ریپورتاژ آگهی

خوراکی ها و روش های موثر برای افزایش میل جنسی بانوان

چرب زبان

آیا به دنبال راهی برای افزایش میل جنسی خود هستید یا به طور کلی فقط می خواهید مقداری با نشاط تر باشید؟ همین حالا به طرف آشپزخانه بروید. قبل از این که وارد جزئیات شویم، باید بدانیم که هیچ قانون مشخصی برای تعریف میلی جنسی درست یا غلط برای خانم ها وجود ندارد. همچنین به طور قطعی نمی توان گفت که زوجین چند وقت یکبار باید رابطه ی جنسی داشته باشند. در ادامه مطلب به غذاهایی اشاره شده که میل جنسی زنان را افزایش می دهند. برخی از این غذاها را تحقیقات علمی پشتیبانی می کنند و برخی دیگر ممکن است بیشتر بر اساس شنیده ها باشند.

word image 108

حتما بخوانید: 20 خوراکی برتر برای افزایش توان جنسی (زن و مرد)

غذاها و گیاهانی که برای افزایش میل جنسی بانوان مفیدند

تحقیقات علمی انگشت شماری نشان داده اند که بعضی غذاها، گیاهان و مکمل ها می تواندد میل جنسی را افزایش دهند. نکته ای که در مورد مصرف مکمل های گیاهی باید به یاد داشته باشید این است که مقدار دوز مصرفی، از دارویی به داروی دیگر متفاوت است، بنابراین حتماً باید دستورالعمل های تولید کننده را دنبال کنید. به همین دلیل، باید در مورد احتمال تداخل این مکمل ها با موارد زیر با پزشک خود مشورت کنید:

  • داروهای تجویزی
  • داروهای بدون نسخه
  • ویتامین ها
  • دیگر مکمل های گیاهی

به غیر از داروها و خوراکی ها، روش های دیگری نیز برای افزایش میل جنسی بانوان وجود دارد که اثر سریع تر و با ماندگاری کمتری دارند. یکی از این روش ها، استفاده از ژل های لوبریکانت مخصوص افزایش میل جنسی است. ایموشن یک برند محبوب ایرانی است که ژل های لوبریکانت مختلفی برای رفع خشکی واژن، انزال زودرس، تنگ کننده واژن … دارد. یکی از محصولات این برند، ژل ایموشن صورتی برای افزایش میل جنسی بانوان است. این ژل بر پایه آب بوده و خطر عفونت برای بانوان را کاهش می دهد. ماده موثره این ژل عصاره گیاه گل سرخ بوده که همواره به عنوان درمانی برای سردی جنسی بانوان استفاده می شود.

جینکو

جینکوبیلوبا، یک مکمل گیاهی معروف است که به شکل های مختلفی می توان آن را مصرف کرد. تحقیقات اولیه نشان می دهند که جینکو می تواند به عنوان یک داروی طبیعی تقویت کننده ی غریزه ی جنسی، مفید باشد. گرچه، نتایج تحقیقات در مورد استفاده از جینکو برای تقویت عملکرد جنسی در زنان قطعی نیستند.

جینسینگ

آیا به دنبال مکمل دیگری هستید که به راحتی قابل دسترس باشد. جینسینگ، ماده ای ست که فواید زیادی برای سلامتی دارد. پژوهش کوچکی که اخیراً انجام شده به این نتیجه دست یافت که جینسینگ در مقایسه با داروها نما برای مقابله با اختلال عملکرد جنسی در افرادی که متادون مصرف می کنند، بهتر عمل می کند. پس چه تأثیری روی افرادی که متادون مصرف نمی کنند، دارد؟ در این زمینه به تحقیقات بیشتری نیاز است.

زعفران

زعفران، یک ادویه معروف و گران قیمت است که به عنوان یک ماده تقویت کننده غریزه جنسی توصیه می شود و تحقیقات اولیه از آن حمایت می کنند. در یک پژوهش، زنانی که داروهای ضدافسردگی مصرف می کنند، پس از مصرف زعفران به مدت 4 هفته، بهبود قابل توجهی را در تحریک جنسی مشاهده کردند. اما تغییری در میل جنسی گزارش نشد.

سیب

باور کنید یا نه، سیب تأثیر مثبتی روی میلی جنسی زنان می تواند داشته باشد. در یک پژوهش انجام شده مشخص شد زنانی که روزانه یک سیب مصرف می کنند، زندگی جنسی با کیفیت تری را تجربه می کنند. با اینکه این موضوع امیدوارکننده به نظر می رسد، اما این پژوهش فقط رابطه ی بین مصرف سیب و سلامت جنسی را نشان می دهد و به طور کلی مشخص نیست که خوردن سیب چه تأثیر مستقیمی روی عملکرد جنسی دارد. علاوه بر این، هیچ تحقیق عمده دیگری روی تأثیر سیب در افزایش میل جنسی وجود ندارد.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

غذاهایی با خاصیت افزایش میل جنسی بر اساس گفته های مردمی

با وجود اینکه این مواد غذایی پشتوانه علمی ندارند، اما در طول تاریخ برای افزایش میل جنسی استفاده شده اند و برخی از افراد از فواید آنها مطمئن هستند. علاوه بر این، شما احتمالاً بسیاری از آنها را در آشپزخانه خود موجود دارید و امتحان آنها ضرری ندارد.

word image 109

شکلات

شکلات، ماده ای است که معمولاً برای تقویت قوای جنسی توصیه می شود. گرچه، پژوهشی در سال 2006 دریافت که مصرف شکلات علی رغم شهرت آن، هیچ تغییر قابل توجهی روی میل جنسی زن ایجاد نمی کند.

قهوه

برخی ها، قهوه را به عنوان یک ماده تقویت کننده غریزه جنسی معرفی می کنند، اما هیچ گونه شواهد علمی برای پشتیبانی از ادعای کمک قهوه به تحریک جنسی وجود ندارد.

عسل

با اینکه عسل، منبع خوبی از آنتی اکسیدان هاست، اما هیچ شواهد علمی تأثیر آن روی افزایش میل جنسی را تأیید نمی کنند.

توت فرنگی

توت فرنگی، دیگر ماده غذایی معروفی ست که بدون وجود شواهد علمی، برخی از مردم روی تأثیر آن قسم می خورند.

موز

برخی ها معتقدند موز می تواند میل جنسی را بالا ببرد، اما باز هم هیچ شواهد علمی برای اثبات این موضوع وجود ندارد. گرچه، موز، منبعی غنی از پتاسیم است که به سنتز تستوسترون کمک می کند. با اینکه تستوسترون معمولاً یک هورمون مردانه تصور می شود، زنان نیز در بدن خود تستوسترون دارند و سطوح تستوسترون پایین می تواند تأثیری منفی روی قوای جنسی داشته باشد.

سیب زمینی

علی‌رغم عدم وجود شواهد علمی، سیب زمینی ها نیز به تقویت قوای جنسی معروف هستند. گرچه، هم سیب زمینی معمولی و هم سیب زمینی شیرین سرشار از پتاسیم هستند، یعنی مزایای سلامتی مشابهی با موز دارند.

روش های دیگری که در افزایش میل جنس موثرند

آیا به دنبال راههای دیگری برای افزایش میل جنسی خود هستید؟ به جز مصرف داروهای تقویت کننده میل جنسی یا مداخله پزشکی، روش های زیادی برای افزایش میل جنسی وجود دارد.

داشتن خواب کافی

خواب برای سلامتی بدن از جمله میل جنسی بسیار مهم است. در پژوهشی اخیر نشان داده شد که مدت زمان خواب طولانی تر با میل جنسی بیشتر زنان در روز بعد رابطه ی مستقیم دارد. وقتی که صحبت از افزایش میل جنسی به میان می آید، خواب کافی اولین اقدامی ست که باید انجام دهید. پژوهشی دیگر به ارتباط بین کیفیت خواب و عملکرد جنسی تأکید داشت و نتیجه گرفت که مدت زمان خواب کوتاه تر و بیخوابی هر دو با کاهش عملکرد جنسی مرتبط بودند.

word image 110

کاهش سطح استرس

استرس می تواند روی بسیاری از جنبه های سلامتی شما از جمله میل جنسی تأثیری منفی داشته باشد. پژوهشی اخیر، رابطه ای میان استرس شغلی و نارضایتی جنسی زنان پیدا کرد، یعنی استرس زیاد می تواند میل جنسی شما را کاهش دهد. انجام اقدامات درست برای کاهش سطوح استرس می تواند به افزایش میل جنسی شما کمک کند.

کنترل عوارض جانبی برخی داروها

برخی از دارو ها نیز می توانند روی میل جنسی شما تأثیر بگذارند. تحقیقات نشان می دهند که داروهای ضدافسردگی ممکن است باعث پایین آمدن میل جنسی شوند. اگر شما داروهای ضدافسردگی مصرف می کنید و میل جنسی پایینی دارید، با پزشک خود در مورد نحوه کنترل هر گونه عوارض جانبی احتمالی صحبت کنید. هیچ گاه بدون مشورت پزشک، مصرف داروی خود را قطع نکنید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی فانی: faanistore.com

آدرس: تهران – میدان امام خمینی – خیابان ناصرخسرو – کوچه خراسانی‌ها – پلاک ۱۵

شماره تماس پشتیبانی: 09044848841

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا