ریپورتاژ آگهی

صفر تا صد مهاجرت به کشور ترکیه 2023

چرب زبان

اگر شما هم همواره رویای مهاجرت به یک کشور خوش آب و هوا و توسعه یافته را در سر می پرورانده اید، بدون شک به مهاجرت به کشور ترکیه نیز فکر کرده اید. ترکیه یکی از کشورهای مناسب برای زندگی کار و سرمایه گذاری است که به دلیل نزدیکی به ایران همواره جزو گزینه های مهاجرتی ایرانیان می باشد.

سوالی که پیش می آید این است که شرایط مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت ان چگونه است؟ در این نوشتار شما را با شرایط و روش های مهاجرت به این کشور زیبا آشنا می کنیم.

انواع روش های مهاجرت ترکیه در سال 2023

ترکیه یکی از همسایه های ما در در شمال غربی کشور است که جمعیتی حدود ۸۴ میلیون نفر دارد. زبان رسمی این کشور ترکی استانبولی بوده و مردم آن شباهت های فرهنگی زیادی با ایرانیان دارند. در عین حال ترکیه به دلیل ارتباط با قاره اروپا در بخش های مختلف خود رشد زیادی را تجربه کرده است. .شما عزیزان برای مهاجرت به این کشور میتوانید با موسسه مهاجرتی میرداماد تماس حاصل فرمایید.

به عنوان مثال این کشور از نظر سیستم آموزشی، سیستم بهداشت و درمان بیمه و اقتصاد قابل رقابت با دیگر کشورهای اروپایی است. از این رو افرادی که به ترکیه مهاجرت می کنند فرصت های بسیار زیادی را در بخش های مختلف پیش روی خود می بینند.

روش های متنوعی برای ورود به خاک این کشور و ادامه زندگی در ترکیه وجود دارد که هر فرد باید با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کند. جدیدترین روش های قانونی مهاجرت به کشور ترکیه در سال ۲۰۲۳ عبارت است از:

  • مهاجرت از طریق کار در ترکیه
  • مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه
  • مهاجرت از طریق ازدواج در ترکیه
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه
  • مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

مهاجرت از طریق کار در ترکیه

کشور ترکیه در حال تبدیل شدن به یکی از کشورهای صنعتی در قاره آسیا است. در حال حاضر نیز صنایع مختلفی در این کشور فعالیت می کنند. همچنین از آنجا که صنعت توریسم و گردشگری یکی از اصلی ترین منابع درآمدی این کشور است، در این بخش نیز نیاز به نیروی کار زیادی احساس می شود.

از این رو متخصصان و فنی کاران، کادر درمان و دیگر مشاغل می توانند از طریق کار به ترکیه مهاجرت کنند. به این منظور متقاضی باید رزومه کاری خود را برای کارفرماهای مختلف این کشور ارسال کرده و دعوت نامه کاری دریافت کند، تا به این ترتیب بتواند ویزای کار ترکیه را گرفته و به این کشور وارد شود. خوشبختانه حداقل حقوق و دستمزدها در این کشور به اندازه ای است که افراد بتوانند از پس هزینه های زندگی خود در ترکیه بر بیایند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

تحصیل در ترکیه

مهاجرت از طریق تحصیل در کشور ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه یکی از محبوب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است. در این روش متقاضی می تواند بسته به سن و مقطع تحصیلی خود از مراکز آموزش عالی این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کرده و وارد ترکیه شود. دانشگاه های این کشور از اعتبار جهانی بالایی برخوردار هستند و همین دلیل افرادی که تحصیلات خود را در دانشگاه های ترکیه به اتمام می رسانند، فرصت های شغلی بسیار زیادی را در سراسر جهان پیش روی خود خواهند دید.

شما این امکان را دارید تا به تحصیل در دانشگاه های دولتی یا خصوصی ترکیه بپردازید. تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور به شرط تسلط بر زبان ترکی استانبولی و موفقیت در آزمون های ورودی رایگان می باشد. برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی نیز متقاضی باید به زبان انگلیسی مسلط باشد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه

در سال های اخیر سرمایه گذاری در کشور ترکیه محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا این کشور توانسته توجه سرمایه گذاران بین المللی را به خود جلب کند. دولت ترکیه حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری در این کشور را کاهش داده و از طرفی تسهیلات و طرح های حمایتی زیادی را برای حمایت از سرمایه گذاران بین المللی تدوین کرده است.

در حال حاضر افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری در ترکیه اقامت موقت یا دائم این کشور را دریافت کنند؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال راهی کم دردسر برای هستید، سرمایه گذاری یکی از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه می باشد. متقاضیان می توانند سرمایه گذاری را به شکل خرید ملک، ثبت شرکت، راه اندازی بیزینس، راه اندازی استارتاپ یا سپرده های بانکی انجام دهند.

مهاجرت از طریق خرید ملک در ترکیه

احتمالا بارها شنیده اید که افراد از طریق خرید ملک در ترکیه اقامت دائم این کشور را دریافت کرده اند. خرید ملک یکی از زیر مجموعه های سرمایه گذاری در ترکیه است که در سال های اخیر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

در این روش متقاضی با خرید ملک ای با حداقل ارزش ۴۰۰ هزار دلار آمریکا می تواند اقامت دائم ترکیه را دریافت کند. ناگفته نماند که در این روش متقاضی تا چند سال امکان فروش ملک را ندارد، البته معمولا بعد از گذشت سه الی پنج سال می تواند ملک را به فروش برساند.

مهاجرت از طریق ازدواج در ترکیه

بر اساس قوانین کشور ترکیه چنانچه کسی با یکی از اتباع ترک این کشور ازدواج کند، می تواند اقامت دائم ترکیه را دریافت نماید. البته ناگفته نماند که دریافت اقامت ترکیه از طریق ازدواج به این آسانی هم نیست.

دولت کشور ترکیه بررسی های زیادی را انجام می دهد تا مطمئن شود ازدواج ثبت شده واقعی است و مدارک زیادی را در این راستا از زوجین می خواهد. در نهایت متقاضی با اثبات تمامی شرایط می تواند از طریق ازدواج با یکی از اتباع ترک به این کشور مهاجرت کرده و اقامت دائم را دریافت کند.

سخن پایانی

مهاجرت به ترکیه یکی از بهترین تصمیماتی است که افراد می توانند در زندگی خود اتخاذ کنند، به شرط این که در وهله اول شرایط خود را برای ورود به خاک این کشور به خوبی ارزیابی کرده و روش مناسب را انتخاب کنند.

وکلای مهاجرتی موسسه میرداماد همواره آماده ارائه مشاوره تخصصی و انجام امور مهاجرتی شما هستند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن وارد کشور ترکیه شوید. شما می توانید با کارشناسان و وکلای شرکت مهاجرتی میرداماد در شیراز تماس حاصل کرده و تمامی سوالات خود را پیرامون مهاجرت به کشور ترکیه در سال ۲۰۲۳ مطرح کنید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا