ریپورتاژ آگهی

راز داشتن پوستی درخشان با ماسک الماس وارمی

gold

امروزه تیرگی پوست به دغدغه‌ای بزرگ برای خانم‌ها تبدیل شده است. اگر به محصولات مراقبت از پوست نگاهی بیندازید می‌بینید که روشن کننده‌ها و ضد لک‌ها همه جا را گرفته اند و فروشگاه‌ها را اشباع کرده بودند. هر کدام از این محصولات ادعا می‌کنند که قادر اند کلیه لک و تیرگی پوست را از بین ببرند و آن را یک یا چند درجه روشن‌تر کنند. این گونه اعتماد کردن به محصولات، حتی اگر از برندی با اعتبار و شهرت زیاد باشند سخت می‌شود و همچنین انتخاب کردن بین محصولات ضد لک دشوار می‌گردد.

ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری از جمله محصولات مراقبت از پوست است که بر از بین بردن لک و جای جوش تمرکز دارد و در مدتی کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر دوست دارید درباره این ماسک صورت بیشتر بدانید و با خواص و ویژگی‌های آن آشنا شوید با ما همراه باشید.

پوستی همچون الماس، روشن و خیره کننده

به یاد داشته باشید که هدف ما در وهله اول داشتن پوستی درخشان است؛ اما چرا ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری را انتخاب کردیم و قرار است آن را بررسی کنیم؟ اصلا چرا نام این ماسک الماس است؟

در ترکیبات خود پودر الماس دارد

یکی از شگفتی‌های این محصول داشتن ترکیبی گران قیمت و ارزشمند یعنی سنگ الماس است. سنگ الماس در این محصول به تراشه و پودر الماس تبدیل شده و بسیار ریز شده است تا بتواند پوستتان را به خوبی صیقل دهد و آن را لایه برداری کند. ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری به وسیله این ترکیب لایه‌های مرده پوست را از بین می‌برد و اثر آنی روشن کنندگی دارد. به این ترتیب، زمانی که ماسک الماس وارمی را بر پوست خود قرار می‌دهید و پس از گذشت چند دقیقه آن را شستشو می‌دهید، با روشن شدن آن روبه‌رو خواهید شد و سریعا تفاوت آن با پیش از استفاده از این محصول را تشخیص می‌دهید.

لایه برداری قوی به وسیله الماس هیچ اثر تهاجمی و آسیب زننده‌ای ندارد و کاملا فیزیکی، ملایم و محافظت کننده است و به همین خاطر برای انواع پوست مناسب می‌باشد. این سنگ علاوه بر زیبایی بی‌اندازه خود دارای فواید بسیار برای پوست است و با زدودن آلودگی‌ها، سلول‌های مرده اپیدرم و پاکسازی منافذ پوست، تنفس سلولی را باعث می‌شود. رفته رفته سرعت ترمیم پوست افزایش می‌یابد و با عدم وجود کثیفی و لایه‌های مزاحم، پوست نرم و جوان می‌شود؛ همچنین کدری و تیرگی از آن دور شده و مانند الماس روشن می‌شود.

پودر الماس افزایش تولید کلاژن و الاستین را باعث شده و اثری آنی و در عین حال ماندگار به جا می‌گذارد.

2 1

حاوی آنتی اکسیدان‌های فراوان است

جای جوش، زخم، کک و مک، لک و تیرگی ناشی از افزایش سن و آفتاب و… به وسیله آنتی اکسیدان‌ها کمتر و کمتر می‌شود. کار آنتی اکسیدان‌ها این است که از اکسیداسیون مولکول‌های بدن جلوگیری کنند و اثر رادیکال‌های آزاد را از بین ببرند. رادیکال‌های آزاد ناپایدار اند و به تخریب سلولی تمایل دارند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

ویتامین C، E، A و عصاره بلوبری، شی باتر، روغن کرچک هیدروژنه و پودر آلوئه ورا موجود در ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری آنتی اکسیدان اند و نه تنها از ایجاد لک و جای جوش و تیرگی جلوگیری می‌کنند، بلکه کدری و تیرگی پیشین را از بین می‌برند و به پوست روشنایی می‌بخشند.

عصاره بلوبری منبغ غنی ویتامین C و سرشار از آنتی اکسیدان است و یک میوه جوان کننده، ضد چروک و افتادگی محسوب می‌شود. این عصاره خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و از بروز خطوط و لک جلوگیری می‌کند. به این سبب خطوط عمیق صورت کم عمش می‌شوند و اثر آن‌ها در پوست کمتر دیده می‌شود و خطوط ریز نیز محو شده و از بین می‌روند. ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری پس از گذشت مدتی پوست را سفت می‌کند و ضد جوش، ضد التهاب، تقویت کننده، ضد پیری، ترمیم کننده، ضد لک، شادابی بخش و هماهنگ کننده رنگ پوست و روشن کننده است.

هنگام خرید ماسک صورت باید به ترکیبات آن دقت کنید و در نظر داشته باشید که حتما دارای مواد طبیعی همچون بلوبری باشد. شی باتر یا کره شی نیز دارای ویتامین A و E و آنتی اکسیدان‌های بسیار است و غیر کومدوژنیک بوده، به پوست انعطاف زیادی می‌بخشد. این ویتامین‌ها که در روغن کرچک و آلوئه ورا نیز موجود اند آبرسان‌هایی قوی نیز هستند و عوارض ناشی از خشکی را برطرف می‌کنند. خشکی یکی از دلایل اصلی کدری پوست است و ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری پوست را نرم، هیدراته و لطیف می‌کند.

علاوه بر روشنایی بی‌نهایت پوست آن را جوان می‌کند.

این ماسک یک معجزه است! زمان و افزایش سن پوست را بی‌جان و کشیده می‌کند، اما این محصول در برابر زمان می‌ایستد و زیبایی جاودانه‌ای به ارمغان می‌آورد. آنتی اکسیدان‌ها جوان کننده اند و ضمن از بین بردن لک و بهبود رنگ پوست، آسیب‌های محیطی مانند نور خورشید را مهار می‌کنند و تولید سلول‌های تازه را تقویت می‌کنند. با افزایش سن احیا و بازسازی پوست کاهش می‌یابد و نیاز به محصولات لایه بردار، آبرسان و روشن کننده همچون ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری زیاد می‌شود.

البته که این محصول محدودیت سنی خاصی ندارد و از سنین نوجوانی و بلوغ قابل استفاده است. با جای دادن ماسک الماس در روتین پوستی خود رنگ پوستتان را یکدست نگه دارید و در کنار خرید کرم مرطوب کننده و محصولات مراقبت از پوست دیگر از پیری زودرس جلوگیری کنید.

3 1

هم خاک رسی و هم ماسک اسکراب است

ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری دارای خاک رس کائولن و بنتونیت است. این مواد جاذب قوی چربی و آلودگی اند و پوست را به شکلی عمقی سم‌زدایی می‌کنند. لایه برداری توسط خاک رس و ماسک‌های خاک رسی منافذ پوست را از چربی اضافه، باکتری و سلول‌های مرده خالی می‌کند و سبب روشن شدن و نوسازی آن می‌شود. خاک رس تعدیل دهنده چربی پوست است و حساسیت به وجود نمی‌آورد.

دانه‌های اسکراب موجود در ماسک الماس وارمی پوست را ماساژ می‌دهند و باعث افزایش جریان خون در پوست و در نتیجه اکسیژن رسانی و تغذیه بیشتر سلول‌های پوست می‌شوند. به این طریق قسمت‌های زائد پوست از بین رفته و پوست درخشان و جذاب می‌‌شود.

خرید ماسک و اسکراب الماس وارمی حاوی بلوبری

برای خرید این محصول بایستی به داروخانه‌ها، گالری‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی قابل اطمینان مراجعه کنید. پیشگام نگار فروشگاهی اینترنتی و دارای محصولات آرایشی و بهداشتی است که قیمت کرم ضد آفتاب، ماسک صورت و همه محصولات متنوع دلخواه شما در آن مناسب بوده و به شما ضمانت می‌دهد که کالای اصل را به دستتان برساند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا