ریپورتاژ آگهی

معرفی سایت خرید نخ و نقشه تابلو فرش و نخ و نقشه فرش دستباف

چرب زبان

شرکت نخ و نقشه شهریارنوین به عنوان مرکز تخصصی تولید نخ و نقشه تابلو فرش و فرش در سال 1387 با هدف ارائه راهکارهای آسان و مطمئن در زمینه ی بافت تابلو فرش و کمک به توسعه صنایع دستی و هنری کشور و اشتغال زایی و حذف واسطه های فروش ، در نزدیکی شهر تبریز در شهر سردرود که معروف به پایتخت تابلو فرش جهان میباشد، فعالیت خود را آغاز کرد.

نخ و نقشه شهریارنوین دارای 13 سال سابقه فعالیت در حوزه نخ و نقشه را داراست.

-هنر تابلو فرش دستبافت هنری خارق العاده

بافت گره به گره تصاویری از زیباترین آثار نقاشان و عکاسان جهان به دست هنرمندان عرصه تابلو فرش دستبافت که گاهی تابلو فرش بافته شده چشم نواز تر از تصویر اولیه است ، چشم و فکر هر بیننده ای را جذب می کند.

شاید ساعت ها فیلم مستند ، صد ها صفحه مطلب لازم باشد تا از شگفتی های این هنر صنعت گفت ، اما متاسفانه این هنر اصیل ایرانی همانند بسیاری دیگر از هنر های اصیل ، مورد فراموشی مسئولین قرار گرفته است.

تصویری که در روی تابلو نقاشی یا نمایشگر گوشی میلیون ها پیکسل و صد ها هزار رنگ دارد را هنرمندان تابلو فرش با تعداد محدودی ( شاید در حدود 100 رنگ ) رنگ و گره ، به همان زیبایی و گاهی حتی زیباتر از تصویر واقعی خلق می کنند.

فعالیت اصلی شرکت شهریار نوین در زمینه تامین مصالح اولیه بافت تابلو فرش ( نخ و نقشه ) می باشد اما از دیگر فعالیت های این شرکت می توان به قبول انواع سفارشات بافت عکس شخصی ، همکاری با آموزشگاه های قالیبافی در سراسر کشور ، ارائه طرح های خرید تضمینی به بافندگان و … اشاره کرد.

شما هنردوستان و هنرمندان گرامی می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما و مشاوره با کارشناسان شرکت شهریار نوین در جریان آخرین طرح ها و خدمات این شرکت قرار بگیرید.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

امید است با گسترش روز افزون خدمات آنلاین در زمینه حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده و گسترش مشاغل اصیل ایرانی ، گامی در جهت آبادانی و پیشرفت میهن عزیزمان برداشته باشیم.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا