ریپورتاژ آگهی

لیست ویلاهای استخردار در سهیلیه و برغان کردان

چرب زبان

منطقه ویلایی کردان در نزدیکی کرج، یکی از مقاصد گردشگری و سفرهای کوتاه مدت مردم ساکن تهران و شهرهای کوچک و بزرگ اطراف آن است. این منطقه ییلاقی که این روزها گستردگی خاصی دارد و از توابع شهرستان ساوجبلاغ در بخش غربی استان البرز است، منطقه وسیعی را در بر می‌گیرد که در شمال و جنوب بزرگراه کرج قزوین گسترده شده‌اند.

منطقه شمالی اتوبان دارای روستاهای زیبای کوهستانی است که روستای کردان و برغان از آن جمله‌اند. در کردان جنوبی، منطقه سهیلیه با شهرک‌ها و روستاهای زیادش پذیرای مسافران از شهرهای مختلف است. در واقع به دلیل استقبال فراوان گردشگران از شهرهای مختلف و به ویژه تهران، ویلاهای فراوانی در این مناطق ساخته شده است که عمدتا دارای استخر و فضای زیبایی هستند. آگاهی داشتن از لیست ویلاهای استخردار در سهیلیه و برغان کردان به شما این فرصت را می‌دهد تا بهترین و جذاب‌ترین ویلا را برای اقامتی چند روزه انتخاب کنید.

word image 36860 1

منطقه ویلایی کردان کجاست؟

منطقه ییلاقی کردان به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. کردان شمالی منطقه‌ای کوهستانی است که روستاهای کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین دوجین، ورده، ولیان و کوهسار در آن واقع شده‌اند. این بخش کوهستانی دارای باغ‌های فراوان، رودخانه‌ها، جاهای تفریحی و ویلاهای استخردار زیادی است.

بخش جنوبی منطقه وسیع کردان شامل تهراندشت، چهارباغ و سهیلیه است که در رقابت با بخش شمالی، دارای ویلاسازی فراوان و جاهای سرسبز بسیاری است. گلخانه‌های فراوانی در این مناطق خوش آب و هوا در کنار باغ‌های میوه و ویلاهای زیبا قرار دارند که زیبایی ویژه‌ای به این مناطق می‎بخشند. شما می‌توانید با اجاره ویلا کردان و یک سفر به این مناطق خوش آب و هوا، سفری لاکچری را در نزدیکی تهران تجربه کنید.

ویلاهای برغان، روستای دیدنی در بالای کوه

روستای بسیار زیبا و معروف برغان در دامنه‌های جنوبی کوهستان البرز و در ارتفاعات قرار دارد که بسیاری از ساکنان کرج و تهران برای گشت و گذار و اقامت‌های کوتاه مدت این روستا را بر می‌گزینند. برغان یکی از جاهای دیدنی و روستاهای دل‌انگیز کرج است که باغ‌ها و مزارع سرسبز آن در هر فصل مناظر بدیعی را می‌آفریند. در حوالی این روستا باغ‌های میوه زیادی وجود دارد به طوری که به سرزمین آلو معروف شده است و آلو برغان شهرتی در سراسر کشور دارد.

برغان روستایی دنج در منطقه کردان است زیرا آخرین روستایی است که در مسیر کردان شمالی وجود دارد و به همین دلیل از رفت و آمد ماشین و ترافیک کمتری برخوردار است. در این روستای دیدنی و زیبای و مسیر اطراف آن ویلاهای زیادی ساخته شده که به شما این فرصت را می‌دهد تا با اجاره ویلا برغان کردان شنیده‌هایتان درباره این روستا را به تجربه‌ای عملی تبدیل کنید.

ویلاهای سهیلیه در سمت جنوبی بزرگراه کرج قزوین است

منطقه خوش آب‌ و هوای سهیلیه در بخش کردان جنوبی است که اگر از سمت کرج به سمت قزوین رانندگی کنید، در سمت چپ اتوبان قرار دارد. این منطقه علاوه بر این که خوش آب و هوا است، خاک خوبی هم دارد و به همین دلیل بخش‌هایی از این به منطقه پرورش گل و کاشت نهال اختصاص داده شده است که همین باغ‌های میوه و گلخانه‌های بزرگ در هوای خوب و سرسبزی منطقه تاثیر شایانی دارد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

word image 36860 2

سهیلیه کردان دارای شهرک‌های زعفرانیه، کوروش و اقبالیه است که نام آنها برای بسیاری از اهالی تهران و کرج آشنا است. ویلاهای زیبای استخردار و لوکس فراوانی در این شهرک‌ها ساخته شده‌اند که مسافران با اجاره ویلا سهیلیه کردان می‌توانند اقامتی بی‌نظیر را در آنها تجربه کنند.

روستاهای سهیلیه

لشگر آباد معروف‌ترین روستای سهیلیه است. همان طور که گفتیم خاک حاصلخیز منطقه سهیلیه در کنار هوای خوب باعث آبادانی و سرسبزی منطقه شده است که روستای لشگرآباد نیز بیشترین بهره را از آن برده است و به منطقه‌ای ویلایی تبدیل شده که هر ساله افراد زیادی برای دوری از هوای آلوده شهرهای بزرگ، به آنجا مهاجرت می‌کنند.

سایر روستاهای سهیلیه عبارتند از آغچه حصار، سنقرآباد و رامجین اشاره کرد که هر سه این روستاها دارای ویلاهای زیبایی بوده و برای کسانی که گذراندن تعطیلات در دل طبیعت را به زندگی در شهرهای بزرگ ترجیح می‌دهند و در جستجوی تفریحاتی لاکچری با قیمت‌های مناسب هستند، بسیار جذاب است.

معرفی ویلاهای برغان

برغان روستایی است که به عنوان یک مرکز اقامتی منسجم، قدمتی طولانی‌تر از کرج دارد. این روستای تاریخی دارای بازار و خانه‌هایی است که در دوران قاجار ساخته شده‌اند و همچنین درختان کهنسال و دیدنی آن عمر زیادی دارند که نمایانگر عمر و قدمت روستا است. برغان که آن را مهد چنارهای هزارساله می‌شناسند، دارای ویلاهای جدید زیادی نیز هست که در کنار بافت قدیمی آن، ترکیب جذابی از قدیم و جدید، سنت و مدرنیته را شکل داده‌اند.

در برغان سه مکان به نام‌های حسینیه اعظم برغان، پل‌ صفویه و درخت چنار داخل محوطه مسجد جامع به عنوان آثار تاریخی ملموس شناخته می‌شوند. جالب است که بدانید آلوی‌ برغان، بستنی‌ گله و تعزیه برغان،  توسط سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری به ثبت رسیده‌اند و اگر در این روستای زیبا ویلای استخرداری را اجاره کردید، می‌توانید از ساختمان تعزیه روستا دیدن کرده، بستنی خوشمزه نوش جان کنید و از آلوی معروف آن برای دوستانتان سوغات ببرید.

دو مسیر برای دسترسی به ویلاهای برغان وجود دارد

برای رسیدن به روستای برغان می‌توان دو مسیر متفاوت را طی کرد. مسیر نخست برای کسانی که از سمت تهران به برغان می‌روند ساده‌تر بوده و در ضمن پیچ و خم‌های کوهستانی کمتری دارد. برای این که از مسیر اول به برغان برسید باید ابتدا از تهران وارد آزادراه تهران – کرج و سپس کرج – قزوین شوید تا به خروجی کردان در اتوبان برسید. پس از این که وارد جاده کردان برغان شدید، پس از عبور از چند روستا به نام‌های چلنگدار، سیاهکران، علاقبند، تالیان و امین‌آباد به برغان خواهید رسید.

مسیر دسترسی برای کسانی که از سمت کرج و به ویژه غرب این شهر راهی برغان می‌شود، مناسب است. این مسیر بسیار زیبا است و شما را تا بالاترین نقاط اطراف کرج می‌برد. برای رسیدن به برغان از این مسیر ابتدا باید خود را به باغستان که در شمال خیابان اصلی کرج یعنی خیابان شهید بهشتی و در غرب رجایی شهر برسانید و از شمالی‌ترین بخش آن، وارد جاده آتشگاه شوید. در این مسیر در ابتدا به آتشگاه و یک دوراهی می‌رسید که شما باید به سمت چپ دوراهی بروید و تا روستای برغان یک مسیر کوهستانی بسیار زیبا سپس با فاصله حدود ۱۰ کیلومتر را رانندگی کنید.

word image 36860 3

تهراندشت در کردان جنوبی

حالا که از سهیلیه نام بردیم، خوب است تهراندشت در کردان جنوبی را بشناسیم که یکی از گران‌ترین بخش‌های کردان بوده و دارای چندین شهرک‌ ویلایی است. جهان ویلا یا مسعودیه با طراحی زیبا و درختان چنار زیبا یکی از مناطق معروف تهراندشت است. روستای سرخاب است که از درون این روستا رود سرخاب جریان دارد و شهرک ویلایی کارینا نیز، از مناطق زیبا در تهراندشت است.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا