ریپورتاژ آگهی

آرایشگاه داماد حمید بخشی | تهران بکس

چرب زبان

گریم صورت داماد :

در روز عروسی ، همه‌چیز باید عالی و بی‌نقص رقم بخوره . چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟ در روز عروسی ، بی‌نقص‌سازی چهره داماد با انجام گریم داماد در آرایشگاه داماد صورت انجام میشه . البته گریم داماد کاری پیچیده و باظرافته . دیگه مثل گذشته ، آراستن و گریم به زنان محدود نمیشه  و آقایون هم گریم می‌کنن . روز عروسی مهم‌ترین و خاص‌ترین روز زندگی زنان و مردان بوده . و این حق تمامی شماست ، که در این روز ،  چهره‌ای زیبا و جذاب داشته باشین .  گریم داماد معمولا در روز عروسی و در روز مراسم فرمالیته انجام میشه تا داماد چهره‌ای جذاب داشته باشه .

1 4

گریم داماد چیست ؟

دقت داشته باشید که این آرایش اصلا شباهتی با آرایش عروس نداره .  برای مثال از رژ لب و گونه ، خط چشم و سایه و ….. برای گریم داماد استفاده نمی شه .  یا حداقل با همان شدت و استایل لوازم آرایشی روی صورت داماد اجرا نمی شه .  هدف از پیرایش دامادی دادن رنگ و لعاب به آقا داماد نیست .  بلکه منظور صاف و یک دست شدن پوست و از بین بردن آثار لک و جوشه . در واقع آرایش داماد کاملا محوه و دیده نمی شه .  ولی بسیاری از اشکالات پوست و صورت رو پنهان می کنه . این کار برای تعادل چهره عروس و داماد انجام میشه .  در غیر این صورت تفاوت زیادی در عکس های عروسی زوجین وجود داره .

پاکسازی پوست داماد :

برای شروع از پاک کننده های معمولی برای از بین بردن آلودگی های پوست صورت در سالن تهران بکس استفاده میکنیم .  این کار در لاین پاکسازی پوست ، شامل [بخور ، آبرسانی ، پیلینیگ ، میکرودرم و ابریژن ، رفع جای جوش و لک ، از بین بردن جوش سرسیاه دور بینی و روشن سازی محسوب میشه . و در مرحله بعدی از یک تونیک و مرطوب کننده برای شفاف شدن و نرمی پوست استفاده می شود . محصولات پوستی آقایون برای انواع پوست تولید شده و با تنالیته پوستشون سازگاری داره .

برای یکنواخت کردن پوست و پوشاندن لک و … می توان کرم پودرها رو به کار برد . این محصول همان کرم پودریه که خانم ها هم از اون استفاده می کنن .
اما آرایشگر از محصولات بدون چربی و همرنگ با پوست برای جلوگیری از اغراق استفاده می کنن .  این مورد برای پوشش گودی زیر چشم خیلی کارایی داره . البته تکنیکی برای از بین بردن پف دور چشم هم وجود داره .

2 3

اصلاح مو و ریش داماد :

گریم داماد با ریش ها ارتباط مستقیم داره .  اگر داماد ریش یا ته ریش داشته باشد باید در مورد اصلاح فرم آن اقداماتی انجام داد . هیچ چیز بدتر از داماد با ریش و سبیل ژولیده نیست . در مورد دامادهایی که ریش را کامل می زنند قضیه فرق داره .
حتی اگر شش تیغه هم بکنید باز هم ریشه ریش ها روی پوست دیده می شخ . . برای محو کردن جای ریش ، آرایشگر حمیدبخشی از کرم های خاصی استفاده می کنند ، تا پوست صورت یکنواخت بشه .
هیرکات های ژورنالی متعادل با فرم صورت شما ، اینجا انجام میشه .

برجسته سازی لب تا زاویه دار کردن فک با تکنیک کانتور و هایلایت

یکی از مهم ترین کارهایی که برای آرایش داماد انجام می شه ، گریم ترمیمی با استفاده از سایه روشن محسوب میشه . برای از بین بردن زاویه های نامناسب پوست نظیر مشکلات بینی . و چانه از کانتورینگ استفاده می شه . تا برخی زوایا برجسته تر شود . و اشکالات چهره به چشم نیاید .

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

در مورد لب داماد به شیوه عروس خانم از رژ لب پر رنگ استفاده نمیشه .  ولی در صورت خشک بودن لب ها ابتدا پوست های مرده با کشیدن مسواک نرم ، جدا میشه . بعد با استفاده از مرطوب کننده مناسب ، لب ها چرب می شود . به این ترتیب شکل ظاهری لب ها بدون جلب توجه . و یا ماتیک ، زیباتر دیده می شه .

3 1

مراحل گریم داماد در سالن تهران بکس :

✅️ .  زیر سازی که کار بسیار مهم و واجبیه  .برای زیرسازی پوست به منظور گریم ، اول باید پوست را کاملأ تمیز کرد . که برای پوست های چرب از پنبه آغشته به آب و الکل . و برای پوست های خشک از شیر پاک کن استفاده میشه .
سپس سطح پوست را با پودر فیکساتور به وسیله فرچه گریم پوشش میدیم . اکنون پوست صورت آماده گریم تخصصی داماد .

✅️ . فن (fone) زدن . هر گریموری که میخواهد کار تمیز و پایدار ارائه بده .  باید بداند که فن خوب زدن ۵۰‎٪ این کار را انجام میده . زیرا اگر فن زدن را ساده بگیره و خوب انجام نده ، هر قدر هم که گریم خوب انجام شده باشه .
کار ناقص حساب میشه . و زود از بین میره . پس فن را باید بسیار با دقت و خوب انجام داد . بعد با پودر فیکساتور خیلی خوب پوشش میده تا کاملأ فیکس بشه .

✅️  شخصیت در چهره بسیار مهمه .  یعنی با فرم و مدل ابرو میتوان چهره را مهربون ،خشن ،عصبانی ، غمگین ،بی تفاوت ، … نشان داد .  پس در فرم ابرو دقت باید بشه .

نگران چیزی نباشید و کار را به بهترین آرایشگاه مردانه تهران بسپارید.

✅️ . برای بینی های بزرگ بهتره کنار بینی سایه تیره بخوره که سایز بینی کوچکتر بشه .

✅️ . صورت های تپل ، بهتر است که روی لپ ها از رنگ وسایه تیره استفاده بشه . که فرم صورت به صورت استخوانی نزدیکتر بشه . و در صورت های لاغر بر عکس ، یعنی از سایه روشن استفاده بشه ، که صورت پر تر دیده میشه .

همچنین اگر داماد از موهای فرفری و مجعد برخوردار بودند و میخواستند موهای صاف و مرتب تری داشته باشن میتونن از سرویس کراتینه موی مردانه استفاده کنند.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا