ریپورتاژ آگهی

اجاره روزانه خانه و آپارتمان در تهران با اسنپ روم

چرب زبان

همان‌طور که می‌دانید امروزه سفر به شهر تهران با اهداف گوناگون بسیار شایع و زیاد شده است، در این بین افراد زیادی برای اقامت در تهران به دنبال اجاره سوئیت در تهران یا اجاره آپارتمان مبله در تهران هستند، تا بتوانند اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه در این شهر داشته باشند.

اما گاهی طرز فکر افراد از یک خانه مبله، خانه‌ای سرد و ساکت و بی‌روح است؛ در حالی که خانه‌های مبله اسنپ روم بسیار تمیز، خوش آب‌ورنگ، پر از وسایل کاربردی و….. است؛ به همین خاطر دیگر نیازی نیست تا در زمان اجاره روزانه خانه در تهران، وسایل اضافی با خود همراه داشته باشید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از خانه‌های اسنپ روم را به شما معرفی کنیم و درباره مزایای آن بیشتر برای شما توضیح دهیم.

واحد یکخوابه میرزای شیرازی – بهشتی

این واحد در تهران و در محدوده عباس‌آباد-اندیشه قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره روزانه خانه در تهران دارید، می‌توانید این خانه را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این واحد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته است و باید در هنگام رزرو حتما به این نکته توجه داشته باشید.

از امکانات این واحد یک‌خوابه می‌توان به مواردی مانند حمام، سرویس بهداشتی، اسپلیت، پنجره بیرونی، امکان پخت وپز، مبلمان، آشپزخانه، تلویزیون، یخچال، تخت دو نفره، ظروف مورد نیاز برای آشپزی و…… اشاره کرد.

برای رزرو این واحد باید با قوانین زیر آشنا باشید:

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

1-ساعت تحویل گرفتن خانه 14 و ساعت تخلیه کردن آن 12 است.

2-اگر دیرتر از ساعت مشخص شده خانه را تخلیه کنید، باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

3-امکان تغییر یا لغو رزرو در ایام نوروز و تعطیلات رسمی وجود ندارد.

4-برای لغو رزرو باید از 48 ساعت قبل از شروع اقامت اطلاع دهید؛ در غیر این صورت امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

5-امکان نگهداری حیوانات خانگی و برگزاری مراسمات مختلف در این خانه وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اجاره آپارتمان مبله در تهران می‌توانید با کارکنان اسنپ روم تماس بگیرید.

word image 37991 2

واحد یکخوابه فخررازی – انقلاب 2

این واحد در تهران و در نزدیکی فلسطین-انقلاب واقع شده است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره سوئیت در تهران دارید، می‌توانید روی این خانه حساب کنید. این خانه در طبقه همکف ساختمان است و متراژی در حدود 65 متر دارد؛ هنگام رزرو حتما باید به این نکات توجه کنید.

ازجمله امکانات آن می‌توان به پنجره بیرونی، پارکینگ، آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، امکان پخت وپز، مبلمان، صندلی، میز، اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، تخت دو نفره و…. اشاره کرد.

برای داشتن اقامت در این خانه بهتر است با قوانین زیر آشنا باشید:

1-ساعت ورود و تحویل گرفتن خانه 14 و ساعت تخلیه آن 12 ظهر است.

2- تخلیه کردن خانه دیرتر از زمان مشخص شده، پرداخت مبلغی به عنوان جریمه را برای شما به همراه خواهد داشت.

3-امکان نگهداری حیوانات خانگی و برگزاری مراسمات مختلف در این خانه وجود ندارد.

4-در هنگام رزرو باید کارت شناسایی همراه داشته باشید.

5-امکان تغییر یا لغو رزرو در ایام نوروز یا روزهای تعطیلات رسمی وجود ندارد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر یا اجاره سوئیت در تهران می‌توانید از طریق سایت یا تماس با کارکنان اسنپ روم، رزرو خود را انجام دهید.

word image 37991 3

جمع بندی

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره روزانه خانه در تهران، اسنپ روم می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد؛ چراکه این سایت دارای سابقه‌ای چندین‌ساله در زمینه اجاره انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی است و جزو گروه بزرگ اسنپ محسوب می‌شود.

از مزایای اسنپ روم می‌توان به نزدیکی اقامتگاه‌های آن به مناطق مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، دارای پرسنل و کادری مجرب، عدم کسر هزینه در صورت لغو رزرو به موقع، امکان رزرو با کمترین بودجه و….. اشاره کرد.

برای رزرو می‌توانید از طریق برنامه اسنپ و اسنپ روم، تماس با کارکنان یا از طریق سایت اسنپ روم اقدام کنید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا