ریپورتاژ آگهی

بایدها و نبایدها در مورد خرید کاندوم و اسپری تاخیری و محصولات زناشویی بوبوریم

چرب زبان

کاندوم و اسپری تاخیری از جمله ملزومات روابط زناشویی هستند که به دلایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع امروزه اکثر زوج‌ها از این دو وسیله‌ی پرکاربرد استفاده می‌کنند و خرید ژل و اسپری تاخیری ، جزء لاینفک روابط زناشویی شده است. اما پر واضح است که برای تهیه این وسایل باید به موارد مختلفی توجه کرد که ما در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم. ضمناً همانطور که می‌دانید این نوع از لوازم زناشویی در برندهای مختلف وجود دارد که هر کدام، دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند و عملکرد متفاوتی نیز دلرند. حال اجازه دهید در ادامه به یک راهنمای خرید کاندوم تاخیری مناسب اشاره کنیم.

1 1

حتما بخوانید: چطور زندگی جنسی سالم داشته باشیم

از کدام کاندوم استفاده کنیم

در بازار فروش کاندوم با انواع مختلفی از این محصول، مواجه می‌شوید که برای انتخاب بهترین نوع آن نیاز به اطلاعات کافی دارید. به‌همین منظور ما در ادامه به معرفی انواع کاندوم می‌پردازیم:

  • کاندوم ساده. این نوع کاندوم هیچ‌گونه پیچیدگی خاصی نداشته و دارای ویژگی‌های آنچنانی هم نیست. به طور کلی از این نوع کاندوم در موارد پیشگیری از بارداری استفاده می‌شود.
  • کاندوم خاردار. خرید کاندوم خاردار به دلیل افزایش لذت در رابطه جنسی در نظر گرفته می‌شود. در واقع با توجه به بافت‌هایی که بر روی این نوع کاندوم وجود دارد؛ سبب تحریک و لذت بیشتر در رابطه خواهد شد.
  • کاندوم طعم‌دار. بسیاری از برندها روی به تولید کاندوم با رایحه‌های مختلف آورده‌اند که سبب جذابیت استفاده از این نوع محصولات شده است. از پرمصرف‌ترین نوع کاندوم‌های خاردار می‌توان به کاندوم‌های شکلاتی، نعناعی، پرتقالی، توت فرنگی و… اشاره کرد.
  • کاندوم‌های تاخیری. برای اینکه یک رابطه جنسی طولانی‌تر شود از این نوع کاندوم استفاده می‌شود. در واقع به جای خرید ژل و اسپری تاخیری از کاندوم‌های تاخیری، به کار گرفته می‌شود تا جلوگیری از بارداری نیز در نظر گرفته شده باشد.
  • کاندوم لاتکس. خرید کاندوم لاتکس پرطرفدارتر از دیگر کاندوم‌ها است. چرا که به خوبی می‌تواند لذت یک رابطه جنسی را به ارمغان بیاورد و از انتقال بیماری‌های مقاربتی جلوگیری کند. ضمن اینکه این نوع کاندوم احتمال ایجاد هر گونه مشکل مانند قرمزی، خارش و حتی حساسیت پس از استفاده را کاهش می‌دهد.
  • کاندوم پلی اورتان. این نوع کاندوم نیز از جمله کاندوم‌های پلاستیکی محسوب می‌شود که دارای ضخامت کمی بوده و لذت رابطه جنسی را افزایش می‌دهند. از مزایای استفاده از این نوع کاندوم می‌توان به ضد حساسیت بودن و تولید بوی کمتر و همچنین نگهداری ساده‌تر اشاره کرد.

مهم‌ترین نکات در زمان خرید کاندوم

برای خرید کاندوم باید به موارد مختلفی توجه کرد که از مهم‌ترین آنها موارد زیر هستند:

  • اندازه کاندوم. بیشتر افراد برای سایز کاندوم اهمیتی قائل نیستند به‌همین دلیل پس از استفاده دچار مشکلات مختلف می‌شوند که پارگی کاندوم مهم‌ترین آن است.
  • کیفیت کاندوم. خرید انواع کاندوم باید از برندهای معروف انجام شود تا از لحاظ کیفی اطمینان نسبی وجود داشته باشد. گفتنی است که از برندهای معروف کاندوم که در بازار فروش، وجود دارد می‌توان به کاندوم ساگامی، کاپوت، کدکس، تروجان، ایکس دریم، دورکس و از همه مهم‌تر خرید محصولات زناشویی بوبوریم اشاره کرد.
  • طول کاندوم. اگر چه اکثر کاندوم‌ها در این بخش مشکل خاصی ندارند و جای نگرانی برای خرید کاندوم نخواهد بود؛ اما توصیه می‌کنیم بر اساس طول آلت‌ تناسلی، اقدام به خرید کاندوم کنید.

خرید ژل و اسپری تاخیری

ژل و اسپری‌ تاخیری نیز در انواع مختلف عرضه شده‌اند که از جمله می‌توان به ژل و اسپری تاخیری ایموشن، ویگا، لیدوکائین سزار، دلتا، دراگون و… اشاره کرد. روش مصرف هر کدام از این ژل و اسپری‌ها تقریباً شبیه به هم هست و باید قبل از شروع رابطه جنسی بر روی آلت مرد اسپری شود. البته ناگفته نماند که بر روی بسته‌های ژل و اسپری تاخیری، روش مصرف به طور کامل ذکر شده است. گفتنی است که با توجه به اینکه ممکن است ، فقط اسپری‌های تاخیری ، عوارضی مانند قرمزی، ورم و… را بر روی پوست آلت ایجاد کنند؛ توصیه می‌کنیم که با احتیاط از آن بهره ببرید.

2

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با موارد مختلفی از محصولات زناشویی آشنا کنیم و از آنجایی که خرید ژل و اسپری تاخیری و در واقع خرید محصولات زناشویی باید از مراکز معتبر انجام شود؛ توصیه اکید داریم که برای خرید این نوع محصولات، دقت نظر کافی را به خرج دهید و از مراکز و فروشگاه‌های معتبری همچون بوبوریم، آی بساط و… محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. به‌طور کلی استفاده از محصولات زناشویی برای بهبود روابط جنسی است و نباید موجب مشکلات بیشتر برای زوجین شود.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا