای ها)

2#- ام کیو

یکی دیگر از برند های مشهور و خوش نام در عرضه خرید و فروش مداد رنگیف ام کیو است. رنگ های این برند به صورت زنده و با پوشش دهی بالا هستند. می توانید با استفاده از آن ها ترکیب رنگ های جذابی را برای نقاشی حرفه ای و همچنین تصویر سازی ایجاد کنید. رنگ های ام کیو در عین زیبایی بسیار شفاف هستند که می توانند به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشند. همچنین قیمت مناسبی هم دارند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا