ریپورتاژ آگهی

معرفی 3 تا از موثرترین قرص های لاغری در داروخانه

چرب زبان

راه حل‌های زیادی برای کاهش وزن زیادی وجود دارد و البته در این میان برخی از گزینه‌ها بیشتر از سایرین محبوب هستند. استفاده از قرص لاغری و مکمل‌های مخصوص از محبوب‌ترین روش‌ها هستند که در صورت استفاده درست می‌توانند سبب کاهش وزن شوند یا حداقل در ترکیب با روش‌های دیگر، کاهش وزن را آسان‌تر کنند. در مقاله‌ی امروز سه قرص لاغری موثر شامل قرص  slim me، کپسول کربو اسلیم هلث‌اید و قرص لاغری دایان فیت معرفی شده‌‌ و به توضیح خواص آن‌ها می‌پردازیم. می‌‌توانید این محصولات را از بهترین داروخانه آنلاین یعنی دارودراگ تهیه کنید و مسیر کاهش وزن خود را راحت‌تر طی کنید.

1

حتما بخوانید: 10 حرکت ورزشی برای لاغری پاها و پایین تنه

تاثیر قرص‌های لاغری

قرص‌های لاغری مکانیزم‌های مختلفی برای اثر گذاری دارند که برخی از یکی از این مکانیزم‌ها و برخی چندتا را هم‌زمان دارا هستند:

  • کاهش اشتها: باعث می‌شوند شما احساس سیری بیشتری کنید تا کالری کمتری بخورید.
  • کاهش جذب برخی مواد مانند چربی: باعث می‌شوند کالری کمتری از غذاهای خورده شده جذب بدن شوند.
  • افزایش چربی سوزی: باعث می‌شوند کالری بیشتری بسوزانید.

نکته مهمی که باید در مورد تمامی قرص‌های لاغری مد نظر قرار بگیرد این است که این محصولات همانطور که از نام آن‌ها پیداست تنها نقش مکمل را بازی می‌کنند. این یعنی بهترین محصولات هم در بهترین حالت می‌توانند کمی به متابولیسم شما کمک کنند یا چربی سوزی را افزایش دهند، اما به تنهایی برای کاهش وزن کافی نخواهند بود. در کنار داشتن یک رژیم غذایی اصولی و ورزش و فعالیت، می‌توانید از این مکمل‌ها نیز برای دست یابی به نتایج بهتر بهره ببرید.

قرص slim me

کپسول اسلیم می یکی از کامل‌ترین کپسول‌های لاغری است که تاکنون افراد زیادی از آن نتیجه گرفته‌اند. این کپسول حاوی انواع تشکیل‌دهنده‌ّهای مفید برای لاغری است که هرکدام با نقشی منحصر به فرد می‌توانند لاغری را برای شما راحت‌تر کنند. مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده‌ی این کپسول شامل موارد زیر هستند:

عصاره گوارا

گوارانا گیاهی استوایی است که از جنگل‌های آمازون سرچشمه می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی گوارانا میزان بالای کافئین موجود در آن است،‌ به طوری که دانه‌های گوارانا 4 تا 6 برابر بیشتر از دانه‌های قهوه کافئین دارند. همانطور که می‌دانید کافئین سرعت متابولیسم پایه را افزایش می‌دهد و از موثرترین ترکیبات برای این کار است. گوارانا همچنین می‌تواند منجر به افزایش فعالیت میتوکندری در بافت چربی و مصرف انرژی، تنظیم هورمون‌های بافت چربی و کاهش مقاومت به انسولین شود.

عصاره گارسینیا کامبوجیا

این عصاره از یک گونه گیاهی بومی جنوب هند و جنوب آسیا به دست می‌آید و احتمالا همه شما نام آن را شنیده‌اید. پوست میوه گارسینیا کامبوجیا حاوی مقادیر زیادی اسید هیدروکسی سیتریک (HCA) است. این ماده از مشتقات اسید سیتریک است که با مهار آنزیمی به نام سیترات لیاز کار می کند و در تبدیل کربوهیدرات‌های استفاده نشده به چربی اختلال ایجاد می‌کند.

عصاره چای سبز

چای سبز یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌ها محسوب می‌شود و فواید بالقوه زیادی برای سلامتی ما دارد که کاهش وزن تنها یکی از آنهاست. علاوه بر کافئین، چای سبز دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که می‌تواند افزایش متابولیسم را تقویت کند. برای مثال اپی گالوکاتچین گالات یکی از این آنتی اکسیدان‌ها است که اکسیداسیون چربی‌ها را تشدید می‌کند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

عصاره رز رودیولا

این عصاره حاوی یک ترکیب فعال به نام روزاوین است که ثابت شده است که واکنش چربی سوزی را تحریک می‌کند. روزاوین در واقع آنزیمی به نام لیپاز را تحریک می‌کند که توانایی تجزیه چربی‌های ذخیره شده در ناحیه شکم را دارد. و اگر عصاره رودیولا را مصرف کنید و در عین حال ورزش متوسطی را نیز به طور منظم انجام دهید، مقدار بیشتری از کاهش چربی شکم را تجربه خواهید کرد.

قرص لاغری دایان فیت

اگر علاقه دارید تنها از قرص‌های با منشاء گیاهی و طبیعی استفاده کنید، این محصول انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود که با داشتن ترکیبی موث از چند عصاره گیاهی به کاهش وزن راحت‌تر کمک می‌کند. قرص لاغری دایان فیت یک محصول ایرانی گیاهی است که دارای ترکیبات موثری از جمله موارد زیر است:

2

عصاره گیاه رازیانه

دانه رازیانه برای دستگاه گوارش بسیار مفید است و فواید زیادی در درمان سوء هاضمه و مشکلات معده بعد از رژیم دارد. رازیانه حاوی مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، پتاسیم و سدیم است. رازیانه برای کاهش وزن نیز خواص زیادی دارد و به کاهش احتباس آب در بدن کمک می‌کند. به علاوه جلوی اشتهای کاذب را نیز می‌گیرد.

زیره سیاه

از فواید بالقوه دانه زیره سیاه می‌توان به کمک به کاهش وزن، کاهش قند خون و بهبود سلامت دستگاه گوارش اشاره کرد. این ماده همچنین منبع بسیار خوبی از چندین ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌های مهم است که آن را به یک ترکیب شفابخش و عالی تبدیل می‌کند.

عصاره گیاه سداب

این گیاه دارویی قوی یک عامل ضد چاقی باورنکردنی است که به کاهش وزن اضافی کمک می‌کند. چندین مطالعه نشان داده است که مصرف منظم عصاره گیاه سداب همراه با یک رژیم غذایی به طور قابل توجهی به کاهش چربی بدن کمک می‌کند. دلیل آن نیز گوانیدین یا همان پیش ساز متفورمین است که به سرکوب اشتها کمک می‌کند و به مصرف کالری کمتر کمک می‌کند. علاوه بر این، این گیاه دارویی از ذخیره چربی جلوگیری می‌کند و باعث افزایش چربی سوزی می‌شود.

مرزنجوش

مرزنجوش، عضوی از خانواده نعناع، باعث افزایش آنزیم‌های گوارشی در دستگاه گوارش، هضم راحت‌تر غذا و البته کاهش یبوست می‌شوند. کاربردهای مهم دیگر مرزنجوش نیز حذف اسید اوریک، کاهش فشار خون، پاکسازی کلیه‌ها و کاهش ذخیره چربی در بدن است.

3

کپسول کربو اسلیم هلث‌اید

آخرین قرص پیشنهادی در این لیست قرص کربواسلیم است. این قرص دو مکانیزم اصلی برای جلوگیری از چاقی دارد: افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در کنار جلوگیری از جذب چربی و کربوهیدرات‌ها. مهم‌ترین عناصر تشکیل دهنده این قرص در زیر شرح داده شده‌‌اند. البته یکی از ترکیبات مهم این کپسول چای سبز است که در بالا خواص آن را توضیح دادیم.

عصاره لوبیا قرمز

مهم‌ترین تشکیل دهنده این محصول همین عصاره است که به نوعی یک مهار کننده طبیعی در جذب کربوهیدرات محسوب می‌شود. در واقع این ترکیب از هضم کربوهیدرات‌ها جلوگیری کرده و سبب دفع آن‌ها می‌شود. به علاوه از گلوکز به اسید‌های چرب نیز جلوگیری می‌کند.

کروم

کروم یک ماده معدنی ضروری برای بدن است که به تنظیم سطح گلوکز در بدن کمک می‌کند. این کار باعث می‌شود اشتها کنترل و حتی کاهش پیدا کند. البته کروم فواید بسیاز زیاد دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به کاهش کلسترول، کاهش قند خون، کاهش توده چربی بدن و افزایش توده عضلانی اشاره کرد.

خرید قرص slim me و قرص لاغری دایان فیت از داروخانه آنلاین دارودراگ

تهیه قرص‌های معرفی شده در این مطلب اصلا سخت نیست و حتی لازم نیست از خانه خارج شوید. کافیست وارد سایت داروخانه آنلاین دارودراگ شوید و این محصولات را خریداری کنید. البته این داروخانه آنلاین دارای تنوع بالایی از انواع محصولات دارویی و مکمل‌هاست. بنابراین می‌توانید با خیال راحت محصولات دارویی مد نظر خود را از آن خریداری کرده و در زمانی کوتاه درب منزل خود تحویل بگیرید. داروخانه دارودراگ یک سایت معتبر دارای شعبه حضوری است و با سابقه بالا در زمینه فروش محصولات دارویی و تخصصی یک انتخاب مطمئن برای شما خواهد بود.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا