ریپورتاژ آگهی

بهترین کلاس شنا کودکان

چرب زبان

شنا تنها ورزشی بوده که به صورت غریزی در کودکان وجود دارد. دلیل آن هم فضای داخل شکم مادر بوده که به نوعی شبیه به استخر است. با بزرگ‌تر شدن، کودکان کم کم شنا کردن را فراموش می‌کنند. به همین دلیل لازم است تا والدین آن‌ها در بهترین کلاس شنا کودکان ثبت نام کنند. به دلیل سن کم، هم انعطاف پذیری کودکان بالاتر بوده و هم قدرت یادگیری زیادی دارند. در نتیجه می‌توانند به سرعت در این ورزش پیشرفت کنند.

word image 33922 1

حتما بخوانید: آموزش کامل شنا

چرا کودکان باید شنا یاد بگیرند؟

شنا کردن علاوه بر این که یک ورزش بوده، به نوعی تفریح و شادی هم است. بازی کردن در آب انرژی کودکان را تخلیه کرده و فرصت‌های رشد ذهنی و بدنی را فراهم می‌کند. نباید فراموش کنیم که بعد از یک ساعت ورزش و تفریح در آب، کودکان راحت‌تر هم استراحت می‌کنند. همین مساله باعث شده تا بسیاری از والدین به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس شنا کودکان برای سانس‌های بعد از ظهر باشند.

انواع ورزش‌ها و فعالیت‌های فیزیک مفید فواید جسمی و روحی زیادی دارند. شمردن مزایای رفتن به یک کلاس ورزشی به قدری زیاد بوده که خود شامل چند مقاله می‌شود. با این حال در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش قدرت یادگیری
  • افزایش اشتهای کودک
  • تنظیم ساعت خواب و بیداری
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود توانایی ارتباط با هم سن و سالان
  • رشد عضلات

ویژگی‌های بهترین کلاس شنا کودکان

همانقدر که تفریح و ورزش برای سلامت کودکان ضروری بوده، تمیز و امن بودن محیط ورزش نیز اهمیت زیادی دارد. برای ثبت نام کودکان خود در کلاس شنا حتما به تمیز بودن محیط استخر توجه کنید. علاوه بر این که آب باید کاملا تمیز باشد، محیط رختکن و حمام نیز باید تمیز و دارای مواد شوینده مناسب باشد.

پوست بدن کودکان بسیار نازک و حساس بوده پس در مواجهه با چنین آلودگی‌هایی واکنش زیادی نشان می‌دهد. توصیه ما این است که حتما به سراغ مجموعه‌های آموزش شنای کودکانی بروید که تمیز بوده و استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند.

همچنین موضوع مهم دیگر امنیت محیط ورزشی است. به ویژه در زمینه شنا که احتمال لیز خوردن وجود دارد، باید تعداد مربی‌ها زیاد باشد. رعایت چنین مواردی منجر به آرامش خاطر والدین شده و کودکان هم می‌توانند راحت‌تر ورزش و تفریح کنند.

word image 33922 2

یکی از نکات مهم در انتخاب بهترین کلاس شنا کودکان که شاید کمتر به آن توجه می‌شود، این است که محدوده سنی رعایت شود. کودکانی که هنوز قدرت کنترل ادرار خود را ندارند، در صورت وارد شدن به آب ممکن است آن را آلوده کنند. پس حتما با مسئولین استخری که قصد ثبت نام دارید، صحبت کرده و درباره این موضوع اطمینان حاصل کنید.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

آموزش شنا کودکان به صورت خصوصی بهتر است یا گروهی؟

پاسخ به این سوال مستلزم بررسی نکات مهمی است. اولین و مهم‌ترین نکته این است که هدف از ثبت نام در کلاس شنا کودکان چیست. اگر قصد دارید تا برای چند ساعتی کودکان سرگرم شده و در کنار تفریح فعالیت بدنی هم انجام دهد؛ کلاس‌های گروهی انتخاب مناسبی هستند. اگر قصد شما از ثبت نام آموزش شنا به صورت تخصصی به فرزندتان است، شاید کلاس خصوصی گزینه بهتری باشد زیرا کودک تمرکز بالاتری خواهد داشت.

از طرفی نباید این موضوع را دست کم گرفت که کودکان در سال‌های ابتدایی زندگی نیازمند ارتباط برقرار کردن و یادگیری هستند. یکی از بهترین روش‌های یادگیری موضوعات جدید، در برخورد با همسالانشان است. آن‌ها از یکدیگر چیزهای مختلفی یاد می‌گیرند. این موضوع هم مهارت‌های ارتباطی را افزایش داده و هم شخصیت اجتماعی کودک را می‌سازد.

word image 33922 3

اگر به عنوان والد نگران اطرافیان کودکتان هم هستید می‌توانید اقدام به استخدام مربی شنا کنید. بنابراین فرزندتان به همراه چند نفر از دوستان نزدیکش که مورد اعتماد شما هم بوده در یک سانس خصوصی شنا را یاد می‌گیرند.

نکات مهم قبل از رفتن به کلاس شنا

همانطور که قبلا هم گفتیم معمولا کودکان زیر 4 سال توانایی کنترل ادرار خود را ندارند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که آب را آلوده کنند. پس برای آموزش‌های جدید به فرزندتان عجله نکنید و اجازه دهید تا 5 ساله شوند. در این زمان می‌توانید با خیال راحت او را در بهترین کلاش شنا کودکان در شهرتان ثبت نام کنید.

یکی دیگر از نکات مهم این است که حتما از ترس‌ها و اضطراب‌های کودک خود ملطع باشید. اگر در سنین کمتر اتفاقی برای او رخ داده که باعث ترسش از آب شده، بهتر است قبل از شرکت در کلاس با یک مشاور کودک مشورت کنید. شاید برای از بین بردن این ترس نیاز به زمینه سازی‌هایی وجود داشته باشد.

word image 33922 4

موضوع مهم دیگری که والدین گاهی به آن بی‌توجه هستند این است که کودک نباید قبل از ورزش گرسنه باشد. پس حتما یک ساعت قبل از ورزش یک وعده یا میان وعده مناسب برای او آماده کنید. همین موضوع در مورد حمام هم صادق است. این تصور وجود دارد که اگر شخصی حمام هم نرفته باشد بعد از استخر تمیز می‌شود اما متاسفانه این تفکر اشتباه است. دلیل آن هم این بوده که باعث آلودگی آب می‌شود.

کودکان قبل از رفتن به استخر به چه وسایلی نیاز دارند؟

هنگام ثبت نام در کلاس شنا، لیست وسایل ضروری و لازم به شما ارائه می‌شود. داشتن یک مایو و کلاه مناسب و سایز کودک به او کمک می‌کند تا در استخر راحت‌تر حرکت کند. داشتن عینک و گوش گیر هم در صورت حساسیت می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. البته بهتر است از همین سن کم اجازه دهید تا راحت‌تر وارد آب شوند.

هچنین حوله نرم، شانه و یک میان وعده سالم ضروری است. در بسیاری از مجموعه‌های ورزشی امکاناتی نظیر شامپو و سشوار هم وجود دارد تا بعد از خروج از استخر، کودکان بتوانند خود را به خوبی بشویند. یک دست لباس تمیز هم برای پایان کار بسیار مناسب است.

word image 33922 5

کلام پایانی

مراقبت از کودکان یک احساس غریزی بوده که در کودکان وجود دارد اما اجازه ندهید این ترس و نگرانی مانع پیشرفت فرزندتان شود. شرکت کردن در یک کلاس شنا مزایای بسیاری داشته که در مقابل برخی نگرانی‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر به سراغ بهترین کلاس شنا کودکان رفته و حساسیت خود را در این مرحله به کار بگیرید، نه تنها کودک شادتری خواهید داشت بلکه از پیشرفت او شگفت زده هم می‌شوید.

مجموعه سوئیم سنتر با داشتن مربیان حرفه‌ای و باتجربه یکی از معتبرترین مراکز آموزش شنا است. شما می‌توانید از کلاس‌های آموزشی مختلف این مجموعه شامل شنا کودک، شنا خردسال، شنا مادر و کودک و … استفاده کنید. این مجموعه با جدیدترین متدهای آموزشی سعی می‌کند تا هم تجربه خوبی برای کودک بسازد و هم ورزش مهمی مانند شنا را با صبر و حوصله به او یاد بدهد.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا