ریپورتاژ آگهی

بهترین کرم ترمیم کننده زخم و انواع جراحی

چرب زبان

پوست ما روزانه در معرض آسیب های گوناگون قرار می‌گیرد از زخم‌های سطحی و سوختگی ها گرفته تا جوش‌ ها و یا اثرات باقی مانده از لیزر، اپیلاسیون و … ، همه‌ این موارد به سلامت و زیبایی پوست ما صدمه می‌زنند و باعث آسیب رساندن به بافت پوست می‌شوند. اما خیلی از آسیب هایی که به پوست وارد می‌شوند اجتناب ناپذیر بوده و هر چقدر هم که مراقب باشیم باز هم گاهی اوقات ایجاد می شود، همانند جای جوش و یا بریدگی های سطحی پوست، که دقیقاً همین جا است که استفاده از کرم های ترمیم کننده ضروری می‌شود.

حتما بخوانید: بهترین دکترهای پوست

محصولات ترمیم کننده به دلیل دارا بودن ترکیبات و فرمولاسیون خاص خود، به ترمیم و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست کمک می‌کنند و برای درمان زخم، انواع جراحی، جای جوش، اگزما، التهاب و قرمزی پوست، عوارض ناشی از لیزر و … استفاده می‌شوند. حال اگر تصمیم به خرید کرم ترمیم کننده گرفته‌اید، جای درستی آمده‌اید. شما می توانید تمام محصولات ترمیم کننده پوست را در سایت فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز مشاهده نمایید و علاوه بر این از مشاوران و متخصصین آیریک تجهیز هم کمک بگیرید.  ما در این مقاله مسائل مرتبط به محصولات ترمیم کننده را برای شما تهیه کرده‌ایم که امیدواریم مفید باشد.

بلفاروپلاستی

کرم ترمیم کننده چیست؟

کرم های ترمیم کننده در واقع محصولاتی برای مراقبت از پوست و همچنین بازسازی و ترمیم کننده بافت پوست هستند. از این کرم ها بر اساس میزان تاثیرگذاری آن ها، جهت از بین بردن جای زخم، بریدگی ها، جای جوش، آفتاب سوختگی، التهابات پوست بعد از ليزر میکرونیدلینگ و… استفاده می شود.

مزایای استفاده از کرم ترمیم کننده

استفاده از این کرم بعد از آسیب به پوست فواید بسیاری دارد. مهم ترین مزیت این کرم خاصیت ضد قارچ و باکتری آن است که از تجمع قارچ و باکتری بر روی زخم جلوگیری به عمل می آورد و اجازه نمی دهد جای زخم عفونت کند. دلایل دیگر استفاده از این کرم هم به شرح زیر می باشد:

  • ضد عفونی کردن و تمیز نگه داشتن محل زخم، جوش یا آسیب پوستی
  • از بین بردن قارچ های سطح پوست و جلوگیری از تکثیر آنها
  • تحریک ساخت کلاژن و الاستین در درمان جای زخم و لک
  • رفع سوزش و خارش زخم ها و لک های پوستی
  • کمک به ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده
  • تنظیم رطوبت و چربی پوست آسیب دیده
  • از بین بردن اثر آفتاب سوختگی
  • رفع قرمزی زخم ها یا لکه ها
  • کمک به رفع کک و مک

انواع کرم ترمیم کننده از نظر تاثیرگذاری

کرم های ترمیم کننده زخم شامل ۳ دسته می شوند:

·       ملایم:

برای لکه های نقطه ای مثل آفتاب سوختگی و جای جوش استفاده میشود.

·       متوسط:

مخصوص برطرف کردن جای جوش های عمیق، اسکار، سوختگی ها و زخمهای خفیف است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

·       قوی:

برای زخم های عمیق و خصوصا بعد از جراحی ها کاربرد خواهد داشت.

بهترین کرم ترمیم کننده زخم و انواع جراحی

انواع کرم ترمیم کننده از نظر ترکیبات

·       کرم های ترمیم کننده گیاهی

در این نوع کرم ترمیم کننده موادی با پایه گیاهی وجود دارد و ترکیبات شیمیایی در آنها استفاده نمی شود. این کرم ها معمولا خاصیت ضد التهابی و مرطوب کننده دارند و برای رفع سوزش، التهاب و قرمزی پوست بعد از لایه برداری، لیزر، اپیلاسیون یا سوختگی های سطحی و آفتاب سوختگی های خفیف استفاده می شوند.

·       کرم های ترمیم کننده حاوی سرامید

این کرم ها دارای ماده شیمیایی به نام سرامیده هستند.این ماده شیمیایی با خاصیت کلاژن سازی فوق العاده بالا در ترمیم انواع زخم های عمقی و اسکار نقش اساسی دارد. همچنین، به حفظ رطوبت پوست کمک کرده و برای پوست های آسیب دیده از لیزر، آفتاب سوختگی های متوسط تا شديد و التهابات سطحی پوست استفاده می شود.

ویژگی های بهترین کرم ترمیم کننده پوست

اکثر کرم های های ترمیم کننده و با کیفیت حامل مقادیری مناسب از ضد آفتاب، ترکیبات ضد باکتریایی و ضد قارچی می باشند و علاوه بر این ها بهتر است از کرم های عاری از هرگونه رنگ و اسانس استفاده شود.

این موضوع را هم مدنظر داشته باشید که بهترین کرم ترمیم کننده حاوی اسید هیالورونیک، گلیسیرین، سرامیدها، رتینول ، رسوراترول، اسید | گلیکولیک و نیاسین آمید می باشد.

طرز استفاده محصولات ترمیم کننده

متوجه این موضوع باشید که از این محصولات بلافاصله بعد از آسیب دیدگی، تروما، سوختگی یا مشکلات پوستی استفاده نمی شود. همچنین نباید این کرم ها را مستقیما روی ناحیه آسیب دیده استفاده کرد.

رابطه لایه های پوست با اثر بخشی محصولات ترمیم کننده

این محصولات معمولا در درمان آسیب های سطحی یا لایه میانی پوست بسیار موثر بوده و هر چه میزان آسیب دیدگی پوست به لایه های زیرین می رسد میزان اثربخشی ترمیم کننده ها نیز کاهش پیدا می کند.

نحوه عملکرد محصولات ترمیم کننده

این محصولات پوست سلول ها را تحریک به ساخت کلاژن جدید می کند و با تغییراتی که در چرخه سلولی به وجود می آورد، سرعت ترمیم پوست و بازسازی آن را به طرز بسیار موثری افزایش می دهد.

این محصولات عموما به واسطه مواد مرطوب کننده ای که دارند، نقش آبرسان را ایفا می کنند و بافت آسیب دیده را ملایم و نرم نگه میدارند و از پوسته پوسته شدن و خشک شدن زخم جلوگیری می کنند و همچنین به علت وجود خواص ضد درد و ضد التهاب، از میزان سوزش، التهاب و درد می کاهند.

بهترین کرم ترمیم کننده زخم و انواع جراحی

بهترین و معروف ترین مارک محصولات ترمیم کننده

از بهترین مارک های این محصول می توان به محصولات اسکارهیل آمریکا اشاره کرد. شرکت اسکارهیل با ۲۳ سال سابقه درخشان در زمینه گسترش درمان های پیشرفته غیرجراحی در درمان اثرات زخم ها،در سال ۱۹۸۸ در ایالات متحده آمریکا تاسیس و پایه گذاری گردید.

محصولات شرکت scar heal جزء بهترین و برترین محصولات حال حاضر دنیا در زمینه درمان انواع اثر زخم می باشند که با توجه به کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در این محصولات و همچنین تخصصی بودن فعالیت شرکت اسکار هیل در این زمینه، هیچکدام از محصولات فعلی موجود در بازار از لحاظ کیفی قابلیت رقابت با محصولات شرکت اسکار هیل را ندارند.

تمام محصولات این شرکت در کشور آمریکا تولید و بسته بندی می شوند و دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا می باشند.

·       کرم ترمیم کننده سیلیکونی اسکاراستاتیک اسکارهیل

کرم اسکاراستاتیک اسکارهیل در درمان اسکارهای کلوئید، هایپرتروفیک، اسکارهای ناشی از عمل های جراحی، تروماتیک، سوختگی ها، اسکار جوش های پوستی، خطوط چاقی و بارداری و همچنین بعد از درمان با لیزر و جای عمل و جراحی بسیار موثر می باشد.این فرآورده حاوی 23 ماده درمانی فعال برای درمان انواع اسکار می باشد.

کرم اسکاراستاتیک اسکارهیل حاوی ویتامین A، عصاره آرنیکا، گلیسرین، کو آنزیم کیوتن، روغن کالاندولا و عصاره درخت چای می باشد که جاى زخم و اسكار روی پوست صورت و بدن را رفع می کند.عصاره آرنیکا موجود در این محصول زمینه لازم را برای بهبود موضع آسیب ‌دیده فراهم می کند.

·       ژل سیلیکونی رژواسیل اسکارهیل Scar Heal

ژل سیلیکونی رژواسیل ترکیبی مدرن از گروه پپتاید ها، سرامید، مواد ضدالتهاب طبیعی، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها است که با کمک به بازسازی پروتئین های ساختمانی پوست و ترمیم ساختار سه بعدی آن، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش و از ایجاد استرچ مارک جلوگیری می کند.

ژل رژواسیل از آن دسته ژل ترمیم کننده پوست با خاصیت درمانی موثر و ثابت شده در درمان اسکار می باشد که میزان اثر بخشی بالاتری در مقایسه با انواع سیلیکون مایع دارد و همچنین می توان جهت پیشگیری و درمان ترک های پوستی در مواردی مانند افزایش سریع وزن و بدنسازی نیز استفاده کرد.

برای مشاهده و کسب اطلاعات از برندهای معتبر و مختلف  همچنین استعلام قیمت محصولات مراقبت از پوست می توانید نشانی مقابل را در گوگل سرچ کرده و وارد لینک اول شوید irictajhiz.com

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا