ریپورتاژ آگهی

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

gold

تصفیه آب شهری یکی از مسائل مهمی است که در سلامت بدن خانواده ما نقش زیادی دارد. با وجود سیستم تصفیه آب شهری و ضد عفونی کردن آب، آبی که از طریق سیستم لوله کشی به دست ما می رسد هنوز آلودگی هایی دارد که تنها با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی از بین می رود.  آب تصفیه کن خانگی وسیله ای است که به کمک فیلترهای تصفیه آب می تواند انواع آلاینده های آب و ذرات ناخالص آب را از بین ببرد. برای آشنایی با انواع دستگاه تصفیه آب و مراحل آنها و هم چنین در رابطه با تعویض فیلترهای آن در ادامه ی این مطلب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

1 2

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

  • اسمزمعکوس

جدید ترین مدل تصفیه آب دستگاه اسمز معکوس می باشد که تنها فرایندی است که می تواند سختی آب را کاهش دهد و هر نوع آلاینده و مواد مضر و خطرناک درون آن را از بین ببرد. اغلب دستگاه های اسمز معکوس دارای 6 مرحله می باشد که به این ترتیب در دستگاه قرار می گیرند:
فیلتر پروپیلن: برای حذف رسوبات و مواد جامد و فیزیکی آب
فیلتر کربن پودری: برای حذف مواد شیمیایی از جمله کلر
فیلتر کربن بلاک: برای از بین بردن رنگ کلر، بو و مزه ی بد آب
فیلتر ممبران: حذف 98 درصدی املاح و آلودگی آب و کاهش سختی آن
فیلتر پست کربن: تصفیه نهایی آب و حذف بو و مزه ی بدی که آب در مخزن گرفته است.
فیلتر مینرال: اضافه کردن مواد و املاح معدنی حذف شده توسط فیلتر های دیگر مثل کلسیم، پتاسیم و آهن

اسمز معکوس علاوه بر این فیلتر ها از پمپ و مخزن یز استفاده می کند. پمپ برای هدایت آب با فشار زیاد به داخل فیلتر ممبران است و مخزن نیز برای نگهداری آب می باشدکه برداشت آب از شیر از این مخزن می باشد.

  • اولترافیلتراسیون

سیستم تصفیه آب اولترا فیلتراسیون به گونه ای است که دستگاه با تعدادی فیلتر تنها رسوبات و مواد شیمیایی و مزه و بوی بد آب را از بین می برد. فیلتر هایی که در این دستگاه استفاده می شود فیلتر های پیش تصفیه نام دارد که همان کارکرد فیلتر های بالای دستگاه در اسمز معکوس را دارند. این فیلتر ها ذرات ریز تر آب و سختی آن را کاهش نمی دهند بنابراین برای آب های سخت مناسب نمی باشد. دستگاه UF بدون برق کار می کند و بدون پمپ و مخزن است. به همین دلیل ابعاد کوچک تری دارد و از نظر قیمتی نیز برای کسانی که بودجه ی کم تری دارند مقرون به صرفه می باشد. توجه داشته باشید که با این دستگاه نمی توانید تمام آلاینده های آب را از بین ببرید.

  • قلیایی

دستگاه تصفیه آب قلیایی از بهترین انواع دستگاه هایی می باشد که از فناوری اسمز معکوس استفاده می کنند. سیستم قلیایی تنها با فرایند اسمز معکوس ترکیب می شود و کاربردی در تصفیه آب های اولترا فیلتراسیون ندارد. اما چرا؟ در مراحل تصفیه آب به روش RO فیلتر ها جذب بسیار زیادی دارند و تمام املاح را از بین می برند. در نتیجه سختی آب بسیار کم می شود و دیگر خاصیت معدنی نخواهد داشت. فیلتر قلیایی به دلیل ساختاری که دارد PH آب را بالا برده و آن را تبدیل به آب یونیزه می کند. آب قلیایی سختی مناسبی دارد که برای بدن مضر نیست. هم چنین مواد و املاح معدنی که در آن است به مقدار استاندارد می باشد. آب قلیایی نسبت به آبی که هیچ خاصیت معدنی ندارد بسیار مفید تر است چرا که میزان اسید آن صفر می باشد تا مشکلی برای دستگاه گوارش بدن ما ایجاد نکند. با نوشیدن آب یونیزه می توان از مشکلات معده و رفلاکس آن جلوگیری کرد. هم چنین این آب برای پیشگیری از سرطان و پوکی استخوان و مشکلات خشکی پوست و اگزما نیز بسیار مفید می باشد.

2 2

زمان تعویض فیلترها

فیلتر های تصفیه آب یک عمر مفید مشخصی دارند. این فیلتر ها به دلیل آن که رسوبات و مواد آلاینده را به خود جذب می کنند به مرور زمان منافذ آن ها اشباع می شود و دیگر نمی توانند کار خود را به درستی انجام دهند. بنابریان پس از یک دوره ی معین باید فیلتر های قدمی تعویض و فیلتر های جدیدی را جایگزین آن ها کنیم. تعویض فیلتر ها بستگی به نوع آن ها دارد. هم چنین هر چقدر آلودگی آب شما بیشتر باشد عمر فیلتر ها نیز کوتاه تر می شود. زمان تعویض فیلتر آب تصفیه کن متفاوت است. تعویض فیلتر های پایین دستگاه به این شکل می باشند.
فیلتر پروپیلن: 4 تا 6 ماه
فیلتر کربن پودری: 4 تا 6 ماه
فیلتر کربن بلاک:4 تا 6 ماه

تعویض فیلتر ممبران نیز بین یک سال تا یک سال و نیم می باشد. فیلتر های پست کربن و مینرال نیز یک سال تا دو سال عمر مفید دارند.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

3 1

نحوه تعویض فیلترهای تصفیه آب 

“توجه داشته باشید که شما حتی اگر از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز استفاده نمایید میبایست تعویض فیلتر تصفیه آب خود را در زمان های منظم انجام دهید تا کیفیت آب خروجی تصفیه شده کاهش پیدا نکند، همچنین رسوبات با تعویض دیر صافی ها وارد قطعات دستگاه شما خواهد شد و میتواند به پمپ و قطعات دیگر دستگاه آسیب وارد نماید. برای مثال باز نشدن فیلتر دستگاه تصفیه آب ناشی از رسوب کردن شن و ماسه و گل و لای به قطعات دستگاه میشود که در این صورت هوزینگ مراحل پایینی یا اتصالات مراحل بالایی دستگاه شما جرم گرفته و درست باز نمیشوند.”

مرکز خرید فیلتر تصفیه آب تصفیه آسا ارائه دهنده ی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و قطعات آنها می باشد که خدمات پس از فروش و هم چنین تعویض فیلتر ها و تعمیرات دستگاه را نیز برای مشتریان خود انجام می دهد. شما می توانید برای اطلاع از نحوه ی تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و آمورش تعویض فیلتر را در این سایت مشاهده نمایید.
برای خرید دستگاه تصفیه آب و یا خرید فیلتر و تعویض فیلتر ها کافی است با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس بگیرید تا شما را برای خرید فیلتر های مناسب دستگاهتان راهنمایی کنند. هم چنین با خرید از این شرکت شما در لیست مشتریانی قرار خواهید گرفت و برای تعویض فیلتر ها در زمان معین به شما یاد آور خواهند شد. فیلتر های تصفیه آب در این مجموعه از بهترین مارک ها و دارای بالاترین کیفیت می باشند که با قیمت مناسبی به شما ارائه می شود.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا