ریپورتاژ آگهی

عوارض رابطه جنسی از پشت

چرب زبان

رابطه جنسی از پشت یا همان رابطه مقعدی برای بسیاری از مردان لذت بخش است اما آیا این نوع رابطه با خطراتی که دارد توصیه می شود؟ در همین راستا در این بخش عوارض رابطه جنسی از پشت مورد بررسی قرار گرفته است جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه تا پایان با ما همراه باشید.

word image 64

عوارض رابطه جنسی از پشت چگونه است؟

عوارض رابطه جنسی از پشت بی‌نهایت از آنچه که زنان و مردان تصور می‌کنند خطرناک تر است؛ زیرا در صورت اقدام به این عمل، خونریزی و بریدگی‌های درون مقعدی رخ می دهد که سبب عفونت در مردان شده و انتقال بیماری ایدز را در زنان بیشتر می کند.

حتما بخوانید: نکات رابط جنسی زناشویی

بر طبق نظریه متخصصان باکتری شناسی، خطرناک ترین رابطه های جنسی، رابطه همزمان واژنال و مقعدی است زیرا میکروب های مدفوع (میکروبیوتا) به شدت به آنتی بیوتیک ها مقاوم بوده و حتی ممکن است به هیچ عنوان درمان نشوند.

عوارض تکرار رابطه جنسی از پشت کدام اند؟

انجام مکرر رابطه جنسی از پشت با عوارض زیر همراه خواهد بود؛

  • سرد مزاجی و بی میلی جنسی بخصوص در زنان
  • بی اختیاری در کنترل خروج مدفوع
  • بیماریهای آمیزشی مقعد
  • فشار به کیسه های منی در مردان
  • زودانزالی در مردان
  • عفونت های کلیه، گوارشی و روده ای در مردان و زنان
  • سرطان
  • ایدز، زگیل و تبخال تناسلی
  • بیماری بواسیر( هموروئید) و شقاق
  • مشکلات حرکتی، جسمی و روحی

در رابطه جنسی از پشت چه نواحی از بدن درگیر بیماری می شود؟

در اثر رابطه جنسی از پشت (سکس مقعدی)؛ مقعد، رکتوم و روده اولین نواحی بدن هستند که درگیر بیماری های سخت و دردناک خواهند شد.

حکم رابطه جنسی از پشت چگونه است؟

عوارض رابطه جنسی از پشت کاملا مشهود است، حتی اگر زن با میل خود تن به این کار دهد این عمل بسیار کراهت دارد؛ به طوری که در اسلام نیز این عمل مکروه شمرده‌ شده و از نظر مسائل بهداشتی نیز اصلا قابل تأیید نیست.

سکس مقعدی(آنال) با همسر(رابطه از پشت ضرر داره؟) - همیار عشق

عوارض رابطه جنسی از پشت برای زنان چیست؟

مهم ترین عارضه ای که برای یک زن در این نوع رابطه جنسی بروز می کند سردمزاجی و بی ‌میلی جنسی در روابط با مرد است. علاوه بر آن درد این نوع رابطه جنسی برای زنان بسیار زیاد است و سبب کمتر لذت بردن زن از رابطه جنسی می‌شود و حتی ممکن است تا چندین روز نتواند به درستی راه برود.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

از آنجا که مقعد انسان محل جمع شدن پس‌مانده‌های هضم نشده دستگاه گوارشی است و میکروب‌های زیادی دارد؛ لذا در صورت برقراری رابطه مقعدی و برخورد آلت تناسلی مرد به این میکروب‌ها، عفونت‌های متعددی در مرد و همچنین زن بروز خواهد کرد..

برقراری رابطه جنسی از طریق واژن زنان انتقال عفونت را برای مردان به صفر می‌رساند.

از دیگر عوارض رابطه جنسی از پشت در زنان می توان به هموروئید، شقاق، آبسه های مقعدی و فیستول مقعدی اشاره کرد.

زنان با رابطه جنسی از پشت مشکل دارند زیرا دریچه خارجی مقعد تنگ بوده و قابلیت ارتجاعی رحم را ندارد لذا مالش آلت مردانه با این دیواره به سبب غیرقابل انعطاف بودن باعث ایجاد خراش‌های زیاد و خونریزی شدید خواهد شد.

زخم‌های حاصل از رابطه جنسی از پشت در زنان در بافت جداره مقعد بسیار کوچک بوده و به صورت عادی و بدون دستگاه‌های معاینه پزشکی قابل رؤیت نیست.

عوارض رابطه جنسی از پشت روی مخاط درونی مقعد چیست؟

به این دلیل که مخاط درونی مقعد ضخامت بسیار کمی داشته و حساسیت بالایی دارند لذا احتمال پاره شدن و آلودگی این دریچه به ویروس ایدز و وارد شدن ویروس به خون فرد بسیار بالا خواهد بود. در بسیاری از جوامع آلوده شدن به ویروس ایدز از طریق رابطه جنسی از پشت صورت می پذیرد.

عوارض رابطه جنسی از پشت در مردان چیست؟

عوارض رابطه جنسی از پشت در مردان شامل؛ برگشت منی مرد به سمت عقب، فشار به کیسه‌های منی و فشار به غده پروستات است که این مشکلات به نوبه خود سبب مضرات و مشکلات بیشماری هستند زیرا دریچه مقعد حاوی ماهیچه‌ای کروی شکل است که همچون یک نخ ارتجاعی به دور آلت مردانه پیچیده و از خروج راحت منی در مرد جلوگیری می‌کند.

نوک آلت مردانه به علت نداشتن فضایی کافی جهت مالش و انتقال آلت از جلو به عقب ممکن است دچار بریدگی‌هایی سطحی شود لذا این مسئله‌ بسیار خطرناک سبب انتقال ویروس ایدز از راه خون می‌شود. همچنین انتقال بیماری های دیگری چون زگیل تناسلی و هرپس نیز از این طریق ممکن است.

رابطه جنسی مقعدی بدون درد و لذت بخش | ساعدنیوز

جمع بندی:

گشادشدن ناحیه مقعد زنان به دنبال تکرار رابطه مقعدی است، در واقع این عمل سبب کاهش خلل و فرج‌های درون مقعد شده و یا به‌طور کامل آن‌ها را از بین می‌برد به طوری که در موارد حاد، گشادی مقعد، بی‌اختیاری مدفوع را به همراه خواهد داشت. در نهایت نیز به دلیل کنار هم بودن مقعد و واژن، ویروس‌ها و میکروب‌ها از روده به سمت رحم رفته و بیماری‌های عفونی در این محیط، نظیر؛ بدبو شدن ترشحات رحمی، عفونت مثانه، زگیل، تبخال، اختلال و عفونت کلیه ‌ها و حتی سرطان بروز خواهد کرد.

به دلیل عوارض بسیار زیاد رابطه جنسی از پشت در بسیاری از کتب پزشکی و طب سنتی به دلایل بسیار اساسی و نکته بینانه انجام چنین عملی نهی شده است.

از آنجا که این زنان هستند که نقطه قوت و اتکا مردان و فرزندان جهت پیشرفت در خانواده و جامعه اند، مردان باید اعمالی را که برای حفظ تعادل شهوانی و شادابی خود و همسرشان مناسب‌تر است را در رابطه زناشویی مد نظر قرار دهند. زیرا اگر حال جسمانی و روحی زنان در اولویت قرار داده شود، خانواده‌هایی با سلامت کامل و درنهایت جامعه‌ای ایده آل را خواهیم داشت.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام به نظر بنده که سال هاست این رابطه را با خانم داریم احساس می کنم که بسیاری ازمطالب شما اغراق آمیز بوده وقابل قبول نیست چون بنده وخانم هیچ کدام ازاین مشکلاتی را که فرمودید دچار نشده ویک زندگی شاد وبا نشاط درکنار فرزندان خودرا داریم البته این رابطه برای انجام آن همراه با آماده سازی خانم ازنظر ذهنی وروحی وجسمی باشه وبا آرامش وبدون شتاب انجام بشه ومکرر هم نباشه نه تنها مشکلی ایجاد نمی کنه بلکه برای هم آقا وهم خانم جهت تنوع بسیار لذت بخش خواهد بود.

    1. من هم با نظر شما موافق هستم چون دقیقا تجربه شما رو تو رابطه دارم نتنها هیچ مشکلی ایجاد نشده بلکه فوق العاده متنوع است و حس خوبی برا هر دو طرف دارد
      ولی دقیقا همانطور که اشاره کردید تعادل در این نوع رابطه بسیار مهم است چون زیاده روی باعث آسیب خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا