ریپورتاژ آگهی

قانون جذب عشق از دست رفته چگونه عمل میکند؟

gold

افرادی که با قانون جذب آشنا می شوند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می کنند این است که آیا می توان با استفاده از قانون جذب، عشق سابق خود را بازگرداند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله، قانون جذب به شما کمک می کند تا عشق از دست رفته خود را برگردانید.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با قانون جذب آشنا کرده و در مورد این قانون اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم و بیان کنیم که چگونه می توان از این قانون استفاده کرد. پس با وان جذب که بهترین سایت موفقیت و قانون جذب است همراه باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم.

حتما بخوانید: قانون جذب عشق و روش استفاده

1

به کائنات نشان دهید که چرا قصد برگرداندن عشق از دسته رفته را دارید

اولین قدم برای بازگرداندن عشق سابق خود با استفاده از قانون جذب این است که مشخص کنید چرا می خواهید عشق از دسته رفته خود را از طریق قانون جذب برگردانید.

افکار و باورهای شما مانند یک آهنربا هستند و بر اساس اصل قانون جذب، می توانید با تغییر افکار و باورهای خود پالس های مثبتی را به کائنات بفرستید.

بنابراین باید در مورد آنچه که می خواهید به صورت شفافیت بیاندازید. پیشنهاد ما این است که برای استفاده از قانون جذب یک دفترچه یادداشت برداشته و نام عشق سابق خود و دلیل این که چرا می خواهید عشق از دسته رفته خود را برگردانید را یادداشت کنید.

شما باید دلایل خود را با اهداف مثبتی یادداشت کنید تا بتوانید رابطه عاشقانه از دست رفته خود را دوباره جذب کنید.

تجسم کنید که انگار با عشق سابق خود در کنار هم هستید

بر اساس قانون جذب، انرژی شما واقعیت شما را ایجاد می کند و بنابراین، مهم است که به یاد داشته باشید که  وقتی به موضوعی فکر می کنید، این احساسات شما است  که می تواند در واقعیت شما را با اهداف تان برساند و از بین تمام تکنیک های موجود در زمینه قانون جذب، بهترین راه تجسم کردن عشق سابق خود در کنارتان است. (منبع)

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

برای این تمرین، به جایی آرام بروید که بتوانید بدون مزاحمت تنها باشید، نفس های عمیق بکشید و در ذهن خود تصور کنید که بالاخره با عشق سابق خود برگشتید.

در این مرحله باید چهره، نام، ویژگی و خاطرات خوب عشق سابق خود را تجسم کنید. در واقع هر چیزی که به شما کمک می کند تا دوباره احساس کنید که با او هستید را بهتر است که به آن فکر کنید.

هنگامی که یک تصویر ذهنی قوی از عشق سابق خود دارید، باید تمرکز خود را بر روی احساسات خوبی که این مسئله برای شما به ارمغان می آورد تغییر دهید.

انجام این کار باعث جذب انرژی شده و به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق قانون جذب عشق از دست رفته خود را برگردانید.

2 1

باورهای محدود کننده خود باشید را پیدا کنید

نکته مهمی که باعث از دست رفتن عشق شما شده است، باورهای محدود کننده ای هستند که در مسیر تجلی شما قرار دارند و این تفکرات، باورهای منفی هستند که زندگی شما را محدود می کنند.

باورهای محدود کننده قدرت قانون جذب شما را مسدود می کند زیرا شما را به سمت انرژی منفی می کشانند و هنگامی که در حالت منفی قرار دارید، نتایج منفی را جذب خواهید کرد.

برخی از باورهای محدود کننده در زمینه عشق شامل موارد زیر می شود:

  • من در روابط عاشقانه خوب نیستم
  • من برای همیشه تنها خواهم بود
  • من همیشه روابطم را خراب می کنم
  • من هرگز عشق واقعی را پیدا نخواهم کرد
  • او من را دوست ندارد
  • او نمی خواهد با من صحبت کند
  • او نمی خواهد با من کاری داشته باشد
  • او به سراغ شخص دیگری رفته است

یکی از چیزهایی که در همه این باورهای محدود کننده مشترک است این است که همه آن ها نادرست هستند. این باورها فقط در نتیجه تجربیات گذشته شما در ذهن شما وجود دارد و شما باید بتوانید با روش های مختلف این باورهای محدود کننده را کنترل کرده و از این طریق باید بتوانید ذهنیت خود را مثبت کنید. شما می توانید از طریق مطالب موجود در دوره های کوین ترودو که از سایت وان جذب می توان آن ها را تهیه کنید، قادر خواهید بود تا این افکار را مدیریت کنید.

3

از عبارات تاکیدی برای جذب عشق استفاده کنید

هنگامی که باورهای محدود کننده خود را شناسایی کردید، یک راه خوب برای خلاص شدن از شر آن ها استفاده از جملات تاکیدی است. جملات تاکیدی عبارت ها یا جملات مثبت هستند که برای به چالش کشیدن افکار منفی از آن استفاده می شوند.

از جملات تاکیدی استفاده کنید تا به آرامی افکار منفی خود را با انرژی پرشور جایگزین کنید و با حفظ انرژی که در مراحل قبلی پرورش داده اید، جملات تاکیدی خود را بازگو کنید.

از مهم ترین عبارات تاکیدی که می توانید از آن استفاده کنید، به شرح زیر است:

  • من دوست داشتنی هستم و شایسته دریافت عشق هستم.
  • من قلبم را باز می کنم و اعتماد دارم که عشق واقعی خواهد رسید.
  • می دانم که عشق منتظر من است.
  • من عشق را به راحتی وارد زندگی خود می کنم.
  • من اعتماد دارم که کائنات همتای کامل من را پیدا خواهد کرد.
  • من اطمینان دارم که شهودم مرا به جایی که باید بروم هدایت می کند.
  • اکنون زمان و مکان مناسب برای ملاقات با عشق واقعی است..
  • من در حال جذب رابطه ای هستم که مبتنی بر عشق، صداقت و احترام است.
  • من در حال جذب عشق هستم و آن را می پذیرم.

همچنین می توانید  برای خودتان جملات تاکیدی شخصی بنویسید؛ هیچکس بهتر از خودتان، شما و شرایط تان را نمی شناسد، به همین دلیل قوی ترین جملات تاکیدی جملاتی هستند که  برای خودتان می نویسید.

اجازه دهید کائنات کار خود را انجام دهد

پس از طی کردن مراحل گفته شده، گام آخر این است که صبر کنید و اجازه دهید جهان و کائنات کار خود را انجام دهد.

بسیاری از افراد در این مرحله به دلیل این که حاضر نیستند این روند را رها کنند، دچار مشکل می شوند و این منجر به ایجاد احساسات منفی مانند ترس می شود که شما را از همسویی با کائنات خارج می کند.

بزرگترین درس در این مرحله آن است که صبور باشید و به اعتماد کنید که کیهان پشت شما است. حتی اگر عشق از دست رفته شما به همان سرعتی که انتظار داشتید یا به شکلی که انتظار دارید به زندگی شما باز نگردد باید باور داشته باشید که برنامه کائنات همیشه از برنامه شما فراتر می رود و همیشه به عالی ترین نتیجه منتهی می شود.

حرف آخر

در این مطلب از سایت وان جذب تلاش کردیم تا به بررسی قانون جذب پرداخته و بیان کنیم که چگونه می توانید از طریق این قانون عشق از دست رفته خود را برگردانید و دوباره عشق را تجربه کنید. اگر می خواهید قانون جذب را کامل یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم در دوره های کوین ترودو که بهترین مدرس قانون جذب است شرکت کنید. سایت وان جذب بهترین مرجع آموزش قانون جذب و دریافت دوره های کوین ترودو می باشد، پیشنهاد می کنیم حتما به سایت وان جذب سر بزنید. برای اطلاعات بیشتر راجع به کوین ترودو کافیست به این لینک مراجعه کنید: https://1jazb.com/kevin-trudeau

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا