ریپورتاژ آگهی

بایدها و نبایدهای پاراگلایدر قشم

gold

قشم یکی از جزایر بزرگ ایران است که جاذبه‌ها و دیدنی‌های بسیاری در دل خود دارد. یکی از بهترین راه‌های سفر به قشم استفاده از تور قشم (https://www.alibaba.ir/tour/iran-qeshm) است که به دلیل تعداد زیاد مسافران تور‌های زیاد و متنوعی برای سفر به این‌جزیره فعالیت می‌کنند.

در‌واقع می‌توان گفت یکی از بهترین راه‌های سفر به جزیره زیبای قشم، استفاده از تور است. حتما قبل از رزرو تور از برنامه گشت‌وگذار و خدمات تور اطلاع پیدا کنید تا بتوانید از سفر خود نهایت استفاده را برده و وقت خود را روی تفریحات و دیدنی‌هایی صرف کنید که به آن‌ها علاقه بیشتری دارید. دیدنی‌های قشم به حدی زیاد هستند که احتمالا مجبور هستید فقط زمان خود را روی تعدادی از آن‌ها بگذارید و برای همه موارد وقت کافی نداشته باشید.

تفریحات مهیج و به‌روزی در قشم دیده می‌شود که یکی از پرطرف‌دارترین آن‌ها پاراگلایدر است. در این‌مقاله به بررسی پاراگلایدر قشم می‌پردازیم و مطالبی را درباره آن بیان می‌کنیم. اگر دوست دارید با این‌تفریح مهیج و جذاب بیشتر آشنا شوید حتما این‌مطلب را تا انتها دنبال کنید.

حتما بخوانید: بهترین آژانس های مسافرتی ایران

پاراگلایدر قشم

اگر دوست دارید در سفر خود از زندگی روزمره و یکنواختی‌های آن فاصله بگیرید با ما در این‌مقاله همراه باشید. قشم مرکز بسیاری از تفریحات روز دنیا است که مسافران زیادی برای استفاده از آن‌ها به آن سفر می‌کنند. از تفریحات آبی گرفته تا تفریحات روز دنیا، همه با استاندارد‌های روز دنیا مطابق هستند و شما در قشم تفریحاتی را می‌بینید که بسیاری از شهر‌ها آن را نداشته یا امکان داشتن آن را ندارند.

word image 7

پاراگلایدر قشم یکی از تفریحات جذاب و مهیج است که بسیاری از افراد برای تخلیه انرژی خود از آن استفاده می‌کنند. در این‌مقاله به بررسی بیشتر این‌تفریح در قشم می‌پردازیم و شما را با ویژگی‌ها و بایدونبایدهای آن آشنا خواهیم کرد. بحث را با توضیح مختصری درباره این‌که پاراگلایدر چیست آغاز می‌کنیم.

راهنمای رزرو اینترنتی هتل قشم

پاراگلایدر

پاراگلایدر در‌واقع ورزشی تفریحی و رقابتی است که به دو شکل انجام می‌شود. شکل اول آن پاراگلایدار‌سواری است که به‌آرامی از یک سطح شیب‌دار با ارتفاع بلند، مثل کوه به حالت سرخوردن پایین می‌روید.

 


چرب زبان

با این اپلیکیشن ساده، هر زبانی رو فقط با روزانه 5 دقیقه گوش دادن، توی 80 روز مثل بلبل حرف بزن! بهترین متد روز، همزمان تقویت حافظه، آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!


 

هنگامی که چتر از زمین فاصله بگیرد، پر از باد می‌شود و باعث جداشدن شما از زمین خواهد شد و در هوا معلق می‌شوید. این‌که چقدر در هوا معلق باشید به جهت باد و ارتفاع اولیه شما بستگی خواهد داشت. در این‌نوع از پاراگلایدر، فرودی مشابه ابتدای کار دارید. یعنی با کم‌شدن ارتفاع پا‌های شما به زمین می‌رسد. برای روش اول معمولا باید در محیطی کوهستانی اقدام کنید.

شکل دوم انجام پاراگلایدر به این‌صورت است که شما و چتر با اتومبیلی با سرعت زیاد کشیده می‌شوید تا ارتفاع اولیه را به دست آورید. معمولا در قشم و مناطق پست و هموار این‌نوع انجام می‌شود. زمانی که شما ارتفاعی حدود 3000 پا داشته باشید از ماشین جدا شده و در آسمان معلق خواهید شد. فرود روش دوم مانند روش قبلی است.

پاراگلایدرسواری در قشم

پاراگلایدر یکی از ورزش‌های مهیج روز است که ایرانیان زیادی به آن علاقه دارند و به‌غیر‌از قشم در بسیاری از دیگر شهر‌های ایران هم می‌توان نمونه‌های آن را مشاهده کرد. در قشم نیز بسیاری از کلوپ‌های تفریحی، پاراگلایدر را دارند و می‌توان در لیست تفریحات آن‌ها نام پاراگلایدر را مشاهده کرد.

اگر با تور قشم به جزیره زیبایی‌ها سفر می‌کنید، می‌توانید از تور درباره برنامه‌های تفریحی سوال کنید تا بدانید چه مواردی را شامل می‌شود. کلوپ عجایب آبی قشم، مجموعه تفریحی آسمان قشم، کلوپ دلفین آبی قشم، کلوپ تفریحات دریایی دلفین مرجان قشم، روستای شیب دراز، نقره‌ای، جزایر ناز، سوزد، سواحل زیتون، روستای مسن و روستای سلخ از‌جمله مکان‌هایی در قشم هستند که می‌توانید پاراگلایدر را در آن‌ها امتحان کنید. پس اگر به قشم سفر می‌کنید و اهل هیجان هستید، همین‌الان در لیست برنامه‌ها و تفریحاتی که قرار است داشته باشید، پاراگلایدر را هم اضافه کنید.

word image 8

نکات مهم در پاراگلایدر قشم

اگر با تور قشم به این‌جزیره زیبا سفر می‌کنید، حتما در برنامه سفر خود از تفریحات مهیج جزیره نیز استفاده کنید. ما در بالا درباره پاراگلایدر و پاراگلایدر قشم توضیحاتی را بیان کردیم. اگر شما هم علاقه دارید این ورزش مهیج را امتحان کنید باید به نکات مهمی درباره آن توجه داشته باشید. رعایت این‌نکات برای تضمین سلامتی شما و جلوگیری از وقوع اتفاقات لازم و ضروری است. در ادامه تعدادی از قوانین و بایدونبایدها را مشاهده می‌کنید.

  • افرادی که قرار است پاراگلایدر را امتحان کنند باید سن بالای چهار سال داشته باشند و به‌راحتی بتوانند راه بروند.
  • برای انجام پاراگلایدر باید وزنی بین 25 تا 100 کیلوگرم داشته باشید.
  • حتما لباس مناسبی را هنگام پاراگلایدر به تن داشته باشید. شلوار کوه‌‎نوردی یا جین، بلوز مناسبی ورزشی و کتونی ساق‌دار یا کفش مخصوص کوه بهترین حالت پوشش هستند.
  • پرواز در شرایط آب‌وهوایی مناسب انجام می‌شود.
  • اگر مشکل خاصی در هر زمینه‌ای دارید که ممکن است برای فعالیت شما مهم باشد، حتما آن را با مسئولین پاراگلایدر قبل از شروع مطرح کنید.

میلاد حیدری

هدفم از راه اندازی سایت، آموزش هنر و مهارت های لازم برای هموطنان عزیزم در سراسر دنیاست. به امید روزی که آگاهی در بین هموطنانم فراگیر شود. سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دم تیم حرفه ای کلوپ نگین ساحل قشم گرم که با برخورد خوب ، تجهیزات به روز و مربی صبور و حرفه ای شون یک روز فراموش نشدنی را برای من و فرزندانم ساختن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا