ریپورتاژ آگهی

بهترین مارک لاک ناخن چیست؟

چرب زبان

لاک‌ها در دسته پرفروش‌ترین محصولات آرایشی قرار دارند. کمتر کسی پیدا می‌شود که از لاک‌های رنگ به رنگ و متنوع خوشش نیاید. لاک‌ها ناخن‌های دست و پا را زینت می‌بخشند و به جذابیت هر چه بیشتر آن‌ها کمک می‌کنند. لاک‌ها نیز مانند سایر لوازم آرایشی بد و خوب دارند به طوری که نوع بد آن نه تنها به زیبایی ناخن‌ها کمک نمی‌کند بلکه ظاهر و از همه مهم‌تر سلامت آن‌ها را نیز به خطر می‌اندازد. محصولات آرایشی در کل از مواردی هستند که باید هنگام خرید از کیفیت برندی که خرید می‌کنید و سپس اصالت آن مطمئن شوید. در این مطلب ابتدا ویژگی‌هایی که محصول بهترین مارک لاک ناخن الانزا باید داشته باشد را مورد بررسی قرار می‌دهیم و سپس برندهایی که دارای این ویژگی‌ها هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

1 2

ویژگی‌های محصول بهترین مارک لاک ناخن

یک لاک ناخن خوب دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • غلظت مناسب

غلظت لاک بسیار مهم است؛ موضوعی که هنگام زدن آن ممکن است مشکل ساز واقع شود. معمولاً لاک ناخن Nail polish غلیظ به سختی بر روی ناخن می‌نشیند و اثر قلم مو را بر روی خود حفظ می‌کند؛ در نتیجه پر از شیار و ناهمواری می‌شود و ظاهر نامطلوبی به خود می‌گیرد. همچنین لاک غلیظ دیر خشک می‌شود و این مسئله، احتمال آسیب دیدن آن تا زمان خشک شدن کامل را بالا می‌برد. از طرفی دیگر غلظت کم نیز مشکل ساز است! مشکلات غلظت کم شامل کمرنگ بودن لاک بر روی ناخن و نیاز به زدن چند باره لاک و همچنین کثیف شدن گوشت اطراف ناخن هنگام لاک زدن را به دنبال دارد. در واقع غلظت یک لاک ایده آل، غلظتی متوسط است.

  • قلم موی نرم و انعطاف‌پذیر

از مشکلات بزرگ برخی لاک‌ها، قلم موی زبر و سفت و سخت آن‌هاست. اگر قلم مو به اندازه کافی حجیم نباشد و یا به نرمی و راحتی بر روی ناخن حرکت نکند کل فرآیند لاک زدن با شکست مواجه خواهد شد. یک لاک محصول بهترین مارک لاک ناخن، باید قلم مویی داشته باشد که به راحتی و به طور مساوی مایع درون شیشه لاک را بر روی ناخن بنشاند.

  • سرعت کم خشک شدن

دیر خشک شدن لاک مشکلاتی نظیر کثیف کردن لباس را به دنبال دارد. یک لاک ناخن خوب باید سریع خشک شود تا نه محیط را کثیف کند و نه ظاهر خود را در حین خشک شدن از دست بدهد. البته منظور از زود خشک شدن، این نیست که لاک غلظت کمی داشته باشد بلکه یک لاک ایده آل باید با غلظت مناسب در مدت زمان کمی خشک شود.

  • بهداشتی بودن و آسیب نزدن به ناخن

محصولات آرایشی که مستقیماً با پوست، مو و ناخن در ارتباط هستند از نظر بهداشتی باید کاملاً چک شده باشند. مشکلات لاک غیربهداشتی و دارای ترکیبات مضر می‌تواند از مشکلات سطحی نظیر زرد شدن ناخن تا ایجاد سرطان را موجب شود. خرید از یک برند معتبر این اطمینان را به شما می‌دهد که آن‌ها به خوبی از لحاظ کیفیت و ترکیبات کنترل شده و چک شده هستند.

  • ماندگاری بالا

ماندگاری بالا یکی از ویژگی‌های مورد انتظار از تمامی محصولات آرایشی است. طبیعتاً یک لاک ناخن دارای ماندگاری بالا از لاک ناخنی که به سرعت ظاهر خود را از دست می‌دهد و پاک می‌شود انتخاب بهتری است.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

بهترین مارک لاک ناخن کدام است؟

مارک‌ها و برندهای متنوعی به تولید و عرضه لاک ناخن به عنوان یک محصول پرمصرف پرطرفدار آرایشی می‌پردازند؛ در ادامه لیستی از بهترین‌های این حوزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

1-لاک ناخن ماوالا (Mavala)

2 1

ماوالا را احتمالاً از تقویت‌ کننده‌های ناخن معروف و کارساز آن می‌شناسید. بیش از نیم قرن پیش، به طور دقیق‌تر در سال ۱۹۵۸ میلادی، این برند در کشور سوئیس تأسیس شد و در ابتدا با تولید یک تقویت‌کننده ناخن فوق العاده توانست بسیار موفق عمل کند و در ادامه با ساخت بیشتر محصولات آرایشی و مراقبتی توانست به جایگاه خوبی در این حوزه دست یابد.  امروزه محصولات ماوالا جدا از محصولات تقویتی و مراقبتی برای ناخن، ابرو و مژه شامل محصولات آرایش چشم نیز می‌شود و از همه مهم‌تر لاک ناخنی معروف و با کیفیت که توانسته در سراسر جهان طرفداران بسیار پیدا کند. یک از مهم‌ترین ویژگی‌های این لاک ناخن عدم داشتن ترکیبات شیمیایی مضر و آسیب رسان است که باعث می‌شود در کنار افزایش زیبایی، ناخن‌های شما سالم‌تر از همیشه باقی بمانند.

  1. لاک ناخن سیترای (Citray)

بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از محصولات برند آرایشی معتبر یک کشور، برای افراد اهل آن کشور بهتر است. این مسئله تقریباً درست است، محصولات آرایشی برندهای ایرانی برای شرایط آب و هوایی و همچنین نوع پوست، مو و ناخن افردا ایرانی مناسب‌تر است. سیترای به عنوان برندی که مبدا آن کشور ایتالیا است و اکنون در خود ایران نیز به تولید محصولات آرایشی می‌پردازد، توانسته جایگاهی خوبی را به دست بیاورد. همچنین به دلیل تولید داخلی بودن آن، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به اکثر لاک‌ها داشته در حالی که از نظر کیفیت، چیزی از آن‌ها کم ندارد. لاک ناخن سیترای نیز مانند سایر محصولات آن، از کیفیت بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های خوب این لاک می‌توان به ماندگاری بالا، پوشش بالا و غلظت مناسب اشاره کرد. خبر خوش برای طرفداران لاک ناخن براق این است که لاک ناخن سیترای از میزان براقیت بالایی برخوردار بود و به درخشیدن هر چه بیشتر دستان شما کمک خواهد کرد.

  1. لاک ناخن پرو (Pro)

اکثر افراد پرو را به کانسیلرها و پرایمرهای با کیفیتش می‌شناسند اما این برند دارای لاک ناخن‌های بسیار با کیفیتی نیز می‌باشد. ویژگی‌ خاص این لاک ناخن، سریع خشک شدن آن در کنار غلظت متوسط و مناسب آن است. همچنان لاک ناخن‌های پرو دارای ترکیبات بی‌ضرر و مرغوبی هستند که سلامت ناخن‌های شما را تضمین می‌کنند.

3 1

بهترین لاک ناخن را از الانزا بخرید.

در کنار تمامی توضیحاتی که داده شد خرید لاک ناخن از فروشگاه اینترنتی الانزا معتبر و دارای ضمانت اصالت کالا بسیار مهم است چرا که محصول تقبلی گر چه شکل و شمایلی شبیه به محصول اصل دارد اما کیفیت و سلامت آن به هیچ وجه با محصول اصل قابل مقایسه نیست. الانزا فروشگاهی برای خاص پسندان است. فروشگاهی که در آن انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبتی، لوازم شخصی برقی، عطر و … با بهترین کیفیت و همچنین ضمانت اصل بودن به فروش می‌رسد. انواع پوشاک شیک مردانه و زنانه نیز از محصولات پرطرفدار الانزا هستند. همه محصولات در الانزا ۷ روز مهلت مرجوعی دارند و سبد خریدهای بالا ۲۰۰ هزار تومان، به طور رایگان ارسال می‌شوند. برای مشاهده محصولات و خرید از الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com/ مراجعه نمایید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا